![]() |
Tekening
Vriend van me is bezig met een boek, dit is een van de karakters.
http://members.lycos.nl/forgedpencil/Sketches/Et'l.jpg |
Ziet er dope uit, maar nog niet af lijkt me. Eerst es ff antzfucke
Zn (voor ons) linkerhand mag robuuster en enkele graden naar rechts gedraaid worden. Ook vind ik zn (voor ons) linkerbovenbeen aan de lange kant. Maar die broek+laarzen, damn that looks nice. Ook die Faerie op z'n schouder is wel grappig. Verder ziet die kleding er wel vet uit. Ben benieuwd naar het verhaal en je eindresultaat. |
Ik vind hem mooi.
Gaat hij nog gekleurd worden? Of geïnkt? Zijn rechthand (die de stok vasthoudt) lijkt niet helemaal te kloppen voor mij. Ik denk dat zijn vingers te klein zijn. |
ziet er netjes uit.
maar om effe crits te geven: zijn linkerarm is te lang. zijn onderbenen zijn te kort. Zijn rechterhand zoals al was genoemd. en die tas kan wat driedimensionaler. Maar verder is ie ok. :) |
zn linker hand lijkt gebroken... en de verhoudingen van het hele lichaam kloppen niet geloof ik.
|
Hmm ok, fair enough.
De hele opzet van het figuurtje was gedaan zonder hulplijnen, dus ben bij het gezicht begonnen en verder gewerkt naar beneden, zitten dus meer fouten in dan normaal. Het werkt fijner maar needs some tweaking dus. Thanks for de crits. |
super gave figuur, maar...
ik weet niet, er is iets met zijn gehele houding. hij lijkt nou niet echt relaxt op die stam te zitten. hij leunt niet echt op die arm of stok, misschien is het dat, hij lijkt uhm, net te gaan zitten ofzo. kweetniet, ziet iemand wat ik bedoel? wel een ownage familiar die hij bij heeft edit: wat ik nog wou vragen: heb je hier nu al aan geinkt, of zijn die alleen potloden? |
Er lijkt niet veel diepte te zitten in de been waarop z'n arm leunt. Ik vind het er iig best raar uitzien.
Z'n haar doet me denken aan Solid Snake.. |
|
Ga jij ff lekker een forum hieronder miereneuken.
|
Citaat:
|
Japan?
|
Ziet er meer uit als westerse fantasy dan Japanse, maar kan aan mij liggen :P
Anyhoe, ziet er weer dope uit. Tis laat dus heb ik geen puf meer om te mierenneuken op details, dus laat ik het maar bij het normale commentaar wat er gegeven is ;) Lijkt me óf een echte hoofdpersoon óf een beetje een mysterieus bijpersoon met a couple of tricks up his sleeve... |
Het lijkt net of hij rechts (voor de kijker links) een tiet heeft?
|
Mja, die plooi is wel erg vaag ja :)
|
mooi gedaan (y)
|
Citaat:
... karakters (als je doelt op personages) is engels, dus verkeerd nederlands, nu is mijn nederlands wel klote, maar dit is gewoon irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dan zal ik ook nog maar iets zeggen wat wel ontopic is. Ziet er wel goed uit ik mis alleen wat diepte. |
jongens, over de tekening aub, of het nu een karakter of een personage is, het gaat erom hoe dat'ie getekend is.
|
ik vind het een mooie tekening!
En hij schrijft er apart een verhaal bij? Of wordt het een soort van strip? |
Die vriend van m heeft een boek geschreven. De tekening is gebasseerd op 1 van die karakters.
Verder vind ik dit een wat slordige tekening. T is net een aap qua lengte van armen etc. Voortaan toch maar eerst beginnen met een goeie opzet ;) Verder heb je wel heel goed voldaan aan de beschrijving uit het boek. |
Personages. Argh. Je tekent behoorlijk cool, maar ik word er gek van dat mensen maar 'karakters' blijven zeggen als ze het over personages hebben. Het lijkt er niet eens op.
|
Citaat:
Maar bedankt voor het compliment. |
Hoe zit het nou met die tiet? ;o
|
hahaha :D
dat is misschien wel z`n hart die veeeel te groot uitgevallen is ;) |
kvin z'n rechter arm+handje en rechterbeen n beetje sneu...
maar verder ontzettend gaaf character :cool: dat draakje is cute trouwens |
Citaat:
|
Het moet personages zijn in plaats van karakters. Karakters is namelijk foutief....kom op zeg, dat weet je toch wel. Leer anders gewoon even ABN.
|
En wat vind je van de tekening?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft het karakter/personage whatever een hazelip?
sterke details voor de rest, en cool diertje op z'n schouder (y) misschien het vlees en het vuur wat verder uitwerken? en zn linkerhand wat groter |
Hmz... sorry, ik ben niet enthousiast(alsof jou dat iets kan schelen). Z'n haar+ harband zitten nogal raar, kleine rare handjes, zowieso rare verhoudingen. Kleding op zich vind ik trouwens wel mooi. Maargoed, naar mijn mening heb je veel betere dingen gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |