![]() |
Verliefd...
Ik ben verliefd op een meisje bij mij op school. We kennen erlkaar niet echt, we zaten vorig jaar wel bij engels met elkaar in de klas maar daar houd het wel zon beetje mee op. Ik wil altijd wel even hoi tegen haar zeggen ofzo maar als haar vriendinnen erbij staan of mijn vrienden dan durf ik niet... :bloos:
Wat kan ik doen... :confused: |
toch maar doen he..
hoe wil je anders met haar in gesprek komen? |
Ik snap toch bij god niet dat mensen verliefd op iemand kunnen zijn terwijl ze diegene niet eens kennen.
|
Werp een lasso om haar heen en trek haar weg uit de menigte, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Och, het feit dat ze onbereikbaar lijken schijnt ook zo z'n magische kracht te hebben.. :cool:
|
Zeg eens wat tegen haar op school als ze alleen loopt ofzo... of als je echt niks durft dan moet je haar msn proberen te krijgen en daar beginne met praten..
|
Geen kans dat je haar ergens anders tegen kan komen? dat werkt het beste denk ik...
|
Als je op school niet tegen haar durft te praten, is het dan niet makkelijker om haar heel toevallig (expres) tegen te komen tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Dan vind ik het meestal een stuk makkelijker om op hem af te stappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja sommige mensen worden op iemand verliefd bevoorbeeld op de manier ze spreekt , loopt , lacht , ... En natuurlijk vinden ze die persoon mooi hé ;) |
De laatste keer dat ik van iemand waar ik op verliefd was de msn had liep dat niet echt goed af... nah ja, misschien had ik ook niet moeten zeggen dat ik verliefd op haar was... en ik had het nog wel in het efls gezegd...
En ja, uitgaan... ik doe daar zelf niet echt aan en ik weet ook niet waar zij naar toe gaat :/ |
msn is nou ook niet echt een goed communicatiemiddel om over gevoelens of relaties te praten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Snap niet hoe je verliefd kan zijn op iemand die je kent :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezelf vertellen dat echt niemand het raar zal vinden als jij hoi tegen haar zegt... want dat is ook zo (zou jij het raar vinden als een klasgenoot hoi tegen je zei?). Eventueel kun je je best doen om haar tegen te komen :) Daar kun je dan mee beginnen.
Vragen als 'Hoe heb jij het proefwerk gemaakt?' zijn een makkelijke manier om er eens een gesprekje van te maken... Als je voor een project in groepjes moet werken kun je misschien proberen samen met haar in een groepje terecht te komen :) |
ik heb dit ook een keer meegemaakt, ik zat naast haar, met frans dus ik praatte altijd met haar, ik heb haar toen tijdens het uitgaan aangesproken en ze bleek me dus leuk te vinden, je moet gewoon lef hebben. gwoon verstand op nul zetten, en als ze nee zegt wat dan nog.
|
wie niet waagt die niet wint (luidt het o zo bekende en kloppende spreekwoord):)
|
Ik ben ook verliefd!! oh... hoi persoon die een berichtje voor mij acherliet... ;)
|
Betrrrapt. Ik weet niet of je het meent. Maar dat weet ik nooit bij jou. Dus mocht je het wel menen,
ik kan natuurlijk best serieus reageren. ;) Ik weet natuurlijk niet wie het is. :) Maar bij ons op school is het nog niet eens raar om hoi te zeggen tegen iemand die je helemaal niet kent. *kuchjellekuch* :eek: :bloos: Het is precies wat Sarah zegt. Er is niks raar aan om een praatje te maken met iemand die je zelfs alleen vagelijk kent. En als jullie weer bij elkaar zitten, gewoon een gesprek aanknopen. Over een proefwerk of huiswerk of weet ik veel. Of Lord of the Rings. ;) Wat heb je te verliezen, liefje? :o Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit helaas niet bij haar (op wie ik verliefd ben dan... ja laura, ik vind het ook jammer dat ik niet bij jou in de klas zat hoor ;)) in de klas... en ik durf het niet echt want zij kent allemaal lui met wie ik ook omga enzo... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*grin* :p Ok, ok. Bedenk het zo. Verliefd zijn, of liefde, is niet iets om je voor te schamen. Als zij of anderen ervoor zorgen dat je dat wel doet, zijn ze zelf geen liefde waard. Vind ik. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ken je niet iemand die haar goed kent, ofzo? :) Dat je via-via in contact kan komen. |
Zal ik maar zeggen wie het is... jij kent haar denk ik wel... weeknie zeker...
|
Als je het kwijt wil.:)
Je hoeft natuurlijk niks tegen je zin te doen bij mij. Nouja. Bijna niks. :evil: ;) |
Citaat:
x... ken je die? |
Citaat:
Blond en vrij dun? Daar zat ik mee op atletiek, ooit, geloof ik. |
Citaat:
Ja, die ja... ze is zo schattig (Hmm, waarom hebben ze geen smily die dromerig kijkt... nah ja) *kijkt dromerig* |
Citaat:
Cute. :cool: Ze bijt vast je hoofd er niet af als je haar aanspreekt, daarvoor ziet ze er veel te schattig uit. |
Citaat:
|
Goedzo. (y)
En niet te veel cider drinken he. :p Of Coebergh. *grin* |
Citaat:
|
Lekkerrr.
Maar stiekem mag je hier niet chatten. :o Dus ik klets wel verder op msn. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |