![]() |
[FOTO] wie weet wat dit is ?
Wie weet wat dit is ?
Hij heeft het al een tijdje op zn bek. Toen we het voor het eerst zagen toen zat het aan de zijkant van zn bek. Na een weekje ofzo toen was het geslonken en was het weer weg. Maar nu zit er weer een nieuwe aan de onderkant van zn lip. Weet iemand toevallig wat dit zou kunnen zijn ? http://img152.exs.cx/img152/7385/00014206vj.jpg |
Ik zou denken aan een bobbel van een teek, maar omdat ie verplaatst is kan dat denk ik niet. Je hond heeft geen teken gehad de laatste tijd?
Verder zou ik eigelijk niet weten wat er aan de hand kan zijn. Het is wel raar dat dit er zo zit en ook weer terug komt, misschien toch even mee naar de dierenarts gaan. |
Citaat:
Dat zou dus idd wel kunnen. Als het dat volgens jullie niet kan zijn, even de DA bellen? |
Hmm, dus jullie denken een teek. Onze andere heeft wel vaak last van teken want die is langharig enzo. En deze hond (van de foto) is kortharig. Misschien dat ze van de andere hond op de andere zijn gekomen ofzo ? Want deze (van de foto) heeft eigenlijk nooit teken gehad. Hij is sinds 5 december ook pas een jaar.
|
je hebt geen teek gezien? want als je zo'n bult krijgt moet die teek wel flink groot zijn geworden, en die zie je dan onder de bek echt wel hangen.
Ik zou het even aankijken, als het blijft, het komt weer terug op andere plaatsen of het wordt groter/breidt zich uit, dan even contact opnemen met de da. |
Dat had onze hond ook, er zat ook een beetje talg in, maar het is vanzelf weer weg gegaan.
Ik zou toch nog éven voor de zekerheid naar de dierenarts gaan. |
Citaat:
|
stukje wildvlees kan ook nog. Even mee naar dierenarts. Kan evt ook nog een kleine goed of kwaadaardige tumor/abces zijn. Ontstaan ook vaak in of rond de bek, dan moet er even wat mee gedaan worden.
|
Citaat:
|
ga de fok naar een dierenarts....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga gewoon naar een dierenarts en haal je geen gekke dingen in je hoofd. Hier is niemand die je zal kunnen vertellen wat het is aangezien hier geen dierenartsen zitten. Btje overdreven om nou gelijk te gaan denken dat het een tumor zou zijn.
|
Onze hond had ineens bulten op zn zij (wel iets groter dan deze), de dierenarts wist niet wat het was en hij heeft 3 verschillende soorten antibiotica gehad. Die bulten verschenen ook na elkaar en heel soms tegelijk op verschillende plaatsen.
Laatst kwam er ineens een doorntje/angel uit toen er eentje openknapte, van echt maar 2 millimeter ofzo. Dat kun je gewoon niet gezien hebben, maar dat kan wel zo'n ontsteking veroorzaakt hebben. Ga gewoon langs je dierenarts, niemand weet wat het is, behalve hij (hoop ik dan voor je :))! |
Cyste? Maar om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen moet je 'het' wat duidelijker omschrijven...
|
@ TS: ben je al bij een dierenarts geweest?
|
Nee, het is nu ietsjes weg getrokken. Ik hoorde dat ie over 2 weken voor controle weer naar de Dierenarts moet. Kijken wat ze er dan van zeggen.
|
ik denk dat het kanker is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ziet er een beetje uit als herpes :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |