![]() |
[adsl] snelle nieuwsserver?
Hallo,
Ik heb nu adsl van zonnet: lite. Nu ben ik er dus achter gekomen dat de newsserver van zonnet helemaal niks is(voor mij dan). Ik kom met een groep downloaden rond de 10 kb/sec. uit. Ik wil dus nu een andere provider. Maar welke is dan een goede keus? Ik hoorde dat planet goed werkt en dit abonnement (lite) is ook niet al te duur. Maar als ik dat dus zou doen, zou ik dan beter mezelf af kunnen melden bij zon en aanmelden bij planet (is dit mogelijk?), of overstappen? Bij overstappen gelden de aanbiedingen zoals gratis aansluitkosten niet en je moet ook 30 euro betalen maar deze krijg je van planet weer terug. Dus die aansluitkosten van 70 euro zou ik dan moeten betalen? Groeten |
Je zit volgens mij nog wel een jaar aan zonnet vast aangezien die abbonementen altijd per jaar worden afgesloten (dacht ik).
|
xs4all heeft wel puike newsservers (y)
|
Ik heb inmiddels al veel langer als een jaar internet van zonnet dus dat is geen probleem en xs4all is gelijk 8 euro duurder als ons huidige abonnement, bij planet is dit maar 2 euro. En ik zit dus met de vraag of je aansluitkosten moet betalen als je overstapt naar adsl van planet.
|
of je neemt surfsnel adsl als jij of een van je huisbewoners bij een bij surfnet aangesloten instelling werkt of studeert.
Aangezien jij alt.binaries wilt gebruiken (anders heb je aan die 10kb/sec meer dan genoeg), is dit een goede keus omdat ze daar 150.000 groepen carrien en de retain tijd is lang. Dan hoef je dus niet steeds reposts aan te vragen |
Citaat:
Tenminste, zo is dat bij planet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke bedankt, maar als ik nu overstap naar planet. Dan regelt planet dat ik bij zonnet afgemeld wordt en normaal kost dit 30 euro, dit wordt door planet vergoed: Heb ik dan aansluitkosten of niet, want ik stap toch alleen over?
|
kan je dit niet gewoon beter aan planet vragen? :|
|
gast je had allang planet kunnen mailen met deze vraag dan was je er nu al uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |