![]() |
bart de graaf overleden
ik vind het echt erg........zo jong nog.
|
hoorde het ook net ja... idd jammer :( hij had best geinige programma's :)
|
heb je nog meer info?
|
shit ja klees het ook.
hier kan je het zien |
|
Citaat:
... Laatst gewijzigd: 25-05-2002 18:32 Bart de Gaaff (35) overleden Bart de Graaff, oprichter van BNN, is overleden. Hij was al geruime tijd ziek. Op 15 mei had hij nog een zware operatie ondergaan in het Leids Universitair ziekenhuis. Buikvliesontsteking Bij de operatie aan zijn buik werd een deel van zijn dunne darm verwijderd. De Graaff verbleef nog in het ziekenhuis om te herstellen. De Graaff is 3 weken geleden opgenomen met een buikvliesontsteking. Tijdens een controle vorige week bleek dat deze een gaatje in zijn dunne darm had veroorzaakt, waarna de ingrijpende operatie nodig was. ©RTLNieuws.nl -- Erg jammer. :( |
Het is erg jammer maar ik denk dat het wel beter zo is voor hem ik bedoel : hij was al een poosje ernstig ziek
alleen wel veel te jong |
kutzooi :(
|
Citaat:
echt jamer... :( hij had best leuke programma's... |
Citaat:
|
dit is zwaar erg
|
vervelend...
goede stimulans om de gezondheidszorg op te peppen |
|
Jezus............
Hoewel ik het niet geheel onverwacht vind, blijft het heel jammer. Hij heeft veel in z'n eentje bereikt met een grote bek en een klein lichaampje.......... Echt heel jammer..:( |
Jee, wel zielig.....
Ik wist niet eens dat hij ziek was, ik kijk niet zo vaak programma's van hem, maar toch.... |
Citaat:
|
Heel jammer...heeft ondanks zijn ziekte veel bereikte. Heb ik veel bewondering voor.
Ik zag het eigenlijk wel een beetje aankomen, ik vond hem er laatst bij een tv-programma al heel oud uitzien. |
Ik las 't ook net op teletekst :( Echt jammer, nog maar zo jong...
|
Bart is dood? Heeft hij zich opgehangen aan een bonzaiboompje? :) ;)
Maar ff serieus: Erg jammer, 2 personen die tegen de mening van het gros in durfden te gaan en met humor hun eigen ideeën aan de wereld lieten zien zijn binnen 20 dagen overleden. Van allebei valt in ieder geval te zeggen dat ze een goed en vol leven hebben geleid. Bart, mijn respect heb je! (humor vind ik altijd kunnen, no matter what happens). Laten we hopen dat BNN Bart's News Network blijft, in titel en in uitstraling! |
|
Wat erg :( :(
Had het niet verwacht.. wist niet eens van die operatie af.. bah.. :( |
zielug man....jeez...wat een rot gezondheid heeft ie gehad :(
|
sneu voor hem en zijn familie en vrienden
|
Ik vond het maar een klein ventje met een grote bek, maar het is natuurlijk wel erg vroeg. Hij was..28 of zo? Vond aan zn programma's niet veel aan, maar as iemand op zo'n jonge leeftijd sterft is het wel triest.
|
Ik heb het net op het nieuws gehoord en ik vind het verschrikkelijk erg!!! :( :( :(
Ripper |
huh?
da nieuws bereikt Belgie weeral nie :s da is toch da kleine dwergje die zooo grappig is? of heb ik da verkeerd? |
Citaat:
stond op teletext |
Citaat:
|
Bart, ik hoorde het vandaag en kon het bijna niet geloven.
Je was een knokker en hebt altijd je dromen weten te realiseren. Zoals je eigen omroep, BNN, velen die je niet serieus namen maar je hebt je droom toch doorgezet en bereikt wat je altijd al wilde. Daarmee heb je heel veel respect verdient bij mij. Je had humor en een hele aangename levensvisie. Bovendien was je heel open over je ziekte, een open boek. Ik had wel gehoord dat je weer een operatie moest ondergaan maar ging ervan uit dat je het zou halen, weer. Maar helaas is dat niet het geval geweest. Nu kun je ze in de hemel laten lachen... |
:( :( :( :(
bartje 4-ever we will miss you |
Citaat:
grtz mitsj(die er spontaan zn msn naam van heeft gemaakt :)) |
hoor net op het nieuws dat de bnn-site is 'gesloten wegens omstandigheden'
(y) of (n) ? ik vind ut wel (y) |
Ik las het net, toch wel sneu. Hij was altijd op een leuke manier irritant. (en soms ook op een irritante manier leuk, ajbwib)
|
Citaat:
|
Ik heb respect voor z'n doorzettingsvermogen en alles wat hij bereikt heeft, maar afgezien van B.O.O.S. vond ik z'n programma's weinig interessant.
|
Ja echt heel sneu! Laatst zag ik een stukje van een docu van hem, dat die al die behandelingen en transplantaties onderging, ja hij had zeker heel veel doorzettingsvermogen. Hij heeft echt veel meegemaakt. Jammer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |