![]() |
Jouw ergernis aan het andere geslacht?
Goed.. kom maar op! Ben wel benieuwd.. zullen wel veel vooroordelen zijn. Mijn ergernis is BTW dat jongens de wc-bril nooit naar beneden doen :D
|
Generalisatie :nono:
|
Citaat:
sorry Pyr0nity..... ik geef hem wel gelijk. :bloos: |
Citaat:
|
Het niet onthouden van belangrijke data ;)
|
het téveel zeuren staat bij mij op 1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Roken, maar dat haat ik in het algemeen.
Breezer-sletten, maar dat is een soort vrouw die ik haat. Ik zelf erger me er niet echt aan, maar veel vrienden ergeren zich wel aan het feit dat veel meisjes alle winkels inlopen waar uitverkoop op de deur staat, kortom het shopgedrag van de vrouw. Zelf zal ik er nog even over nadenken en ik post nog wel mijn minpunt van de vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar op een of andere manier heeft mijn ex (hij kan goed overdrijven, zo goed zelfs dat ie t zelf gaat geloven :D) in zn hoofd geprent dat ik gek ben op winkelen en alles pas etc. Terwijl ik dat juist vreselijk vind :D Met mn zusje wil ik dus ook niet winkelen, die past de hele winkel (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga altijd winkelen in mijn eentje, niemand om rekening mee te houden (y), iig als ik echt functioneel ga winkelen. Als ik met iemand anders ga winkelen dan is dat meer voor de gezelligheid.
De zakelijkheid van jongens in smsjes/mailtjes kan me weleens irriteren :o. |
Citaat:
|
Mag het ook tegeover het eigengeslacht? De gemiidelde vrouw is echt een klootzak! Mannen zijn veel leuker en cooler om mee om te gaan wat mij betreft, liever eerlijke n grof dat zeikerig en achterbaks, dat geroddel altijd....
Goed ik bespaar jullie mijn scheldkanonade maar, want dat verpest de sfeer alleen :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige jongens zijn vreselijk dom. Maar ja, dat zijn sommige meisjes ook.
|
Citaat:
|
Jongens hebben af en toe een bord voor hun kop. En ze snappen af en toe niet dat sommige, in hun ogen grappige opmerkingen, heel kwetsend kunnen zijn.
Oh, hoewel ik meisjes af en toe vreselijke mutsen vind. |
Ik erger me helemaal niet aan het andere geslacht. Je hoeft je niet te ergeren, je kan je dr ook gewoon bij neerleggen.
|
Citaat:
|
ik erger me niet aan het andere geslacht...ik erger me aan sommige mensen, dat wel....maar die kunnen zowel man als vrouw zijn.
|
Ik erger me niet aan het andere geslacht, eerder aan hetzelfde geslacht, daarom kan ik dus ook beter opschieten met jongens dan met meisjes.
Jongens zijn meer oprecht dan meisjes en doen vooral minder geveinsd. Het enige waar ik me misschien een heel klein beetje kan aan ergeren bij jongens dat is dat ze soms volledig gevoelloos zijn/blijken. |
Ik erger me aan het andere geslacht als ze me afwijzen ensow (n) maar dat lijkt me logisch ;)
Verder erger ik me niet bepaald aan 'het andere geslacht' maar gewoon aan mensen op zich. Want in principe kunnen alle mannen hetzelfde als de vrouwen en kan je je dus aan allebei de geslachten ergeren :) |
Citaat:
|
Dat eeuwige gegiechel.
|
aso spugen op straat :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet nooit wat jongens echt bedoelen. Ze zeggen iets, maar bedoelen iets anders. Bij meisjes weet ik tenminste wat ze bedoelen, jongens zijn echt zo ingewikkeld. |
Dat sommigen zo begeerlijk en tegelijkertijd onbereikbaar zijn :rolleyes:
|
van meiden
het achterbaksegedoe onderling en het echt teveel zorgen maken over vanalles en nogwat gaat lang niet voor alle meiden op (gelukkig) maar kmoet wat noemen en dit kom ik regelmatig tegen |
menstruatie (n)
|
Meiden zeuren, en dat is erger als ze ongesteld zijn in de meeste gevallen.
Yup. :) |
Ik heb enkel een schijthekel aan mensen behorende tot het vrouwlijk geslacht.. waar drama 9/10 keer.. :|
En dan vooral dat samen naar de wc gaan, of eindeloos moeilijk doen tijdens het shoppen, het gezeik over afvallen/lijnen, het eindeloze gezucht en gesteun "hij is ook zo knap...", het irritante geroddel, het elkaar niets gunnen, het lopen chagerijnen wanneer ze ongesteld zijn, de stemmingswisselingen, het urenlang kunnen lopen meuten voor de spiegel, het.. het.. *zucht* En oke, ik heb ook wel is zo m'n buien maar toch, jongens(y).. |
Ohja, ook nog zoiets. Meisjes die gewoon best er goed uitzien, die dan gaan zeiken dat ze te dik zijn.
|
Citaat:
|
Je weet nooit wat jongens echt bedoelen. Ze zeggen iets, maar bedoelen iets anders. Bij meisjes weet ik tenminste wat ze bedoelen, jongens zijn echt zo ingewikkeld. [/B][/QUOTE]
Uhm dat kan ook aan jouw vriendenkring liggen hoor want ik ken zat jongens die wel makkelijk te begrijpen zijn. Bijna alle ergenissen aan mensen kom je in allebei de geslachten tegen behalve dat sommigen meiden wel heel erg sjacho worden als ze hun maandelijkse feestje hebben :rolleyes: maar dat ligt ook weer aan het karakter van die personen. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen en zijn we gewoon gelijk en je hebt mannelijke en vrouwelijke breezersletten :rolleyes: |
Dat sommige meiden kilo's make up ophebben en dat ze dan denken dat ze lekker zijn ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Gespletengeest; ja ik heb het over jongens. Maar jullie zullen waarschijnlijk wel hetzelfde over meisjes denken. Ach :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beweren dat ze een meiske niet leuk vinden en alsnog in drommen om haar heen darren totdat dat kind gek word van alle aandacht...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |