![]() |
once you go black you never go back
(y) of (n)
|
?
|
Ligt er aan natuurlijk.
|
Citaat:
aldus de vraag |
Once I go black, I rather be dead.
Ik hoef niet zo graag door een neger gepaald te worden. |
Maakt dat zo veel uit dan? Zelf kan ik niet erg opgewonden worden van iemand met een zeer donkere huidskleur, het is mijn smaak niet, maar dan kun je deze vraag toch net zo hoed stellen over bijv. iemand met blond haar?
|
ik denk dat het eerder doelt op het gereedschap dat een neger heeft, dat over het algemeen tog iets groter is dan van een blanke..
Misschien dat dat een reden is om 'never again back' te gaan.. Lijkt mij persoonlijk niet, ik zie niet iets wat een neger met 'n grotere piemel beter kan doen dan ik.. We hebben allebei nog een mond en 2 handen.. en een vrouw is tog niet diep genoeg.. Of zijn er nog andere redenen die 'zwarte' mensen zo anders maken dan 'witte' 'gele' 'paarse' of 'groene' mensen? |
Zelfmoord plegen lijkt mij de beste optie.
|
Negervrouwen vind ik over het algemeen
Dus mocht ik eens 'black' gaan, moet ik wel een hele hoop gezopen hebben. |
Citaat:
|
Once you go white, you never go back Aiiight!
|
Citaat:
|
Wat is dat toch met die buitenlander neukpartijtjes van jou? :|
|
true... alleen ken ik niet zo gek veel donkere meisjes dus uit noodzaak zal het wel blank moeten worden :o
|
ik heb nog nooit een negerin gehad
maar ik zie het op zich wel zitten. chinesen ook oostbloklanden zie ik minder zitten ook italie minder |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
nou ik heb alleen maar met een surinamer gehad (hij is bijna blank) en wil toch ook het andere uitproberen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten eigenlijk :confused:
|
wil zeker nog wel eens een aziaatje uitproberen. maar ik zie nit zoveel in 'choclate' eerlijk gezegt. geef mij maar italiaans of spaans of zo ...
|
(n) kword er niet gelukkiger van denk ik zo..
|
ik vind negers erg onaantrekkelijk, lijkt me sterk dat het er ooit van komt.
|
Bij negerinnen denk ik aan haar, heel veel haar
En aan beschimmelde chocola, dus nee. |
Ik dacht niet niet. :confused:
|
Vreemdt topica.
|
dat kan ik op dit moment nog niet weten (y)
|
Neen ben bang dat ik je ongelijk moet geven:|
Ik vind over het algemeen negers zwaar onaantrekkelijk, dus het ooit ervaren? neen, ik denk het niet. En ik vraag me af of het nou daadwerkelijk zoveel verschil maakt :confused: |
hmm geen idee, maar sta er wel open voor.....voor een vrouw dan he;)...zie soms wel hele mooie meisjes al zeg ik hetzelf...
|
Ik denk dat 'blijven of niet' wel met wat meer te maken heeft dan enkel de seks, denk je ook niet.
|
Citaat:
|
Kan dit niet gewoon bij het sex met buitenlanders topic in? :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |