![]() |
24 serie 3
http://media.outnow.ch/movies/images...son1/cover.jpg
ik kon geen beter plaatje vinden maar hierover mag wel een topic |
plaatje kapoet :<
|
Hmm.
Moet seizoen 1 en 2 nog 'ff' gaan kijken. Dan komt dit seizoen ook nog wel een keer. |
mm zit al bijna een jaar nu te wachten op S4.. januari of februari komt die geloof ik. S3 vonnik leuk.
|
Welk seizoen wordt nu uitgezonden
|
Ik denk dat het hier nog wel bij kan.
|
Citaat:
seizoen 3 wordt nu uitgezonden en 1 en 2 moet je idd 'ff' gaan zien gerlo de dingen zoals dat kyle singer niet besmet blijkt te zijn beginnen wel voospelbare 24 cliche's te worden maar ongelofelijk hoe spannend het weer is aan het eind van elke aflevering |
Ik heb serie 1 gezien, dat vond ik erg erg erg leuk, maar op het laatst vond ik het te langdradig. Serie 2 heb ik 2 of 3 keer gezien, teveel het zelfde.. :)
|
k heb serie 2 gezien, was wel gaaf
ben nu deel 3 aan het volgen, en vind deze ongeloofwaardiger als deel 2, maar wel gaaf. de aflevering van vanavond was wel erg onverwacht... |
:cool: e plotwending. Ik vraag me wel af waarom Hector Jack weer in vertrouwen heeft genomen.
|
Citaat:
|
In het voorstukje van volgende week had Hector het over een goede deal waarbij ze heeeel veel geld konden verdienen.
Maar bij CTU hadden ze het erover dat Bauer weer infiltreerd......dus wordt spannend!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldig :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er vorige week zo'n beetje gebeurd?? Was op vakantie en heb het dus gemist.... :confused:
|
Chase is gevangen genomen door de Salazar's tijdens een poging van Chase om Jack te bevrijden. Jack is intussen succesvol geinfiltreerd bij de Salazar's. Het doel van deze infiltratie was het zorgen voor een verkoop van dat gif. Deze komt op de markt voor een stel Oekraeniërs en om te voorkomen dat die in de verkeerde handen komt is Jack ingesteld om dat te stoppen.
|
Dank je wel! Kijk zo nog even naar de samenvatting aan het begin van de aflevering!
|
dan denk je dat je het goed hebt opgenomen, kijk je even om te controleren.. staat de videorecorder niet eens aan? :confused:
achterlijk ding zeg, nu moet ik de herhaling woensdag kijken :| |
mwah.. opzich.. dit was niet zo'n heel erg boeiende aflevering.
|
Het was een beetje voorspelbaar dat die andere koper Nina was, maar dat geeft niet; ik vind het wel leuk zo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb t een aantal keer gezien. Vond t wel cool, alleen ik vergeet het vaak te kijken (n)
|
Citaat:
|
dope serie, het begint nu eindelijk wat beter te worden vind ik, alleen wat doe ik met me stomme kop... ik denk ga ff op de 24 site kijken.... daardoor heb ik nu dus per ongeluk dikke spoilers gezien toen ik bij de profielen keek
Spoiler
|
hm ik ga geen nieuw topic starten, maar hier ook mensen die S4 nu volgen?
De seasonopening was geweldig! 2 dagen, 4 afleveringen... 2-4 :) Zo kom je nog eens aan je trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Balance, je hebt pm. :s
|
Hmm, ze zenden tegenwoordig kennelijk twee afleveringen achter elkaar uit; volgende week weer :)
(en die Deltateams kunnen ook niks hebben zeg :s ) |
Offtopic: Al pm terug?
|
Wie kijkt er nou 3 als 4 al bezig is in Amerika
*hint nog beter spannender en meteen feller begin :o* Maar ik wil jullie reacties weleens zien na seizoen 3 ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets met pas de serie verkopen als de dvdbox van het seizoen in amerika uit is.
|
Citaat:
|
like i said :p
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF :mad:
Zijn ze bij yorin een gigantische blunder begaan en hebben ze de verkeerde aflevering uitgezonden of heb ik de vorige gemist en ben ik dat vergeten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, zeer lullig idd.
Maar goed, wat een gaaf eind :eek: Dat jack nina eindelijk door haar kop zou schieten had ik echt niet verwacht. |
Finally :) werd tijd... (y)
|
Vond-ie vast wel kicken. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |