![]() |
[Win XP SP2] fouten
Ik heb sp2 van windows xp geinstalleerd, maar sindsdien heb ik het onderstaande probleem:
De computer doet er zo'n 3 minuten over om -na het aanmelden- op te starten en gereed te zijn voor gebruik. Als deze gereed is, zijn de instellingen niet goed weergegeven. de startbalk is grijs (ipv blauw). het lijkt alsof de instellingen niet goed geladen kunnen worden. IE doet er ruim 20 seconden over om de proxy-instellingen te laden. Ook hapert IE regelmatig (dan is er een seconde of 10 niks te doen met IE). weet iemand waar dit aan kan liggen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maurice: Dat van die startbalk, is dat niet gewoon je thema? Voor het standaard windowsthema is de startbalk namelijk grijs. Kun je aanpassen met rechtermuis op bureaublad -> eigenschappen/properties -> appearance/vormgeving. |
ne. dat is niet mijn thema. het is bij alle gebruikers zo. en het standaard windows XP thema is met een blauwe startbalk.
|
als ik sp2 verwijder, wat gebeurt er dan?
|
Bij mij is de comp ook enorm sloom geworden.
Echt een enorm verschil met sp1 |
als je SP2 verwijderd dan herstelt die de pc bij die datum dat je SP2 wil installeren maar nog niet heb gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |