![]() |
Website leegtanken
Hai,
K wil een file van een site jatten. Is echter te goed beveiligd. Rechter muisknop kun je niet gebruiken, opslaan als etc. niet. Iemand een id, of een programma waarmee t wel kan? |
Citaat:
Neem gewoon ff een kijkje in de bron of sla de site ergens tijdelijk op. (beeld -> bron) of (bestand -> opslaan als) En als je lui bent, gebruik je Mozilla firefox, dan ga je naar de bepaalde site, klik dan op tools -> page info -> tabblad media, selecteer in het lijstje wat je wilt hebben en klik op save as. En als ons het adres geeft van die site/pagina, zullen we eens een kijkje nemen voor je. |
freyk :(
|
Citaat:
Die site was wel "beveiligd" voor i.e maar voor firefox niet :P |
Citaat:
|
Als je het gezien of geluisterd hebt staat het al op je PC.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is eht gewoon de bovenste (of onderste) :) |
Citaat:
Maar k hebbem! Tnx :D |
Je kan in IE ook het "view-source" URL scheme gebruiken. Bijv.:
view-source:http://www.google.nl Dat laad de bron in Kladblok zien :) |
Niet kunnen rechts-klikken loste ik altijd op door de rechtermuisknop ingedrukt te houden terwijl ik met enter de foutmelding weghaalde, waarna ik de rechtermuisknop weer losliet en het rechtermuisknopmenuutje keurig verscheen :)
|
Citaat:
Ohnee! Gij voedt het firefox-overflood-gevoel van freyk! hehe :D KETTER |
Offtopic:
Citaat:
(zoals ms dat wel doet) Als ze het een bagger programma vinden, mogen (en kunnen) ze het gerust verwijderen. (i.e is niet eens te verwijderen). @ nobodysbitch. [pastoor-mode] Welkom bij onze groep, mijn kind. Ervaar de beschikbaarheid, de veiligheid en de snelheid van ons licht. spread the word aan de ongelovigen. Wees gezegend! [/pastoor-mode] ;) :p |
Als je zo'n menu toets op je windows keyboardje hebt, wil dat in ie ook nog wel eensl lukken
|
Ja, vind t best wel chill werken.
Btw broncode bekijken kon niet, had k natuurlijk al wel geprobeert. Maar omdat de file opend met java-script kun je in de broncode niets zien... |
zeg, is Mozilla in de tussentijd weer hip? Ik ben altijd groot voorstander geweest van Netscape 3, maar bij versie 4 t/m 6 ben ik helemaal afgeknapt. Toen bleek dat Netscape en Mozilla broertjes zijn, heb ik het eigenlijk nooit meer aangedurfd.
Het zogenaamde Netscape4-complex? ;) |
Er zijn ondertussen veel dingen gebeurt met de code van netscape.
Lees De geschiedenis van Mozilla en de geschiedenis van Firefox maar eens door, phoxetis. |
Citaat:
|
Citaat:
mijn hobby is overigens video, wat niet noodzakelijkerwijze op de computer _moet_ :) edit: ik denk dat ik onder een steen heb gezeten, ja :rolleyes: |
Citaat:
|
In iedergeval is het probleem opgelost van de ts.
Zullen dan we verder gaan offtopic'en over onze favoriete browser bij [centraal] webbrowsers ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |