![]() |
Echte kunst
Wat zien jullie hierin, doe wel precies wat er onder het plaatje staat.
http://webzoom.freewebs.com/dsummzzz/opt2a.gif Als jullie het niet zien moet je gewoon een paar keer knipperen met je ogen. |
oud. en ik zie jezus
|
Like duh, maar er zijn een aantal mensen die em nog niet kennen denk ik he.
|
wat nou echte kunst?>
|
Zoals ik het zeg.
Denk niet dat jij dit zomaar inneens kan bedenken hoor. |
omg dit is gewoon biologisch te verklaren. Zwart/wit zijn complementair. Wanneer je eentijdje naar het plaatje staart worden de eenheden in je retina die op de kleur (golflengte) zwart reageren vermoeid. Als je je blik dan verplaatst naar en wit vel (die alle golflengtes weerkaatst) zullen deze eenheden niet zo actief zijn als dat ze normaal zouden zijn, maar andere eenheden weer wel (de gene die op wit reageren). Je gaat dan dus de coplementaire kleuren zien. Het plaatje is een kwestie van de kleuren omdraaien.
|
Citaat:
Maar probeer zelf eens zo'n ding te maken |
Citaat:
Ik heb er ook 1 zelf verzonnen. Staar naar het midden van dit plaatje voor eentijdje en kijk daarna naar een wit vel. http://img.photobucket.com/albums/v1...aan/nlvlag.jpg en wat zie je? zz |
ik zie weer jezus :eek:
|
Citaat:
|
hoort dit niet eigenlijk bij psychologie? Het zijn nl psychologische illusies ;)
|
Citaat:
|
vleinv read zze topique
|
ik zie black metal maar dan met hartjes
|
Citaat:
edit: oeps ja wat juice zegt, dat heb ik in mn eerste post helemaal uit zitten leggen |
Kutrop
|
ik zie al heel lang een heel lelijk plaatje
|
THE EO IS MANIPULATING US!!!
|
Snel upload die 666 versie van je
|
Jezus blijft wel lang hangen zeg, hij schijnt op m'n monitor(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, alleen maar foto's van vijvers met luchtreflectie.. misschien wel heel biologisch verantwoord maar mooi geen jezus op mijn netvlies daardoor
|
inderdaad hier heb je tenminste nog wat aan
|
Citaat:
Wtf :D |
:(
|
Citaat:
|
ze heeft wel gelijk en ik vind t maar corky onzin, valt niet onder kunst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat dicht, ik blijf het topic niet opruimen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |