![]() |
Ik heb zeer sterke rare wiet
Eejz,
Ik heb vorige week een gram wiet gekocht van een klasgenoot van mij. De THC plakt echt goed aan je vingers en de wiet is donkergroen aan de bovenkant en aan de onderkant van sommige topjes. heel ietsje wit. Het ruikt een beetje naar gel of shampoo. Ik heb het gisteren genomen met een kameraad en na 3 trekken merkten we al iets. De rook stonk naar een kruidige wiet en een ander raar geurtje. Nadat die joint op was waren we allebei ongeveer een half uurtje stoned en daarna ebde het iets weg tot we ons gewoon heel licht voelden. Ik ben dus bang dat er cocaine in die wiet zit want ik heb nog nooit zo'n sterk spul gehad. Ik ben heel wat gewend qua wiet maar dit sloeg alles. De jongen waarvan ik de wiet kocht wist zelf niet wat voor soort wiet het was maar zijn vriend was bijna stijl achterover gavallen van die shit. Weet 1 van jullie toevallig of dit kenmerken zijn van cocaine? Alvast bedankt :) |
haha cocaine. het zal zeer zeker geen cocaine zijn maar als je denkt dat het rotzooi is moet je het maar niet meer roken ;)
|
als het nou cocaine blijkt te zijn en je vond dit echt trippen dan blijf je toch gewoon cocaine roken.
|
tis gewoon hele sterke wiet waarvan je een half uur helemaal van de kaart van was
als er sos in zat was het wel een stukkie duurder gozahh en verder heb ik geen zin om te raden wat voor soort je had en waar het vandaan zou komen. PS; rook hash en geen wiet, veel lekkerder :) |
Juist, SOS is veels te duur om in iemand ze wiet te gooien hoor.
|
toch lachen dat mensen steeds weer komen met het sos-in-wiet fabeltje :D (N)
|
Ik weet niet hoe het zit met verbrandde coke, maar volgens mij kan dat best moeilijk 'kruidig' ruiken. + wat je beschrijft doet me niet echt denken aan de effecten van coke.
|
Mooi bedankt :D
Ik ga er vanavond nog 1 roken haha Dat wordt weer lijp! En hasj is idd ook erg lekker maar het probleem is dat ik 14 (bijna 15) ben en meestal de coffeeshops wordt uitgegooit :p Er is wel een illegale coffeeshop in Almelo maar daar verkopen ze ook geen hasj.... |
Citaat:
|
sos is veelste duur om voor de gein bij iemand in zn wiet te flikkeren. En daarbij, als je dat rookt ruikt het alsof iemand rubber aan het verbranden is. Lijkt me gewoon sterke wiet....
|
Deel het met ons, dan kunnen we ons licht erover laten schijnen :evil:
|
dat lijkt me een zeer goed plan ja. met sterke wiet is helemaal niets mis. :)
|
jup doneer een deel aan de D&A testpersonen. Bij de volgende meeting :p
|
tjah ik ben nog te jong om te blowen maar ik wil ook weleens goed stoned zijn :p
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden. |
misschien heeft die gast haarlak over je wiet gespoten
|
Citaat:
|
yep maar tis niet echt heel gezond enzo ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het de zogeheten Bomberman wietvariant is.
Moet je maar es op google of erowid zoeken. |
Als er coke bij had gezeten dan had je dat wel gemerkt omdat de effecten daarvan veel sterker zijn dan die van wiet :P. En om nou meteen te denken dat er coke doorzit als het wat sterker dan normaal is vind ik eigenlijk wat voorbarig en veel te overdreven :nono:.
|
Haarlak verhaal lijkt me niet echt vreemd, dus als advies zou ik zeggen: niet meer roken die shit.
|
Citaat:
Ga jij nou maar ketsen ;) |
Wat is sowieso eht probleem van sterke wiet? Geef maar hier hoor, geef ik je wel slappe wiet terug :p.
|
Citaat:
|
heb jij überhaupt ook maar één van alle vorige reply's gelezen?
|
Die reactie is zelfs infantieler dan de openingspost.
|
wat erg zeg, sterke wiet poeheej :eek: :(
|
..... mja echt uhm medelevend het commentaar... erg nuttig.
Maargoed, er zal wel haarlak op gespoten zijn, en aangezien jij pas 14 bent (niet lullig bedoeld ofzo) zijn wietsoorten al vrij snel sterk voor jou aangezien je waarschijnlijk nog niet zo uhm pff ben te knetter leg het een andere keer wel uit heb echt geen zin meer ben te traag.. |
ghehe just enjoy it man (y)
|
Citaat:
|
je bent 14 man, je hebt gewoon geen tolerantie. Geef mij een spliffah van die shit, ik toke dat ding in mn eentje op en val niet om :P en menig D&A'er ook
|
:rolleyes:
|
idd dikke vette roloog
|
de beschrijving die ts geeft doet me denken aan een gewone buitewiet. Ruikt kruidig als je het verbrand, niet veel thc erop en plakt aan je vingers. Deze ervaringen heb ik allemaal met buitenwiet
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |