![]() |
waar besteed jij het meeste geld aan?
uitgaan, kleding, levensmiddelen, name it...waar gaat jouw salaris meestal naar toe?
k geloof dat het uitgaan bij mij echt bakken met geld vraagt...maar laatste tijd komt kleding ook erg hoog... |
Uitgaan en kleding. Maar ook redelijk veel naar bv. deodorant, mousse (haar) en babylotion.
|
Kleding..in vergelijking met de rest van mn uitgaven is het ook gewoon duur
|
Kleding! Bij uitgaan betaal ik alleen entree en voor de rest zuip ik water. Verdere make-up prulletjes e.d koop ik bijna niet.
|
Vooral kleding.. niet dat ik daar nou zoveel aan uitgeef, maar toch wel het meeste.. en verder cd's, maar das de laatste tijd ook wat minder..
|
Kleding betaal ik niet zelf, maar af en toe leg ik wat geld bij. Ik geef veel geld uit aan kleine dingen, uit eten gaan, bioscoop, een broodje eten in de stad. Verder vind ik het leuk om bij de AH twee meergranenpistoletjes te halen, wat roombrie en sla, en dan thuis met mams een broodje brie te maken.
Af en toe koop ik een luchtje ofzo, dat is soms ook best prijzig. Of cadeautjes. Uitgaan? Ik ga meestal naar een cafe/bar/kroeg, dus je hoeft geen entree te betalen. Drankjes wel natuurlijk, maar zoveel drink ik niet. |
kleding, uitgaan, benzine
|
Ehmz, muziek, kleding. Ik koop veels te veel cd's, bladmuziek, weetikveel, alles wat maar met muziek te maken heeft, en alles wat ik overheb gaat naar kleding. Uitgaan krijg ik gewoon op 't moment dat ik wegmoet, maar besteed ik niet zoveel geld aan; ik drink niet, dus alleen soms entree.
|
concerten, en collegegeld
|
concerten en paardrijden eigenlijk oowk wel :o
|
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik zou ook niet weten wat ik per maand uitgeef.. als ik geld nodig heb boek ik dat over van mijn spaarrekening en daar is het dan opeens :D
Maar goed: ik denk dat kleding, uitgaan en eten/drinken wel ongeveer gelijk zijn. |
Das niet zo'n moeilijke vraag. Dat is bij mij duidelijk kleding.
|
make-up en troep dat ik niet nodig heb
|
uitgaan, cd's en concerten enzo
|
kleding
|
Uitgaan/terrasjes/cafeetjes e.d. vooral :o
|
aan voedsel en vocht geef ik het vaakst geld uit maar ik denk het meest aan kleding omdat dat veel duurder is
|
Vreten op school, concerten, uitgaan, cd's, kleding, men studie
|
wiet :/
|
Rijles & Uitgaan
|
muziek
|
kleding & muziek
|
prullen:snoep:o,rommelmarkt dingskes,een ijsje achter school,kadootjes,.... aan kleding geef ik niet zoo veel geld uit,en uitgaan doe ik niet.
|
allemaal aan van die kleine onzin dingetjes, haarelastiekjes, kettinkjes etc. En ja vaak even lekker lunchen in de stad, kost niet zo veel maar al met al is het toch wel veel. Kleding ook, hoewel ik de laatste tijd wat bewuster ben geworden met dingen kopen. Uitgaan, ach ja meestal entree, drinken doe ik bijna niet en meestal is het als ik drink water of fris. En verder gaat er een hoop geld weg naar sigaretten..
|
Kleding betaalt mijn moeder voor het overgrote deel, daar hoef ik zelf niet zo veel voor bij te leggen. Het meeste geld geef ik uit aan eigenlijk onnodige pruldingen, die dan zo leuk zijn om te kopen, denk aan haarklemmetjes, knipjes e.d. Een geurtje vind ik ook altijd leuk om te kopen, en dat is ook aardig prijzig. Terrasje pikken en een cafeetje induiken wil ook nog wel eens wat kosten, maar dat zijn geen gigantische uitgaven.
Uitgaan betaal ik alleen entree (tenminste, als ik naar een discotheek ga, wat ik niet echt vaak doe). Verder drink ik niet veel, dus da's geen grote geldpost. Zucht, heel verhaal :D. |
Toch wel het meest aan kleding, sieraden en luchtjes.
Ik geef ook veel geld uit aan onzin, lunchen in la place, omweggetje langs de AH 's ochtends, maar ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoeveel geld daar in gaat zitten :( |
Concerten,cd's,kleding,make-up
|
kleding en eten :)
|
Concerten, cd's, soon m'n bas gitaar (ik weet nu gewoon al dat ik daar veel te veel geld aan ga uitgeven..versterkers en andere zut enzo :( ), kleding ..tsjah valt mee eigenlijk.. uitgaan..nutteloze dingen..
|
eten, shag, soft-drugs en bier
soms een pot driehoek mn kleding erf ik zegmaar van mn vader :) |
tekenspullen en cd's..
|
Kleding
|
kleding
|
kleding. en buskaarten :eek:
|
Kleding. Waarom zijn al die phatte dingen nou zo duur?
:) |
hmmm, de helft van de tijd weet ik niet waar m'n geld blijft :S, ik denk toch vooral aan kleding, beetje geklungel zoals terrasjes en wat eten in de stad enzo..... frutseldingen.. uitgaan, ach, van alles wel denk ik.....
|
computer spullen :D uitgaan ga ik toch nog niet en me moeder betaalt kleding :P
|
Kleding.
|
Citaat:
|
eh toch wel concerten, festivals, drank en sigaretten
greetz Flamez |
aan alles dat geld kost noem het maar op, trein / kleding / drinken / uitgaan / luchtjes / schoenen / pc / foto's / reizen echt alles k heb een best goed inkomen maar toch altijd het geld weer op en dan heb ik echt altijd zowwiets van "waar heb ik het nou eigenlijk aan uitgegeven :confused: "
:o |
vooral kleding denk ik...
|
ohja en platen... was ik vergeten
|
kleding
|
Uitgaan, en dan heb ik het niet alleen over naar een discotheek oid, maar vooral met wat vrienden wat gaan eten, het is gewoon belachelijk hoeveel geld daarin gaat zitten..
|
Mijn kleding wordt betaald door mijn ouders, maar ik geef ook veel geld uit aan mijn paard.
Als ik uitga worden bijna al mijn drankjes bijna altijd betaald door jongens die mij wel leuk vinden. Ik koop wel veel cadeautjes voor vriendinnen, want wat moet ik anders met al dat geld? (ik wil natuurlijk ook wel wat terug krijgen...) |
kleding/uitgaan en muziek.(platen/cd's)
|
Toch wel kleding. Uitgaan doe ik de laatste tijd bijna nooit meer, en als ik dat doe is het bijna nooit entree, en drinken doe ik bijna nooit. Make-up koop ik ook maar heel weinig enz. enz.
|
Citaat:
ik geef het meeste geld uit aan kleren |
pakken, blouses en stropdassen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |