![]() |
Beestjes in me kamer..
Soms vind ik wel eens eensoort kleine donkere rupsjes van ong. een halve cm in m'n kamer als ik aan het schoonmaken en opruimen ben. Weet iemand misschien wat voor beestjes dit zijn?
|
ongedierte. vaker schoonmaken, vooral eten en drinken niet laten slingeren. kleren op tijd de was indoen en een keertje alles goed dweilen en schoonmaken.
(ook achter plinten, hoeken van kamers waar je "normaal niet bij kunt") alles een keer doen en ontsmetten. (y) |
Ik weet niet wat het zijn. Daarvoor is de omschrijving beestjes te vaag. Het zouden kakkerlakken zijn, die heb ik ook een paar. Verder idd goed schoonmaken
|
|
Die beestjes zijn een teken dat je te weinig lucht. In geïsoleerde huizen hebben die beestjes een heerlijk habitat, dus je moet wel zoveel mogelijk je raam openzetten, ze komen namelijk af op vochtige ruimtjes.
|
zijn ze lichtrozig van kleur met een donkerder kopje? dan zijn het waarschijnlijk de larven van een mot. Die heb ik ook gehad, als je knaagdieren hebt: vaker de kooien schoon maken.
anders: vieze kamer, ook vaker schoonmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het klinkt alsof je je kamer niet goed schoon houdt eerlijk gezegt. Misschien moet je toch wat vaker stofzuigen e.d. Hef die dweil! |
we wachten op de foto :)
|
idd, foto zou het een stukmakkelijker makenom te zeggen wat voor ongedierte je in huis hebt.
Zitten ze trouwens alleen op jouw kamer of door het hele huis? heb je huisdieren? zo ja, welke? hoe vaak maak je je kamer schoon? is je kamer geordend of chaotisch? toch dingen die handig zijn om te weten :) |
Citaat:
|
gisteren vond ik ook een zilvervisje in de kamer! Hij kwam uit zo`n kruipruimte. Voor de rest hou ik het huis goed schoon. Stofzuig regelmatig (iedere dag eigenlijk :rolleyes: ) en lucht is het huis goed door.
Wat doe je eraan :confused: |
Schizofrenie/psychosen?
(sorry, flauwe grap) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meelwormen zou dus goed kunnen (y) |
Ik kom ze ook wel eens tegen. Maar wij hebben ook een heel oud huis.
Volgens mij is het idd de larve van een mot of zoiets.. Als je je kamer goed schoon houd is er niets om je zorgen over te maken. Er leven tenslotte ook spinnen enzo in je huis. |
Citaat:
Daarom accepteer ik ook geen beesten die niet in mijn huis horen! :mad: ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |