![]() |
36 Crazyfists - 12-04-2005 Melkweg
Werd tijd. Carn is mischien present bij volgende data:
4/8/2005 Astoria (London) London, United Kingdom 4/11/2005 Lintfabriek Kontich, Belgium 4/12/2005 Melkweg (Amsterdam) Amsterdam, Netherlands |
Te ver, te saai.
|
tja ze moeten minstens 1 fan hebben hè ;P
|
Jij gaat ervoor naar Londen?
|
als het even kan. meteen mooi dagje shoppen (Y)
|
Zal een duur dagje worden dan. Londen is neukend duur.
|
Citaat:
|
Ik zeg dat het duur zal worden. Niet dat je arm bent.
|
tsja.....
nee. toch maar niet. |
Citaat:
|
ja, tis zo alweer april joh! :eek:
|
ja over 4 en een half jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt ik heb dezelfde ouders als jij BROERTJE
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal er zijn!
|
jongens, ff rustig aan...ik weet dat het laat is, maar laten we iedereen even gewoon in zn waarde aub.
gewoon ontopic graag dus...Carn is fan, ik niet....en ik zeik hem ook niet af (in dit topic ;)) |
Citaat:
MOEHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog een (b) tegoed zie ik in mijn spreadsheet met een varia aan debet en credit aan bier. |
Citaat:
(opzich heeft Rieno wel een punt ook nog :bloos: ) |
Citaat:
streetteam representen |
hell yeah!
|
ach melkweg ga ik wellicht wel heen als doordeweeks is en ik tijd en zin en geld heb.
|
Citaat:
|
At last, optreden werd vorige keer afgelast (n) Jammer genoeg in de Melkweg maar het is in ieder geval iets (y)
|
Citaat:
|
waarom niet.
|
wat cool dat je naar london gaat lamstraal.
maar goed: present in melkweg. met of zonder geld. |
Misschien wel ff handig om in dit topic te zetten wat de supports zijn:
From First To Last Twelve Tribes |
Melkweg it is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijf die zanger een schaap vinden btw. Weet niet meer precies wie daarmee kwam (Frank Helmink?) maar hij sloeg wel de spijker op de kop...
|
nahja, moet da maar he :P......ben benieuwd of ie live ook zo blaat!
|
Citaat:
|
Citaat:
hij doet het ook, maar wou zich onderscheiden op een bepaald vlak, daarom dit stemgeluid. het is nog bewust ook. maar het klinkt cool. |
Citaat:
|
Hoe fucking geniaal was het! Wat n band, ik heb me geniaal vermaakt. Na afloop nog flink gebierd met de lui in The Cave, so I had a jolly good time. En het feit dat Brock een mooi Metalrage shirt aan had maakt het natuurlijk helemaal compleet :D :D Maar goed, er zijn genoeg foto's gemaakt dus die komen nog.
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
carn jammer dat je fan bent. :(
|
Superstrak optreden idd, soms beetje irritante pit maar al met al een topavond :).
|
Citaat:
|
had ook willen gaan maar tever weg, jammer dat die show in oktober gecancelled werd :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |