![]() |
gothic.....
hallo euhm ik hoop dat dit hier hoort...
ik zou graag wat meer leren over gothic... zou iemand mij aan goede sites willen helpen? ik weet dat ik het ook zo kan opzoeken, maar kweet uit ervaring ook dat daar ook veel dingen tussen zitten die niet kloppen, en aangezien ik er echt bijna niks van weet zou ik ook niet kunnen bepalen wat juist is en wta niet.. dus weet iemand een site, waarvan ge zelf vindt dat die juiste info geeft?? xx |
Ik denk dat dit meer bij lifestyle hoort maar hier zal je ook wel aan info komen denk ik ik weet er weinig van dus sorry
|
Citaat:
|
|
Citaat:
gothic.pagina.nl staat heeeeel veel op.... |
Kijk iig dan niet al te veel bij van die amerikaanse sites. Die slaan meestal nergens op.http://www.toreadors.com/gothfash/
|
Gadverdamme...
|
Citaat:
damn mja, alle sites die ik kende zijn al genoemd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal wel niet hip genoeg zijn ofzo...:rolleyes:
|
De enige die ik goed vin is deze (niet dat ik er veel ken): http://welcome.to/DarkEntries
Moet je kijken bij Links, daar vind je bandnamen/kledij/labels/enz. Maar als je op zoek bent naar metal-gothic ga je daar niet veel vinden, 't is eerder electronische goth ( :cool: ). |
ach wat, de echte goffuk haalt z'n info van snuff-sites ;)
|
D'r stond een site over in de Fancy.
|
Kijk eens bij de G.
|
vraag het gerust aan die ~ enge kinderlokkende in het zwart geklede en voor het raam en op de straat rukkende stank verspreidende bisexuele hiv besmette buurman ~ van je :D
en als dat niet werkt ga je naar google en zoek naar gothic :rolleyes: *hoopt dat het niet een serieuse vraag was* |
weet niet veel van gothic ik ben het ook helemaal niet maar de vrouwen ervan zijn wel mooi :D maar zou zelf niet echt in zwarte kleding ofzo lopen geef mij maar gewoon een lekker veel kleurtjes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
er word nie naar je meninig gevraagd hier....(maar dat weet je best .. ) er word naar iets gevraagd waar jij duidelijk geen antwoord op wil/zou en/of kunt geven ... en als je toch je zonodig je mening wilt geven doe het dan goed en gebruik ECHTE argumenten ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
:D whahahaha
|
Citaat:
|
jep he's a bright fella.
|
Citaat:
www.ultragoth.cu2.nl? *kent ook* :) ik heb me helemaal doodgelachen toen'k hem zag :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |