![]() |
tongen
hej ff vraagje (ik heb nog nooit echt gezoend), maar hoe bewegen jullie je tong? rondjes draaien is beetje saai denk k?? thanx
|
Je hoeft natuurlijk niet de hele tijd je tong te gebruiken.. je kan afwisselen, af en toe kusjes tussendoor geven of aan elkaars lippen likken/zuigen/bijten whatever you want ;) Tsja tis een beetje moeilijk uit te leggen.. en ik ga maar niet Het Ultieme Zoencliché hier zetten, dat doet iemand vast nog wel ;)
|
Hey weetje
Je moet gewoon in jezelf vertrouwen het heeft geen nut om te zeggen hoe het moet want iedereen is anders. Als jij met je vriendje/vriendinnetje wil gaan tongen dan gaat dat vanzelf en je tong gaat zijn eigen weg. |
Gaat idd best wel vanzelf enzo..
Als je je gaat voornemen hoe je et gaat doen heeft et toch geen zin volgens mij.. XxX |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja geeft in ieder geval nikss.. XxX |
seksualiteit>>>
|
Jah, gaat allemaal vanzelf... rondjes draaien kan, spelletjes spelen, gewoon zoenen tussendoor, etc, etc...
|
tja bij mij ging alles vanzelf.... me vriendin zegt dak goed zoen... dus of ze heeft er geen verstand van of ze meent het mar volgens mij is t t laatste want ze word er ook nat/geil van:)
dus komt erop neer: probeer gewoon en als je je vriendin zoent en je doet het verkeerd zal ze vast en zeker wel tips ofzo geven... |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: en zoenen door alleen met je tong te draaien is BLEGHHHHH |
Citaat:
|
nou bij mij ging het echt niet vanzelf hoor de eerste keer
ik snapte er nix van :S :o :p En nog steeds gaat het niet vanzelf want ik kom altijd jongens tegen die echt heel raar zoenen..... :S |
Citaat:
Heb ik ook wel es gehad, ik ben meer van de actie, komt er zo'n joch en ik weet niet wattie aan het doen was, maar het was heel... vaag. Of ze douwen je tanden in je lippen, ook erg kut... Maar aan de andere kant, als het wel matched is het heel lekker :p |
Ja weet ik veel. Gewoon alles een beetje de vrije loop laten joh. Niet teveel druk maken, zolang je maar niet heel snel gaat propelleren, ofzo. Afwisselen. Een keer langs haar tanden, langs haar lippen, d'r tong, enz, enz.
|
hai
:D Je hoord iedereen zeggen dat zoenen of tongen vanzelf gaat, maar toen ik een paar weken mijn eerste zoen kreeg, ging het bij mij allemaal ech nie vanzelf...ik moets nog een hoop nadenken! Kzal wel weer iers fout gedaan hebben en nee, het was nie vlug, het was met mijn vriendje! :rolleyes: :rolleyes: Dikke kus |
Ik draaide altijd vierkantjes, maar ik ben er nu achter dat ik ook met mijn tong zijn gehemelte kan kietelen totdat hij gaat niesen :D
|
Citaat:
|
Maar ik bedoel vlugge kus! :rolleyes: :rolleyes: Dikke kus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |