Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   haarmode (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=104523)

~Feria~ 25-05-2002 15:37

haarmode

volgen jullie ook de huidige haarmode? of doen jullie maar wat?

mijn kapster is op de hoogte van alle trends, laagjes zijn t weer helemaal, en de nieuwe zomerkleur is donkerblond.

Ik draag mijn haar meestal net naar achter in een zwarte klem, en ik heb van mezelf mooi halflang golvend blond haar

Secreet 25-05-2002 15:41

euhw hemel jezelf vooral helemaal op :confused::rolleyes:

Ik heb lang roodblond haar en knip het niet...doe er veel verschillende dingen in.. en meej

Luca 25-05-2002 15:41

Ik heb altijd mijn haar in laagjes, het is geknipt tot mijn kaaklijn.
Zeker in mijn haarstijl volg ik niet echt de mode.

~Feria~ 25-05-2002 15:42

Citaat:

Secreet schreef:
euhw hemel jezelf vooral helemaal op :confused::rolleyes:

Ik heb lang roodblond haar en knip het niet...doe er veel verschillende dingen in.. en meej

wat is er mis met zelfvertrouwen? beter dan al die zielige mensen die zeuren dat ze zichzelf zo lelijk vinden, je kan beter zelfvertrouwen uitstralen, dat maakt een mens mooi

Secreet 25-05-2002 15:43

Agree...maar waarom je dat dan uitgebreid loopt te vertellen...komt meer arrogant dan zelfverzekerd over...Ik heb ook best mooi haar, maar tis niet nodig om dat erbij te zetten?

en mensne zonder zelfvertrouwen zijn niet perse zeilig?

~Feria~ 25-05-2002 15:49

Citaat:

Secreet schreef:
Agree...maar waarom je dat dan uitgebreid loopt te vertellen...komt meer arrogant dan zelfverzekerd over...Ik heb ook best mooi haar, maar tis niet nodig om dat erbij te zetten?

en mensne zonder zelfvertrouwen zijn niet perse zeilig?

Ik ben gewoon trots op mezelf en daar mag ik best voor uitkomen dacht ik zo

Secreet 25-05-2002 15:50

Citaat:

~Feria~ schreef:

Ik ben gewoon trots op mezelf en daar mag ik best voor uitkomen dacht ik zo

prima...I rest my case...

boardbabe 25-05-2002 15:51

Citaat:

~Feria~ schreef:
volgen jullie ook de huidige haarmode? of doen jullie maar wat?

ik kloot maar wat aan

muckymouse 25-05-2002 15:55

Ik heb lange rooie dreads, khoef dus niet meer zovaak naar de kapper:)

Roos 25-05-2002 16:04

Jeuj, ik ben vrijdag naar de kapper geweest.
Ik heb m'n haar nu een stuk korter, en een beetje in laagjes. Er zitten nu best veel krullen in. Ben er wel blij mee.

Scarlett 25-05-2002 16:06

Ik heb ehmz.. onzinnig haar, waar niets mee te beginnen valt, maar wat ik wel probeer. :| Nu moet 't ff groeien voor dreads, het is nu nogal kort.. Blegh.

Roosa 25-05-2002 16:31

Ik volg geen mode haar trends ofzo, ook nooit over nagedacht eigenlijk
En mijn haar is kut en het zit nooit. En als ik boos ben dat het niet zit knip ik er weer wat af, en dan heb ik daar de volgende dag weer spijt van omdat het scheef is. M'n haar is nu iets over mn schouders, en ik heb het meestal een beetje 'woezie-woezie' zitten, maar nooit los eigenlijk want dat staat niet echt. Nou ja klingt niet erg postief, het zit soms ook wel goed/leuk eigenlijk :)

freakjuh 25-05-2002 16:45

pff boeit mij et wat er in de mode is, ik doe gewoon me haar zoals het altijd zit, of zoals ik er zin in heb...

Destiny 25-05-2002 16:50

Heeyz
Ik volg niet echt de haartrends, wat boeit mij dat nou, het gaat er toch om wat ik leuk vind :) !
Ik heb mn haar net geknipt en het is tot mn kin in laagjes en best veel slagen.
Ennuh heb blond haar. mzzl

Esmée 25-05-2002 16:59

Ik volg ook geen haartrends... vind m'n haar prima zoals het is (donkerbruin, tot op m'n schouders ongeveer, vrij dik) en heb t altijd gewoon in een knotje of staartje, lekker makkelijk...

kaleidoscope 25-05-2002 17:00

....welke forummer is er hier undercover gegaan?

T.e.s.s 25-05-2002 17:07

Ik wil krullen van de zomer. Alleen ik weet niet of dat bij mij gaat lukken. Ik heb van mezelf superstijl haar dat ong. een halve meter lang is. Meestal volg ik geen haartrends hoor, is me veel te duur om elke keer van kapsel en kleur te veranderen.

shanli 25-05-2002 17:58

haarmode,vind het heeeel raar dat 't bestaat maar goed.
Nu heb ik mijn haar lang van voor en korter van achteren,mij maakt dat totaal niet uit of 't mode is of niet.

Nuck 25-05-2002 18:08

Ik volg niet echt de mode wat betreft het kapsel, maar ik doe er wel verschillende dingen mee. Momenteel ben ik bezig het te laten groeien (groei dan! :D) tot mijn schouders ongeveer, dus dat duurt nog wel even.

rodina 25-05-2002 18:16

Ik heb echt een hele lange tijd m'n haar tot in m'n middel gehad, ongeveer een maand geleden was ik het helemaal zat en nu hangt het ongeveer 4/5 cm over m'n schouders. Donkerbruin met een beetje kastanje gloed, hier en daar een slag, golf, krul net hoe je het noemen wilt. Momenteel zit er rose/red in alleen dat was heel bordeaxrood geworden, wel mooi opzich maar dat is er nou weer bijna helemaal uit. Ach, ik ben wel tevreden met m'n haar :)

Alet 25-05-2002 18:21

Ik doe maar wat :)
Mijn haar is net over mijn schouders, donkerblond (jeeej ik ben 'in' :confused: ).
Ik draag het meestal in een slordig knotje, haarklem of los.

the tourist 25-05-2002 18:23

Ik let echt niet op haarmode. Ik heb mijn haar ruim een jaar geleden tot mijn kin in laagjes geknipt. ik ben daarna niet meer naar de kapper geweest, dus nu is het over mijn schouder (en een beetje dood :) ) Ik heb het meestal los, knotje of lage staart.

Undeclinable 25-05-2002 18:39

Neuh totaal niet modieus ;-)

Heb eh..goh tsjah nu tot m'n oorjtes ongeveer.. heel erg ongelijk geknipt (mjah tuurlijk niet scheef ofzo..maar heel veel verschilende lengtes zegmaar) ..punterig.. absoluut geen rand.. blondachtig..soms beetje rossig ofzo..maar dat vershilt ook per dag (vraag me neit waarom)

En doe dr altijd veel te veel ..mjah..veel iig..murrays in..beetje in punten gedrukt ofzo..zit eh..warrig/spikey whatever

..vinnet zelf eigenlijk wel aardig zitten .. spikes/kort haar staat me niet en zo'n standaard scheidingkapseltje ging me ook vervelen ;-) ..ben wel tevreden nu..(das ook ongeveer voor het eerst)
...alleen zo'n fukkin tijd bezig om het beetje "goed" te krijgen sochtends..

Anal Avenger 25-05-2002 18:52

haarmode :confused:

ik let er niet echt op nee.

Undeclinable 25-05-2002 18:56

Citaat:

Anal Avenger schreef:
haarmode :confused:

ik let er niet echt op nee.

Tssj kammen zijn vet hip man :D :P

Linda15 25-05-2002 19:18

Ik heb mooi lang lichtblond haar van mezelf whahaha en heb het net over mijn schouders in laagjes geknipt. Gewoon omdat ik dat mooi vind, volg de mode niet, boeit me ook niet!:)

Roxy 26-05-2002 13:18

neuh dat volg ik zeker niet... ik heb mijn haar altijd tussen bruin en zwart in, lengte is oowk tussen schouders en tien cm langer... ik heb saai haar.. maar na de vakantie komen de dreads dr in...

Qamra 26-05-2002 13:23

Lang haar.. Piepklein beetje laagjes.. 24 nepdreads.. En mijn crea-bea-kapsel is wel gelukt..

Chelsea 26-05-2002 13:48

Citaat:

~Feria~ schreef:

je kan beter zelfvertrouwen uitstralen, dat maakt een mens mooi

of juist lelijk

Stoel 26-05-2002 13:50

volgens mij is het ontzettend hip om een zijscheiding te hebben met een zijstaart en dan liefst een grote nepbloem in je haar...

maargoed, ik heb donkerrood (geverfd) haar, meestal gewoon in een getoupeerde staart of twee staartjes ofzo, tis tot mn schouders, moet weer is geknipt worden

woefke 26-05-2002 15:20

ik heb lang haar tot aan m'n achterste :D en ik doe het meestal in een paardenstaart het is ietsje te lang om het op te steken meestal draag ik het ook los

Breg 26-05-2002 15:44

ik heb nu middenbruin haar tot net eens tukje boven mn schouder, maar ik wil er binnenkort paare/rode & blauwe extentions in laten zitten (=duur :( ) of ik verf een deel van mn haar in die kleuren.

je$u$ crust 26-05-2002 15:57

zie sig

F0RuM-PuNK 26-05-2002 16:03

zie avatar

~Feria~ 26-05-2002 16:05

Citaat:

Chelsea schreef:

of juist lelijk

Nou bij mij niet eigenlijk, vind ik zelf dan.. ( en ik ben niet de enige)

Chelsea 26-05-2002 16:17

Citaat:

~Feria~ schreef:

ik vind vanwel , bij iedereen en dat vinden de meeste mensen ook volges mij, nu heb ik het niet over zelfvertrouwen want dat is wel goed maar niet om over jezelf te zeggen hoe mooi je haar is :rolleyes:

Spoeleh 26-05-2002 16:18

kloot ook maar wat an...
heb me haar om de 2/3 maanden weer anders. heb nu het bovenop rood laten verven. had hiervoor m'n haar rechtop en dan een cm. of 3 of 4, super veel wax erin en alle kanten op beuQen, ongeveer zelfde ahar als poppetje van me avatar. ga hierna m'n haar weer is millimeteren en een of andere print erop gooien (denk nu zebraprint) en achterin dan letters geschoren.

Undeclinable 26-05-2002 16:22

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:
zie avatar
:D

MORTICIA 26-05-2002 17:54

Citaat:

~Feria~ schreef:

zucht .....

Roozie 26-05-2002 18:51

Ik heb nu sinds de examentijd een haarband in en t staat best leuk moet ik zeggen!! Werd een beetje gek van al die haren in mijn gezicht

ik heb niet echt meer een model in mijn haar, maar t is dik glanzend en het valt woppa naar beneden

Strawberry-girl 26-05-2002 18:56

ik heb zwarte dreads, maar sinds twee jaar ben ik al niet bij de kapper geweest die verknallen het altijd, dus doet mijn moeder de puntjes

Synonym 26-05-2002 19:15

Of in twee staartjes of ik doe één kuif of twee kuifen naast elkaar, en dan loopt dat tot achter door... (net zoals pink in die clip, vond ik wel koel) Jaja, vrijdag naar de kapper geweest... :D

Faery 26-05-2002 19:39

al zeker een half jaar nix aan gedaan, dus echt model is er niet meer. tiz nu bijna tot aan me schouders en dur mot nog wat bij maar t schiet niet o p:) Heb t meestal in een staartje want das makkelijk - alst los hangt hangt t in me gezicht en doort t voordurend daar weg te vegen wordt 't zo vet als een bioindustrie-varken en dat is dus errug vadsig :) Hoe dan ook.. tiz halflang en 't krult nen beetje. Trala.

Paranoide 26-05-2002 19:56

heb het nu al een jaar of drie in hetzelfde model maar met verschillende kleurtjes.. heb donkerbruin golvend haar, tot aan mn schouders ongeveer, met de voorste plukken tot aan mn kaak, wat altijd alle kanten op staat. heb het soms in twee staartjes of in een knotachtig iets, met altijd die voorste plukken los.

hoe ontzettend boeiend..

flamez 26-05-2002 19:59

kapper wat is dat?, nee ik volg geen mode [denk ik], en als ik het per ongelijk wel doe dan is het de schuld van de kapper, want ik zeg altijd: maak er maar iets van..

greetz

Flamez

Built to last 26-05-2002 20:00

ik heb beatle haar :cool: ja ik moet nodig naar den barbier

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.