![]() |
De klok tikt langzaam af...
...naar het jaar 2005! Wat zijn jouw plannen en/of goede voornemens voor het jaar 2005?
|
|
beter mijn best doen op school
afvallen aardiger zijn voor mijn vrienden the usual stuff :) |
|
liever zijn voor mijn omgeving
stoppen met roken hard werken voor mijn examens maar eigenlijk geloof ik niet in voornemens. :o |
Vooral niet aan goede voornemens beginnen, wordt je alleen maar down van als het je niet lukt.
|
Citaat:
En ik doe niet aan voornemens, want ik hou me er toch niet aan en dan voel ik me weer zo'n grote mislukkeling (n) |
Citaat:
de bovenste is wel nodig (vraag maar aan jongens die mij pasgeleden gemeet hebben. ik schop teveel) en de onderste, mjah niet noodzakelijk maar wel belangrijk.:) |
Nou ik vind het niet langzaam hoor, tis ontzettend snel gegaan de laatste tijd. Enne.... ik heb geen goede voornemens.
|
Citaat:
Wel belangrijk ja, maar een 9,3 :'( Offtopic: kom online! |
Citaat:
|
Om wat meer te genieten van de leuke momenten in me leven en niet teveel aan de slechte momenten te denken die dan die goede momenten overlappen.
|
- Minder eten.
- Minder bier drinken. - Trainen. |
-nog meer gaan genieten
- me inzetten voor scouts en vrienden - inzet in school pff, the usual stuff dus, komt er toch niet van. en van die voornemens zoals 'stoppen met roken' of 'minder drinken' begin ik zelfs niet aan, doe ik toch nooit |
minder eten&minder drinken.
|
- Meer mijn best doen op school
- Bijbaantje zoeken (niet dat ik weet waarom ik dat niet gewoon nu ga doen, maar goed) - Meer mezelf zijn - Uhh.. hem versieren? Da's alles. Niet dat ik me eraan ga houden. Oh ja, ik zou elke dag gaan sporten. Naja dat doe ik dan wel eens per week. :o |
-Proberen me dagelijks aan de salaat te houden[moeilijk door tijdgebrek]
|
Goede voornemens zijn voor domme mensjes (y)
|
- Meer doen aan school;
- een nieuwe fiets kopen; - beginnen met roken. ;) |
Jetteke ontmoeten. :o
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |