![]() |
Firefox en cookies
Hoi, ik heb het idee dat het aanmelden en afmelden niet helemaal ok is in firefox. Als mijn zusje in wil loggen onder haar account via firefox, dan meldt ze mij af, en wil ze zich daarna aanmelden, maar dan staat mijn account nog aangemeld. Dus mijn vermoeden is, dat de cookies niet correct worden verwijderd in firefox. Is dit juist?
Met firefox door het forum browsen wil ook niet zonder cookies. |
Ik heb ook problemen met cookies in Firefox, op www.vi.nl werkt automatisch inloggen niet. Als ik dan met de hand wil inloogen, doet ie et ook niet. Behoorlijk frustrerend idd. Het is de enige reden waarom ik nog wel eens IE gebruik.
|
Volgens mij kan je dan beter de helpdesk van firefox inschakelen of op software en multimedia een bericht posten dan hier op BZ :s
|
Citaat:
Citaat:
(tools -> options -> privacy -> clear cookies.) of Mijn profiel -> wijzig opties -> cookies gebruiken op "nee" Citaat:
(Mijn profiel -> wijzig opties -> cookies gebruiken op "nee") Citaat:
-> [centraal] webbrowsers Citaat:
|
Ik gebruik al maanden Firefox, nergens last van.
|
Citaat:
|
Mischien dat je een oude versie van firefox gebruikt. Ik heb met de oude versies ook wel eens problemen daarmee gehad. Update dus eerst even naar 1.0 en gooi je offline bestanden leeg. Dat wil af en toe ook wel eens helpen.
Succes |
Citaat:
|
Het zou kunnen dat vBB niet zo goed omgaat met cookies en headers. vBB is niet zo netjes geschreven. Ik gebruik al jaren Firefox (sinds Phoenix 0.2) maar ik heb maar 1 account enzo. Het zou goed kunnen dat jouw probleem zich alleen voordoet bij meerdere accounts. Maar anders gebruik je een ander profiel voor je zusje? Heeft zij haar eigen cookies en jij jouw cookies voor jezelf. :)
"firefox -profilemanager" in Start -> Run intypen, en dan Create Account. |
vBB? :mad:
|
Citaat:
|
In iedergeval:
Zullen aub verder gaan in s&m, zodat we niet deze topic onder spammen en onnodig uppen!? b.v.d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |