![]() |
Willen jullie deze enquete invullen? Hiphop
Mijn profielwerkstuk gaat over hiphop. kunnen jullie deze enquete invullen??? (y)
Enquête Hiphop Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Weet jij wat hiphop inhoudt?
o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Niet een specifiek iemand Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o graffiti |
Enquete Hiphop:
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism BTW, wat is Turntablism? Ben niet zo bekend in de Hiphopscene, weet er wel wat van, maar niet alles! |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o graffiti |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Weet jij wat hiphop inhoudt?
o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Niet een specifiek iemand Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o graffiti |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, 1 woord BAGGER Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism die laatste vraag is een beetje vaag..ik kan hem eigenlijk niet benatwoorden--> ik weet niks van hiphop :s |
Eén topic per onderwerp is genoeg. S&S dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |