![]() |
Willen jullie deze enquete invullen? Hiphop
Mijn profielwerkstuk gaat over hiphop. kunnen jullie deze enquete invullen???
Enquête Hiphop Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Citaat:
|
leukkkkkkkkkkk
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o turntablism en rahzel is vadsig <3 |
Citaat:
|
Weet jij wat hiphop inhoudt?
o Ongeveer (ik ben natuurlijk geen expert). Vind jij hiphop muziek leuk? o Nee bah, daar moet ik niks van hebben. Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Nee. Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee. Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o Graffiti. |
Citaat:
|
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism o Ik vink graag dingen aan |
Citaat:
|
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, Wu-Tang Clan is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism o alle elementen :) |
Citaat:
|
De enquete slaat helemaal nergens op.
|
o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? geen |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, N.E.R.D. is zo HOT!!! (en als dat niet onder hip hop valt, dan weet ik het niet, hehe, misschien the beasty boys, die vielen bij mtv onder hiphop) Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o breakdance |
Wat een inhoudsloze enquete.
|
o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, leuk Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Niet een specifiek iemand Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? Ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? Nee, alsjeblieft niet Heb jij een favoriete hiphop artiest? nee, natuurlijk niet Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? Nee, voor geen goud Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? breakdance |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de 1e vraag gaat het al fout.
ik kan wel antwoorden 'ja, ik weet wat hiphop inhoudt', maar hoe weet jij nou of mijn idee van hiphop wel strookt met 'de waarheid'? |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o turntablism |
o Ja o Nee X ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf X Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! X Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? X Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? X rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Citaat:
|
o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, NON PHIXION is zo HOT!!! :rolleyes: Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o turntablism o graffiti |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
Citaat:
|
o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Niet een specifiek iemand Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o turntablism oh boy! |
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o graffiti (y) ... |
Mighty Mouse!
|
Enquête Hiphop
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! CoFlow Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was leuk Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o breakdance o turntablism |
o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Niet een specifiek iemand Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o turntablism |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar doe je deze enquete voor, als ik vragen mag ?. Dit gaat toch helemaal nergens over.
|
o Ja Vind jij hiphop muziek leuk? o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, Snoop Dogg, Phil da Agony, Common, ouwe cypress hill, everlast enzo Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap |
Citaat:
Anyway Citaat:
|
Enquête Hiphop
Weet jij wat hiphop inhoudt? o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? ik heb werkelijk geen idee |
o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o graffiti |
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
o Ja o Nee o ongeveer Vind jij hiphop muziek leuk? o Ja, ontzettend gaaf o Valt wel mee, op z’n tijd is het wel oké o Nee, bah daar moet ik niks van hebben Heb jij een favoriete hiphop artiest? o Ja, ….. is zo HOT!!! o Niet een specifiek iemand o nee Heb je wel eens een hiphopevenement bijgewoond? o Ja, dat was superkicke o Ja, 1 woord BAGGER o Nee Hiphop bestaat uit 4 elementen en welke vind jij het leukst? o rap o breakdance o graffiti o turntablism |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |