![]() |
Dood naar de wereld
Ik neem je lach in mijn handen
maar ben niet echt in mijn bijzijn, je ogen kijken, maar zien niets nu ik in onzichtbare gedachtes die nimmer spreken zullen verdwijn Je voelt maar hebt nooit aangeraakt zo ver ben ik van de wereld vandaan door leegte en stiltes die ongezien tussen jou en mij of de wereld en ik, zijn komen staan Ik voel mijn woorden maar lijk niet tot klanken te komen, niemand kijkt dus niemand hoort en ik leef de dagen enkel nog in zelfbedachte dromen |
Heb je expres zo weinig interpunctie gebruikt? Het zou het voor mij al een stuk leesbaarder maken als er bijvoorbeeld stond:
Ik neem je lach in mijn handen maar ben niet echt in mijn bijzijn, je ogen kijken, maar zien niets nu ik in onzichtbare gedachtes -die nimmer spreken zullen - verdwijn Je voelt maar hebt nooit aangeraakt zo ver ben ik van de wereld vandaan door leegte en stiltes die ongezien tussen jou en mij of de wereld en ik, zijn komen staan Ik voel mijn woorden maar lijk niet tot klanken te komen, niemand kijkt, dus niemand hoort en ik leef de dagen enkel nog in zelfbedachte dromen Ik vind hem best wel mooi verder. Ik raak bij maar ben niet echt in mijn bijzijn wel een beetje de draad kwijt, wie is nu niet in wiens bijzijn? Ik vind het onderwerp leuk, niet zeer bijzonder, maar de manier waarop je het verwoord hebt maakt het wel weer goed :) |
*ik denk dat thoughtful je bent niet echt in mijn bijzijn bedoelt.*
Ik vind het erg wazig wat je bedoelt. Eerst is zij er niet bij en dan jij ook niet, zeg maar. Ik volg de draad niet helemaal. Maar hoe je de zinnen plaatst..wow er zitten echt hele mooie bij. Citaat:
Citaat:
|
Waar haal jij vandaan dat hij/zij er niet zou zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |