![]() |
Rozen
Hej lezer(es) ;)
Ik ga met nieuwjaar samen met mijn vriendin in een soort bungalow huisje zitten. Gezellig paar daagjes alleen. Nou had ik een idee om haar mee te verrassen maar ik weet niet of ze het A) leuk vind en B) hoe ik het moet doen Ik wil haar namelijk in de kamer laten zitten en vervolgens een heel spoor maken van rozenblaadjes met aan de zijkanten kleine kaarsjes naar de slaapkamer, om haar daar vervolgens een massage te geven:bloos: Maar waar kom je aan de rozenblaadjes?? :s en ze moet natuurlijk niet komen kijken als ik bezig ben met voorbereiden |
je gaat naar de bloemenshop en vraagt een bos rozen... dan pluk je ze zelf eraf...
|
Is het op een centrerparks-achtig-iets? Dan kun je haar gewoon een uurtje naar het recreatiecentrum sturen :)
verse rozenblaadjes zul je zelf van rozen af moeten plukken. Gedroogde zijn wel te koop als potpuorri... ik weet niet waar precies, misschien wel gewoon bij v&d |
Citaat:
dan moet je dat doen als ze douchen is ofso.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Xenos en volgens mij ook de Blokker ed hebben iig wel van die neppe rozenblaadjes. Echte zou ik zo gauw niet weten...lijkt me dat dat heel snel verdort, dus dat niet heel veel winkels dat in huis hebben (of ze moeten het zeker weten binnen een dag verkopen oid).
|
Dit kan ook goed in het grote cadeautopic :) Bovenaan op Liefde en Relatie.
Have fun :) |
Op verzoek van de topicstarter weer open. Vooral belangrijk is: hoe kan de TS het voorbereiden zonder dat zij het merkt?
|
Citaat:
Ik denk dat hij dat beter kan verzinnen dan wij op 't forum. Ik bedoel alles wat hij doet wat wij verzinnen zal verdacht overkomen. |
Citaat:
|
stuur dr even weg om een flesje wijn te halen in de supermarkt ofzo terwijl jij eten aan het koken bent? :)
|
Citaat:
Ik heb trouwens in mijn hoofd dat je rozenblaadjes ook 'los' bij de bloemist kunt halen, maar ik weet het niet zeker. Ik zou gewoon even informeren als ik jou was. Veel plezier. |
Het lastige is, is dat het daar nogal afgelegen is. Je kan niet zomaar naar de supermarkt gaan ofzo (heb je een auto nodig en zij heeft geen rijbewijs)
Bedankt voor alle reacties tot nu toe :) meer reacties mogen blijven komen |
Citaat:
Namelijk rozenblaadjes kan je bij de expo halen, en probeer het eens bij de markt, waar je ook verse rozen kan kopen, soms hebben ze het wel, en anders gewoon verse rozen kopen en zelf erafhalen. |
kun je geen hulp inroepen van een vriendin van haar? Zorg dat zij haar dat moment belt met een of andere smoes, zodat ze buiten iets moet doen. Zoiets
succes! (ik heb rozenblaadjes gewoon bij de bloemist kunnen kopen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zorg dat n vriendin haar belt, zo eentje waarmee ze heeeeeeeeeeeeeel lang kan praten :).
|
Iemand zei al dat je haar in bad kan stoppen ;)
Dat is toch een handig idee? Zeg tegen haar dat je graag wil dat ze ontspant, dan stop je haar in bad en zegt dat als je haar straks uit bad haalt, dat je dan een verrassing voor haar hebt. Dan kan je de rozenblaadjes van de badkamer naar de slaapkamer neerleggen. Plus, dan is ze al naakt :p (Of je kan der heel romantisch afdrogen en aankleden ;)) |
OMG... rozenblaadjes :|
|
Ik wil allereerst even zeggen dat ik het superlief vind dat je zoiets wilt gaan doen. :) (y)
Verder zijn nep-rozenblaadjes vast ook wel goed genoeg hoor, lijkt me een stuk minder gedoe.. ze blijven gewoon mooi, zijn vast minder duur, vlekken niet en je kunt ze hergebruiken. En dat idee van het bad vind ik ook erg goed bedacht, dan zet je wat lekkers te eten en te drinken voor haar neer en daarna ga je alles klaarzetten.. eventueel stap je daarna zelf ook nog even bij haar in bad. Moet je wel een bad hebben natuurlijk.. :| En zet nog wat leuke muziek op cd bij elkaar ofzo, wat je dan zachtjes aan kan zetten tijdens de massage. |
Thnx
Maar dat is nog steeds het probleem ff de indeling van het huisje: bg : kamer en open keuken, hal en wc 1 verdieping: badkamer met douche, wastafel en wc (geen bad), en 3 slaapkamers Ik wil een pad maken vanaf een slaapkamer via de trap naar beneden naar de deur van de woonkamer Maja, nog steeds iets nodig om haar een tijdje bezig te houden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |