![]() |
Kerstpakket
Ik was wel benieuwd wat er bij iedereen in het kerstpakket zat. Zelf moest ik het doen met een fles rode wijn.
|
Een (hoe kan het ook anders) fles wijn, fles bronwater, glazenset met karaf, theedoeken, droste choco, chocokoekjes, haribo snoepmix, blikje zalm, brie, crackers en ontbijtkoek.
Kan iets vergeten zijn, maar dan was het vast niets leuks... Altijd leuk om te krijgen zo'n pakket, maar dat eten hoeft van mij niet zo eigenlijk, t zijn meestal dingen die ik zelf nooit zou kopen/niet zo geweldig lekker vind maar toch opeet als ik het krijg :p Die glazen + karaf zijn wel leuk en die fles bronwater is ook wel sjiek, verder weinig bijzonders. |
|
Je mag tegenwoordig heel blij zijn als je uberhaupt iets krijgt...
|
ja inderdaad
k krijg al1 een ranzige kerststol die k zelf moet pakken omdat mn baas t anders vergeet |
ja ik schijn ook een kerststol te krijgen
|
meer bedrijven geven een kerststol op me werk hebben ze vannacht (zaterdag op zondag) 1900 kerststollen gebakken als bestelling :D
|
Citaat:
Ik heb er geen, maar m'n vriend kan elk jaar kiezen tussen twee flessen wijn of een of ander raar speeltje (vorig jaar was de wijn op en koos hij dus dat speeltje; een radio en zaklamp in één, die je op kan winden :| ). Lijkt misschien wat weinig, maar ze hebben een enorme kerst-brunch :) Mijn moeder krijgt altijd super leuke dingen, hele uitgebreide pakketten. Mijn vader krijgt elk jaar een eet-pakket (vorig jaar een worst-pakket, dat jaar ervoor een kaas-pakket) met een fles sterke drank :P Ook erg uitgebreid en er zit altijd een vreselijk mooi dienblad bij (y) |
was allemaal italiaans dit jaar wat erin zat ;)
italiaans eten: pizza, en nog wat dingen pizzasnijder spagetti lepel glazen voorraadpot met pasta erop vergiet italiaans kookboek was leuk pakket, jammer alleen dat ik eigenlijk niet van italiaanse dingen houd :o |
Kurkentrekker met 2 stoppers
Patio tomato: grow your own pot-tomatoes! Handdoek en washandjes Magnetisch dartbord Toast Wijn Chocolaatjes Bier Worstjes Paté Kerstkransjes Zalm Dropjes Kerstsnoepjes Een stalen mand En een hele boel vulling! |
het thema was ontbijt dus:
2 porseleinen ontbijt bordjes met bekers 2 champagne glazen 2 flesjes champagne fles jus d'orange 4 croissants 2 potjes jam 8 minipakjes ruiter hagelslag/vlokken/vruchtenhagel krakelingen chocolaatje earl grey thee 3 mini pakjes max havelaar koffie Blikje met brie chocopasta servetjes ontbijtplank mini stations klokje |
Citaat:
|
een dure fles rode wijn en een irischeque (VVVbon)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |