![]() |
hoeveel etages heeft jouw huis?
hartstikkkke leuk om te weten
kelders en bovenzolders ook meetellen en met verdiepingen bedoel ik etages dus alleen een begane grond = 1 etcetera zelf = 3 |
2 verdiepingen en een begane grond. Leuk he.
|
Euh... een van 3 en een van 7, maar van die laatste bewoon ik er maar 1, of 2 in de zomer :p .
|
Ik heb geen huis.
|
Citaat:
|
Ik heb 2 gestemd, maar met de kelder meegerekend heb ik er 3:
Een bier-/wijnkelder Een begane grond Een 1e verdieping (daar zit ik! \o/) Een zolder met balkon |
Het huis waarin wij wonen heeft vier verdiepingen, maar wij wonen op maar 1 verdieping.
|
hmm nou ons huis heeft een kelder
dan de begane grond boven de kelder, tussen begane grond en 1e verdieping is een grote kamer dan heb je de 1e verdieping en daarboven de 2e verdieping maar daar kun je verder niet heen, alleen een luikje laten we zeggen: 5 verdiepingen :o |
niet iedereen die reageert stemt
grmbbbbbbl :mad: :) |
Citaat:
|
Moet het niet zijn etages?
|
Citaat:
|
ik (blond) bedoelde gewoon; dat als je een begane grond je 1 verdieping hebt....hou je daar maar aan, uh oh, nu heeft iedereen al verkeerd gestemd "D
|
Citaat:
|
4..
kelder, BG, 1e verdieping, zolder |
Maar eigenlijk is verdieping sowieso een raar woord, want het is eerder een verhoging ten opzicht van de begane grond.
|
3
kelder, rc, 1e, 2e |
Ik woon in een flat, dus ik woon op één verdieping.
|
kelder
begane grond 1e verdieping zolder als je zo telt, 4. |
5
|
9
|
3, je bedoeld etages toch?
dan begane grond, 1e verdieping, zolder (daar zit ik) |
3.
(etages welteverstaan) |
Ik heb gestemd voor het studentenhuis waar ik woon. Dat heeft 6 verdiepingen (kelder + begane grond + 4 verdiepingen). Ik woon zelf op de eerste verdieping :)
|
3, begane, 1e en zolder als tweede. En het is een volwaardige zolder btw. Geen kruipruimte/overloop/vliering/puinhoopopslag.
|
Kelder, al kan je dat geen verdieping noemen.
Begane grond. Eerste verdieping. Tweede verdieping. |
Citaat:
|
Kelder, BG, 1e, 2e en 3de...
[edit] ik heb dus 3 gestemd, maar ik zie dat je eigenlijk etages bedoeld, niet de NL'se verdieping (want dan tellen Kelder en BG niet meer zeg maar). Het zijn er dus 5. [/edit] |
Drie met een normale trap en een normale verdieping.
De tuin is een andere hoogte, we hebben een vliering en een kruipruimte, maar dat zal allemaal niet meetellen zeker? :( |
3
|
Citaat:
|
kelder, bg, 1e verdieping en 2e verdiepng
|
we hebben wel een kruipkelder, maar die zal ik maar niet meetellen. Dus 2 verdiepingen en begane grond.
|
Citaat:
|
waar mn ma woont hebben we zelfs 11 verdiepingen, helaas bewonen wij er maar 1 van
|
2 verdiepingen en de begane grond.. hiep hiep hoeraii ik bezit ze alle 3 ;)
|
3 :)
|
14 :)
|
3 of 6
t is maar hoe je t bekijkt, want t verspringt per halve verdieping:p |
5
een begane grond hebben we niet :) |
Citaat:
|
4 :)
kelder begane grond een boven en een zolder en vliering |
5, kelder, begane grond, bovenverdieping, nog een bovenverdieping, zolder
|
58
|
10
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er 4: kelder, begane grond, eerste verdieping, tweede verdieping (daar zit ik en naast mijn kamer is de zolder :p)
|
bg, 1e, zolder. (op 3 gestemd)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |