![]() |
De knapste of de liefste?
Hoi,
ik zit dus al een paar weken met n probleem. Ik vrijde al meer dan n jaar met iemand die ik echt graag zag. Hij was lief, wist veel van mij, zn familie accepteerde me, ons leventje was goed. Alleen: soms schaamde ik me om met hem over straat te lopen, hij is namelijk nt echt knap :bloos: . Tot ik die andere ontdekte, de knappen :) . Maar ik zal moeten een keuze maken. Dit is toch niet zo makkelijk als ik had gedacht. Wat zouden jullie doen? (voor alle duidelijkheid, ik heb voor allebei gevoelens!) |
Als je zelf niet kunt kiezen gebaseerd op je gevoelens.. geen van beiden
|
Geen van beiden.
Ik wil met m over straat kunnen lopen en denken: hij hoort bij mij, is ie niet mooi? etc.. En ik wil ook dat ie lief is.. |
Ga voor degene waar je van denkt te houden. Dat is misschien nu nog wat vroeg.. maar waar je het gevoel bij hebt, dat je er thuishoort. Misschien heeft hij dat ook wel bij jou, bedacht ik me ineens.
En verder heb ik nog twee opmerkingen: Eén: zien die knappe jongens jou ook wel staan? Twee: Het is vrEE |
en waarom schaam je je ervoor om met hem over straat te lopen. Bang dat je imago verpest wordt. Dat je wordt verstoten door je vrienden of dat onbekenden je uit zullen lachen?
Das pas zielig en als je em inruilt voor die "knappen" (die misschien een veel rotter karakter hebben) dan kwets je em nog hard ook. |
Je doet je naam eer aan
|
Dump de lelijke, een relatie met iemand waar je je voor schaamt gaat natuurlijk niet werken.
Probeer het maar met de knappe, dan zie je wel of dat wat wordt, maar als hij niet lief is kan je die ook binnen korte tijd dumpen. |
offtopic: ik zou voor mezelf gaan:o
on topic: laat jezelf niet bedriegen door je gevoelens en kies voor jezelf, oftewel terug de vrijgezellendoos in |
Citaat:
|
Zoals al gezegd: Als je het zelf niet eens weet, vind je ze dus geen van beiden écht leuk. Niet kiezen dus... uitmaken en vrijgezel blijven.
|
Citaat:
*Ja nu kunt u hier uw jongen voor 2 maanden proberen en als het niet goed is, dan ruil je hem toch om voor een ander?* Shame on you! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
jij bent 19 :nono: |
een knapperd(y) het is ontzettend vermoeiend om iedereen steeds maar opnieuw uit te moeten leggen dat je voor een lelijkerd gekozen hebt(n) en als je niet eens met hem over de straat durft, tja dan zit er niets anders op om een knapperd uit te zoeken:) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK hou van m'n vriend, IK schaam me er niet voor met hem over straat te lopen. wat ik BEDOE-HOEL, is dat ze ocharme zestien is en ze haar vriend overduidelijk niet bepaald supergraag ziet als ze zich voor hem schaamt, kan me niet bommen hoe lelijk ie nou objectief bekeken is. ik BEDOE-HOEL dus, dat je je op je zestiende niet moet binden aan iemand die je niet graag ziet. waste of time |
Citaat:
|
Ben ook verliefd op iemand die er voor de meeste meisjes niet echt knap uitziet denk ik. Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk. Voor mij istie super en ben juist trots als ik met hem loop. IK zou hem nooit dumpen enkel alleen voor een knappere jongen. Het gaat erom of je gelukkig bent en als je dat niet bent omdat je hem lelijk vind, tsja dan gaat het niet.. Beetje lullig maar oke
|
streef zelfverwezelijking na
|
Gewoon allebei tegelijk!
|
Citaat:
gaarne beter commentaar de volgende keer:) |
Nu, de knappe
Wanneer je ouder bent en je minder snel zal schamen voor dit soort dingen, de lelijke. Want blijkbaar vind je hem toch leuker op 1 of andere manier. Mogelijk gaat het tegen dan niet meer om dezelfde persoon natuurlijk, maar ik wil zeggen dat je een andere keuze zult maken als je later in gelijkaardige situaties komt te staan. Je idee is behoorlijk grof ja, maar je bent tenminste eerlijk. Velen denken hetzelfde maar komen er niet voor uit. Negatief commentaar vind ik dus nogal misplaatst. |
Citaat:
|
Ik zie ze beiden graag. Het is niet het geval dat die knappe me niet ziet staan (dat is nu net het punt waarom ik twijfel , ...)
Ze zijn allebei totaal anders. Ze hebben allebei hun charmes, de ene wat gekkere dan de andere. Met de knappe, daarvan weet ik bijna zeker dat hij 'tijdelijk' is, hij is al vollop aan het plannen voor later en ik weet gewoon dat ik daar niet in thuishoor. Met die veel-minder knappe (althans voor andere meisjes) kan ik wel verder bouwen. Vraag is natuurlijk, ik ben amper 16, moet ik nu relaties hebben waarvan ik weet dat het later verder kan doorgaan of niet. Loop ik niet te hard van stapel en moet ik niet genieten van wat ik met de knappe kan hebben nu? WHAAAAAA, ik weet het niet meer. Maar kvind dat ik voor mezelf het vlug ga moeten uitmaken wat ik nu wil! |
Je bent niet verliefd.
Als ik verliefd ben op een jongen, denk ik er niet eens meer over na of anderen hem wel of niet knap vinden. Dan vind ìk hem geweldig en de leukste en de aantrekkelijkste. Dan ben ik als ik met hem over straat loop niet eens bezig met wat mensen van ons vinden, maar meer aan het proberen hem diep in zijn ogen aan te kijken en toch niet te struikelen ;). Dan voelt zijn hand in de mijne zó perfect dat ik me niet kan voorstellen dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. En als je dan toch niet verliefd bent, kun je beter aan een scharrel met de knapperd beginnen. Daar heb je meer lol aan dan aan een te serieuze relatie met een lelijke lieve jongen die je uiteindelijk toch aan de kant zult zetten. Veel plezier :)! |
Citaat:
je moet je op je zestiende niet aan iemand binden, en al zéker niet als je hem niet zó graag ziet. maar idd, zoals m'n broertje ook al zei, je aan iemand binden die je niet graag ziet is zowiezo een waste of time... |
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen.. Women... can't live wíth them... *Sigh* |
Kijk even wie de grootste piemel heeft, neem de grootste en settled you are (y)
|
Citaat:
|
Bigger stronger faster!
|
Definitely een lieve jongen. Liever karakter dan een hunk zonder inhoud.
|
Je loopt al een jaar met hem en nu pas vind je hem niet echt knap?:p Ik vind het wel heel erg lullig voor die jongen, dat je je voor hem schaamt en dat je daarom misschien voor de knappe jongen kiest.
Als ik jou was, zou ik het uitmaken met je huidige vriend want anders houd je hem alleen maar aan het lijntje. Daarna kun je nog eventueel kiezen voor die andere jongen. Citaat:
|
Citaat:
|
tja, als je iemand leuk vindt die knap is en lief, iemand waarvoor je valt
dan neem je hem toch :) om nou constant je te moeten schamen voor iemand is ook niets |
De liefste natuurlijk! :p Ofwel de eerste, met wie je al langer bent...
|
Wat heb je nou aan een knappe klootzak?
Maargoed, om netjes ontopic te blijven: Ik kies voor de liefste, en toevallig is mijn liefste ook nog eens de knapste, de mooiste, de leukste en de beste. |
op vakantie voor de knapsten! :D
maar in real life toch echt voor de allerliefste :bloos:... |
Zoals al eerder gezegd is, uitmaken en geen een kiezen. Als je nu al weet dat t niks wordt met allebei in de toekomst dan vind ik t echt zwaaaaaaar triest om dan toch nog wat te gaan proberen als je hem over een tijd(die je dan kan aanstippen in je agenda) toch weer dumpt, zoiets heet gebruiken :rolleyes:
Maarja...pubers ;) Je moet t maar zelf weten of je die kindjes gaat kwetsen ook, ik hoop dat zij slim genoeg zijn om in te zien hoe je bent...ja ik kom grof over, hoezo? :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En volgens mij gaan je vrienden echt niet zeggen: wat moet je met hem/haar? En als ze dat doen: **** them! Citaat:
Maak er allemaal niet zo'n drama van joh.... Stel je vrienden houden niet van negers. Laat je dan Kevin Lyttle schieten? Om maar wat te noemen.... Citaat:
Citaat:
Eerlijkheid en rechtvaardigheid is niet hetzelfde. Velen van ons zouden misschien best de belasting ontduiken als dat zou kunnen (zeker als het zonder gevolgen is). Maar dat maakt het nog niet 'goed'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een pubergirl, denk maar er maar eens overna, wat je zou doen, als je knappe vriend (mocht je voor hem kiezen) een ongeluk krijgt. Of enge ziekte. SCHAAM JE JE DAN OOK VOOR HEM? |
Juist ja!
|
Al snap ik dat het niet leuk is om over zulke dingen na te denken. Maar toch... ga je voor dat lekkere bekkie, of toch voor het innerlijk...
|
maar mooi is ook subjectief.....
|
De meeste knappe jongens weten dat ze knap zijn en zo gauw ze n mooier meisje voorbij zien lopen zijn ze weg, want ze denken dat ze toch iedereen kunnen krijgen. Ik heb ook geen fotomodel als vriend en ben dolgelukkig. En schaam me totaal niet. Dat is zo onbenullig. mn ex schaamde me voor me en je wilt niet weten wat voor kutgevoel je daardoor krijgt. En hij deed dat alleen omdat zn vrienden me niet moesten... Dus... Als je n zerieuze relatie wilt, waarin je wordt geaccepteerd, kun je t beste met n blinddoek rondlopen.... Sorry, maar kvind t echt idioot als je een goede relatie laat varen voor een goodlooking klootzak....
|
Maar als ik pubergirl zo hoor, is de relatie met de lieve jongen helemaal niet meer zo goed. Als ik het zo hoor, is dit gewoon een topic om goedkeuring aan ons te vragen om de lieve te dumpen en achter de lekkere aan te gaan, want volgens mij heeft ze haar keuze zelf al gemaakt.
Maar dat denk ik |
leer eerst maar eens met de gevoelens van anderen omgaan :nono:
|
Had je het tegen mij of tegen haar? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |