![]() |
Gedicht over uw hart.
Zou u willen weten,
soms, hoe uw hart er uit ziet ? Het zit omsloten, ik ben me er inderdaad van bewust, maar stel dat het voor u ligt, open, bloot op tafel. Wat zou het leuk zijn, een lichaamsdeel zonder esthetische waarde, is het lief, is het hard, sowieso een nieuwe start. Zou u zich aan de maquillage vergrijpen, of naar de batterijen haasten ? Het is tenslotte voor een minuutje, schoonheid sterft, toch ? Stop het terug in uw kast, want sommige dingen, moet u aan de toekomst overlaten. |
Een gedicht over een dildo? Gedichten over dildo's zijn gaaf :cool:
Als je de aangesproken persoon u noemt, dan moet u dat ook wel consequent doen: "maar stel dat het voor je ligt" "moet je aan de toekomst overlaten" |
hmm, ik snap hem nog niet helemaal. Die batterijen zijn verradelijk ja, maar ik betwijl het of het over een dildo gaat. Ik ben het wel met Tsasil eens over het u gebruik, of misschien ligt daar juist de oplossing. Hier ga ik nog eens over nadenken.
|
Citaat:
|
Ik dacht trouwens niet specifiek aan dildo's, helemaal niet. Leuk dat je zoiets in kunt zien. Maquillage, batterijen en de toekomst zijn trouwens een beetje de "keywords".
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |