![]() |
I need money
Hallo,
Ik wil zo graaf een MP3 speler. Niet omdat iederene er 1 heeft maar omdat ik het zelf leuk vind. Ik heb er 1 in het intertoys krantje vooor €54.99 zien staan die heeft verschillende functies. Maar ik ben helemaal blut. En ik krijg €8.- zakgeld per week en de aanbieding geld maat tot 31 december. Dus dat red ik niet! Enig idee hoe ik snel aan geld kan komen, wel op een eerlijke manier. Ik ben pas 13 en werk niet. MIJAM |
Pap en/of mam lief aankijken?
Ik denk niet dat het er op deze manier in zit....zul je wat langer moeten sparen.....maar die dingen worden steeds goedkoper...dus als je n paar maanden spaart, heb je straks een nog betere voor t zelfde geld...alleen wat geduld en discipline opbrengen. De mijne heb ik in augustus voor 170 euri gekocht.....nu heb k m al voor 115 gezien..... |
Citaat:
Overigens ben ik het eens met Chaucus, waarom niet even geduld hebben en gewoon sparen? |
r zijn natuurlijk ook wel goedkopere mp3spelers..
|
nou, onder de 50 heb ik ze nog niet gezien hoor.
|
Citaat:
|
Oh, en OT:
Sparen. Idee misschien om altijd al wat te sparen, zodat als je een keer iets duurs wil je het (bijna) kan kopen? En op je 13e kan je al folders lopen trouwens. Kan je nog meer sparen. Jippiejajee. |
Bij blokker kun je ze voor 34.95 krijgen...
|
bij electroworld voor 35.. en waren in de aanbieding voor 25
|
Bij mediamarkt voor 25 euro. En die dingen worden alleen maar goedkoper hoor, dus ff goed sparen en dan kun je er één kopen. (y)
|
Heitje voor karweitje. ;)
|
Die dingen kosten rond de 30 euro, ga oppassen.
|
Aanbiedingen zijn er altijd wel, is het niet van de intertoys dan is het wel van dixons, bart smit oid. + waarschijnlijk gaat die aanbieding gewoon door hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oppassen bij mensen in de straat kan best als je 13 bent, ja.
Maargoed; je kunt nog even doorsparen en dan een andere mp3speler voor dat geld kopen, of aan je ouders vragen of zij deze willen kopen en dat ze dan daarna 7 weken je zakgeld inhouden. Of iets daartussenin. |
er komen echt wel weer aanbiedingen, waarschijnlijk is deze aanbieding niet eens zo goed
|
Citaat:
en wacht geduldig tot nieuwjaar. daarna zijn er echt wel weer nieuwe aanbiedingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedergeval, ik wist niet dat mp3-spelers tegenwoordig zo goedkoop waren. |
Citaat:
O,ja een MP3 speler kost zelfst bij de Aldi maar 30 tot 40 €, en kan tot 128 Mb data en muziek aan. ;) |
Citaat:
Maar ja, er zal wel veel veranderd zijn sinds ik 13 was ;) |
8 euro? Ik kreeg 5 gulden toen, en dat was normaal.
En gewoon geduld, die dingen blijven goedkoper worden. Ik heb ze ook al voor nog minder gezien, die waren 64 mb. Probeer de gamewinkels enzo eens, die komen om in de flutmerken. |
Ik zou wachten tot in het nieuw jaar, dan zijn ze meestal goedkoper. Overigens, die dingen worden iedere maand wel met 5 euro ofzo afgeprijst. In de zomer had ik een 256 mb mp3-speler voor 80 euro gekocht, hij is stuk gegaan en kreeg een waardebon terug, nu kan ik er al een van 512 mb kopen voor 100 euro. :)
Overigens, ALS je een MP3 speler koopt dan moet je, nooit.. ik herhaal NOOIT Sweex kopen. Doe je dat wel dan ligt hij na 3 keer gebruiken zeker uit elkaar. (Sweex is wel de goedkoopste maar dat had je kunnen verwachten) |
Nog een handige tip...
Niet zo'n ding met een afstandsbedieninkje in het draadje nemen.. Zoals de Key013 van Philips.. Dat heeft binnen 2 maanden draadbreuk en dat is geen garantie.. :( |
Citaat:
|
Ga eens werken lul!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mediamarkt zijn ze voor 29 eypo te koop.
Wellicht kun je een betalingsregeling treffen... :D |
Citaat:
|
Ga werken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ga sparen en let niet op deze aanbieding. Je kunt ze zelfs nog goedkoper krijgen. Gewoon sparen en dan kijken wat er in de aanbieding is.
|
Citaat:
Verder ken je de situatie bij hem thuis natuurlijk niet, misschien MAG die wel nog niet werken van ze ouders omdat zij vinden dat hij nog te jong is. Het enige wat die idd kan doen is folders rondbrengen, en ook dat is nog de vraag |
Citaat:
|
Citaat:
OT, Vraag Giro555 om een bijdrage, ze vinden vast dat je het verdient (y) |
Citaat:
Maar, zoals iedereen al zegt: sparen. Of zo'n ding voor kerst vragen (had gekund :p ). En niet het goedkoopste product kopen zodat je er zsm. een kan aanschaffen, gewoon even wachten en je goed oriënteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |