![]() |
Grand Theft Auto - San Andreas - II
Ik heb maar een nieuw topic geopend omdat de oude vol was.
Vraagje : Ik zit in pimping mode en dan vraagt die prosti soms of k dr costumer een lesje wil leren.. Maar als ik hem dan sla dan ist einde pimping mode.. Moet ik em doodrijden ofzo? |
Ik schiet hem gewoon neer. Bugje?
|
Citaat:
|
Ik snap het al :) Ik knalde altijd de costumer af waarbij ik net me prosti had afgeleverd.. maar dr zit een gast verderop te klote met me girl.. Ik knalde dus constant de verkeerde af (y) (y) (y)
Ik kan alleen nog niet inbreken nu.. k heb wel die auto enzo.. maar als ik op r3 druk gebeurt er niks.. Moet je dan in een bepaalde hood zijn? Of moet je verder dan een bepaalde missie zijn? Want k heb al wel een x wapens gejat bij een generaal.. en k het het ook al s'nachts geprobeerd |
Wat een heerlijke dingen heeft dit spel toch :) Een hoer afleveren bij een gozer die hand in hand loopt :)
|
ik mag jou avatar niet
en je moet gewoon een boxville auto jatten en dan op r3 drukken en dan hoor je gewoon inbreek missies te kunnen doen. er staat een boxville vlak naast de gym bij je huis in grove street |
je kan die missies in de boxville ook pas na een bepaalde tijd....
maar waarom doe je die missies je moet gewoon de storyline aanhouden dan krijg je het snelste geld mee en je maakt het snelste voort in gta sa |
Hoe maak je een goede 180 [180 graden slippen] bij de driving school zonder de pilonnetjes te raken? :s
|
je moet op het juiste moment de hanrem gebruiken in de bocht, dan lukt het wel. En probeer je auto aan het einde zo goed mogelijk neer te zetten, dan heb je meer kans dat je het haalt.
daarna moet je nog een paar missies voor cesar en een garage doen, en dan kun je ook veel geld verdienen aan auto's stelen en afleveren. maar tegen die tijd heb je wel genoeg geld. |
Citaat:
|
Me broertje heb hem, tof spel...
Welke vinden jullie de beste? 3, Vice City, of San Andreas? Of is dit een te snelle conclusie.... |
Qua sfeer vond ik Vice het gaafste, dat hele 80's gedoe vind ik supergaaf, alleen jammer dat het verder niet heel erg uitgewerkt was. Maar qua optie's en gameplay, en herspeelbaarheid is San Andreas toch wel de beste, het is simpelweg veel uitgebreider (hoewel ik niet zo heel veel met die urban stijl heb, maar das mijn mening)
|
ik vond de muziek van Vice City de beste...in SA vond ik em bagger...ik luisterde alleen naar dat praatprogramma, maar nadat je hem hebt uitgespeeld blijft ie etzelfde....dus staat nu vrijwel altijd de radio uit...(gewoon et volume op 0)....
kwa missie variatie vond ik Vice City ook beter...SA heeft IMO teveel races... |
Vice City was echt meesterlijk
deze is zeer uitgebreid, maar ik vind dat hele urban gedoe niks |
vice city was vetter ja.
vice city had zo uitgebreid als SA moeten zijn(y) |
Vice city was echt beter.
|
Ik vind het begin van SA heel erg goed. Na 'The Green Sabre' werd het heel matig. Toch nog een keertje VC ergens vandaan toveren.......
|
ik had al een nieuw topic gemaakt omdat ik deze ove rhet hoofd had gezien:
maar we gaan met deze verder(Y): Citaat:
|
Een boothuis zou inderdaad tof zijn, evenals een 'weapon locker'. (waar wapens niet steeds opnieuw spawnen, maar waar je ze kan opslaan).
Het was erg jammer dat je op het eind zo verschrikkelijk rijk bent etc. Gewoon de hele tijd een wannabe-gangsta blijven lijkt mij veel toffer. Dan krijg je echter meer een soort ghetto-RPG. Met zo'n grote gang moet je trouwens gewoon rondlopen. Zet ze in passive mode, zodat ze bij je blijven. |
Is San Andreas alleen voor de playstation etc verkrijgbaar of ook voor de computer?
|
voorlopig alleen nog Playstation 2 en dit jaar zal het wel voor de pc uitkomen.
maar of dat nou in Mei komt of in Oktober, zou het niet weten :) |
10 JUNi op PC en X(niks) BOX
|
Citaat:
|
waar is de sexshop (van missie "key to her hart") en kan je daar nog in, spullen kopen ofzo?
en hadden jullie de boeing al gevonden , op het las venturas vliegveld, in een megagrote alleen staande hangar(de deur zakt langzaam de grond in) en op sommige tijden van de dag vind je er een reusachtige boeing :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Die boeing heb ik gevonden ja :D Ik wou dat ik er lijnvluchten als side mission mee kon doen...lijkt me leuk :D Dat vliegen is echt verslavend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IS dat die missie waar je met je motor dat vliegtuig in moet?
|
Citaat:
|
wat verschilt de PC-versie (die nog moet uitkomen) met de PS2 versie eigenlijk?
de graphics zouden beter moeten zijn, maar zullen er ook nog andere dingen veranderd zijn misschien? |
je speelt met een muis, wat op zich veel leuker maakt
|
Gaan ze nou eindelijk eens een multiplayer optie inbouwen in SA op de PC?
|
Citaat:
|
Maar er is wel zoiets voor Vice City....
|
Citaat:
|
Bijna de release van Sa op de PC en x-box, zal eens tijd worden.
|
Citaat:
|
Jah, zo een soort patch was dat he?
Goed dat ze met een nieuwe engine komen, die wat ze nu hebben valt zwaar tegen. Zal wel Grand Theft Auto next gen worden voor PS 3 en Xbox 360, e.d. Hopelijk met ragdoll physics :) |
Nog steeds niet gelekt :(
|
Waarom heb je dezelfde avatar als Mephostophilis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komt er binnenkort een opvolger van gta?
*geen reclame!* |
het was al bekend gemaakt dat met de PS3 ene nieuwe GTA een launch game zou worden jah
aangezien ie nu toch uber gebumbt is: nog 11 dagen en hijs op PC :D |
Is dat niet die van Konami?>
|
Vraagje
-Krijg je iets als je alle hoods hebt veroverd? -Als je alle hoods hebt, worden ze ook dan nog aangevallen, of blijven ze dan van jou? |
Voor velen een voordeel misschien maar voor mij een nadeel.
SA komt op de pc op de DVD uit, dat hebben ze gedaan omdat het minder moeite kost met allemaal cdtjes, best logisch maar ik heb geen DVD speler op mijn laptop zitten dus zal ik het spel helaas nooit zelf kunnen spelen. Op mijn andere PC (deze dus) zit wel een dvd dinges maar daarop mag ik geen spelletjes installeren. Opzich best jammer dat het zo moet :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |