![]() |
beste kinderen voor kinderen nummer!
Wat vonden jullie het leukste kinderen voor kinderen nummer??
|
papa's piemel
|
HELP! ik krijg tietuh.
|
In vuur en vlam (zo heet -ie toch?)
|
in vuur en vlam ,ofzo ja inderdaad
roddelen ofzo iets vierkante ogen vrijdag de 13e eeeuwh...denk denk "alles is te koop" "wij begluren de buren" "ik wil een kangeroe" jaja, k was eerder een behoorlijke kinderen voor kinderen fan :D |
Citaat:
Ben nooit zo'n kinderen voor kinderen fan geweest dus kan ik daar eigenlijk ook niet over oordelen. |
Ik heb de ''Het beste van Kinderen voor Kinderen'' cd :D .
|
ha ha ha je vader, ja je vader die is gek!
je bent zelfal niet zo lekker maar je vader is nog gekker(y) hahaha je vader dus! |
en wat vinden jullie het leukste samson en gert liedje dan?
ik, ER IS EEN AAP IN ONS HUIS! :s |
Citaat:
:s :D |
sterf sterf sterf (n)
|
Ik vind 'lalalalater kan je lachen' leuk!
en ik weet niet hoe die heet... maar hij gaat ongeveer zo: 'als we jou niet hadden gehad dan zaten we lelijk in de nesten, o als we jou niet hadden gehad!' |
Citaat:
...vader heeft een hele grote penis M'n vader heeft een hele grote pik En als mijn moeder weg is en als hij alleen is Dan wil hij maar één ding en dat ben ik En ik zeg: Au, au, pappa Dat doet pijn Au, au, pappa Het is te klein Au, au, pappa Dat doet pijn Au, au, pappa Toch vind ik het wel een beetje fijn lalaladidadoee |
geen, nooit naar gekeken
|
.. Waar blijft erik om dit de grond in te boren?.. maarja ik luisterde als kindje meer naar klassieke muziek dusja keine ahnung!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhhmmm
op een onbewoond eiland dat is toch een kvk-nummer? en anders natuurlijk de themesong ;) |
Tietenlied. Ik kon het nauwelijks geloven.
|
Citaat:
|
Vuur en Vlam vind ik wel gaaf
|
Als niemand kijkt (KVK11)
Mama is morgen van mij (KVK16) Zomaar (KVK11) Klassiek (KVK8) Buiten is het erger (KVK12) Moedermavo (KVK5) Mijn boom (KVK9) Pfff... dat zijn zo even de eerste die in me opkomen.. Ik hou echt zo van Kinderen voor Kinderen! :bloos: :) |
Miepie
Mijn Miepie heeft een vogel opgegeten Nou ja, gegeten niet, maar wel vermoord 't Was me nog niet eerder overkomen 't Is 's nachts gebeurd en ik heb niks gehoord. Mijn Miepie lijkt zo lief en zo zachtmoedig Maar soms is-ie een rover en een kreng Hij krijgt van mij toch echt genoeg te eten Dat dooie lijkje, zo ontzettend eng. Waarom doen poezen van die erge dingen Dat heeft zo'n vogeltje toch niet verdiend Ik zou mijn Miep er bijna om gaan haten Wat ook niet kan, want Miepie is mijn vriend. En mensen moeten van hun vrienden houwen Maar vrienden doen elkaar toch geen verdriet Kan ik mijn Miep nou nooit meer echt vertrouwen Soms denk ik wel es eventjes van niet. Het allerergste kan ik niet vergeten Hij heeft hem ook nog voor mijn bed gelegd Mijn vader zei: dat doet-ie als kadootje Ik wou maar dat-ie dat niet had gezegd. Waarom doen poezen van die erge dingen Dat heeft zo'n vogeltje toch niet verdiend Ik zou mijn Miep er bijna om gaan haten Wat ook niet kan, want Miepie blijft mijn vriend. yeah, en dan zo'n klein blond jongetje, zo onschuldig en zulk goed voer voor pedofielen, en dat stemmetje. maar verder zuigt kinderen voor kinderen dingen die ik niet nader zal noemen. |
Citaat:
|
Tralalaaaaaa... wij hebben (bijna) alle KVK-cd's... heeft m'n papa van "Sinterklaas" gekregen.
Toen ik klein was luisterde ol het echt altijd... samen met K3 staat het nu nog de hele dag op (ivm kleine zusjes). Wakker met een wijsje (y) Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Loop de hele dag te zingen en te fluiiiiiiten Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd Als ik binnenkom dan rinkelen de ruiiiiiiten KVK 12 Waanzinnig gedroomd (y) Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd Het was zo mo-mo-mooi nee echt niet gewoon Iedereen riep "hieperdepiep" En daarna werd ik gekust en gekroond KVK 1 (dacht ik) |
Citaat:
maar mijn favo is toch wel Als ik de baas zou zijn van het journaal |
Vuur en vlam natuurlijk, daar kan je de tekst zo makkelijk veranderen in iets anders ;)
|
Een top 5 dan maar, met uit elke serie van 5 delen één nummer.
1. Stom hoor (11) 2. Tietenlied (17) 3. Alleen (5) 4. Klein is fijn (7) 5. Vriendinnen (21) Van de laatste CD vind ik Een doodgewone jongen (met ADHD), Als een meeuw boven zee en Laat maar waaien vooral erg goed. |
Citaat:
|
OMG naar dat tietenlied. Mijn ex heeft die CD en ze kent de text. :s
|
Ik heb vroeger (ja, vroegâh) een kinderen voor kinderen lied geplaybackt op de camping. :o :| :|
|
Ja, maar wij gingen nog steeds twisteren. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij wijze van grap heb ik samen met een vriendin van me de tekst aangepast, om zo een aantal idioten te laten denken dat ik haar wilde. Dat werkte goed trouwens, ik heb ook een stelletje met een kinderwens wijs gemaakt dat ik het had uitgemaakt omdat ze zwanger was van een of andere buitenlander.. Enfin, hier een fragment: Triffids is zo leuk Ach, ze is het einde En als ze een vriend heeft Dan moet hij snel verdwijnen Ach relaties, dat is toch niks gedaan Gevoelens, wat heb je daar nou aan! Maar sinds ik jou voor het eerst in het Boogje zag Ben ik nergens meer zeker van De DJ zegt: Wat is er toch? Nee, niets, niet iets Waar ik met iemand over praten kan |
op een onbewoond eiland,
no doubt :D |
"Ik trek me terug op het toilet"
|
Hoe veel beter zijn die oude nummers op video dan die nieuwe die gewoon op zo'n avond in die zaal gezongen worden.
*Wij zijn kwaad *Mijn hoekje *Geld is overbodig *Twee linkerhanden Edit: Ik trek me terug op het toilet ook idd |
zomaar en bang voor de bal:D
|
Citaat:
|
Op een onbewoond eiland is overgewaardeerd.
|
|
het tietenlied
|
hmzz... op een onbewoond eiland...
|
Ik en m'n beesie + Teddybeer
|
Met 1 been op de stoep
de ander in de goot Als je dat niet doet dan ben je morgen dood Verder had ik er een hekel aan, nog steeds :mad: |
Waanzinnig gedroomd :cool: welke anders :P
|
bang voor de bal!
|
Citaat:
|
oh jee, ik vond ze volgens mij zo ongeveer allemaal wel leuk.
over 3 weken gaat een vriendin (en klasgenoot) van mij 3 maanden naar sint maarten stage lopen (en haar vriend woont daar). als ze weg gaat gaan we het nummer annemiek draaien (ze heet namelijk zo!!) good old times :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |