Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vriend willen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=104863)

*InANna* 25-05-2002 20:19

vriend willen

Hebben jullie nou ook niet zo'n behoefte aan een vriend (voor de jongens vriendin) als jullie weer vrijgezel zijn?? NOu ikkkke wel! Maar als je opzoek gaat vind je natuurlijk juist weer net niemand... snik.. is niet leuk! xxx my :D :cool:

Aurora 25-05-2002 20:22

Ik ken het gevoel.. ik denk dat iedereen dat wel eens heeft :) Op sommige momenten mis je gewoon een arm om je heen en iemand waarmee je kan praten en knuffelen.. tja.. zoeken helpt inderdaad niet neej.. maar op een dag.. komt alles wel goed ;)

luckyleo 25-05-2002 22:20

Open date sollicitatie? :)

nare man 25-05-2002 22:22

Ohja. Vervelend is dat. Je hebt niet echt je zinnen gezet op een bepaald persoon, maar je wilt gewoon de rust, de geborgenheid, de zekerheid van een vaste vriendin. Erg lastig, vooral als er zich geen gelegenheden voordoen. :(

Alicia Silverstone 25-05-2002 22:29

heb ik ook.
maar meestal kom ik dan juist iemand tegen op een moment dat ik het helemaal niet verw8! :)

nare man 26-05-2002 01:48

Grappig, ik nooit.

vijf 26-05-2002 10:58

je hebbik ook op het moment :(

smartino-tje 26-05-2002 16:16

:rolleyes: Hey, ik heb nu wel een vriendje, maar in de tijd dat ik vrijgezel was vond ik het helemaal niet zo erg hoor. Is toch ook wel lekker dat je uit kunt gaan met het idee dat je lekker vrij bent...? Al moet ik toegeven dat het heerlijk is dat je wel de zekerheid hebt dat er altijd iemand voor je is... :D

stout! 26-05-2002 16:21

Citaat:

nare man schreef:
Grappig, ik nooit.
:D exactly my thought ...

Tuurlijk vind ik het leuk als het gebeurt en soms mis ik het ook wel, maar ik heb toch zo'n idee dat het allemaal wel goed komt als ik er weer aan toe ben. Dus het maakt nu niet zoveel uit. En verder, ik heb het nu ook wel heel erg naar mijn zin zonder vriendje dus hij moet wel iets kunnen toevoegen qua geluk (of zeg ik nu weer iets heel raars?).

~Dark Voice~ 26-05-2002 16:26

Nou tis niet zozeer dat ik per sé weer iemand wil. Ik mis gewoon het gevoel dat er iemand van je houdt, dat iemand je nodig heeft. Het is gewoon lastig om niet meer rond te kunnen lopen met de gedachte dat er iemand op je wacht, dat er iemand van je houdt.
En ja het zou fijn zijn om het wel weer te hebben maar ik zit er niet echt om te springen. Ik weet niet hoe je het uit moet leggen..

Ik mis het wel maar op dit moment (Zeker dit moment) zit ik niet te wachten op een ander eigenlijk..

stout! 26-05-2002 16:28

Hoe gaat het nu?

*InANna* 26-05-2002 20:06

Ja precies, je mist gewoon iemand die van je houd, die je weer blij maakt als je het moeilijk hebt, waar je op kunt vertrouwen. Want ik heb de laatste tijd wel gemerkt dat er veel jongens rondlopen die je niet kunt vertrouwen.

vuurvliegje 26-05-2002 21:22

Citaat:

smartino-tje schreef:
:rolleyes: Hey, ik heb nu wel een vriendje, maar in de tijd dat ik vrijgezel was vond ik het helemaal niet zo erg hoor. Is toch ook wel lekker dat je uit kunt gaan met het idee dat je lekker vrij bent...? Al moet ik toegeven dat het heerlijk is dat je wel de zekerheid hebt dat er altijd iemand voor je is... :D
Ja :)

ABrules 26-05-2002 21:44

Nope nooit last van gehad.

mickael 26-05-2002 21:56

Citaat:

ABrules schreef:
Nope nooit last van gehad.
en jij bent zeker een BOER uit Eindhoven

Jessica K. 27-05-2002 21:00

Ik ken 't gevoel, MAAR je kan beter wachten tot je de ware tegen komt...heb ik ook gedaan! 'T klinkt misschien oud, maar het is wel zo!!! Dikke kus! :rolleyes: :rolleyes:

Heelduh 28-05-2002 21:35

Dat gevoel heb ik heel vaak... heb nog nooit een vriendje gehad, maar er wel heel erg behoefte aan... :(

nare man 28-05-2002 22:55

Ooooh....

Heppie OV? :p

de abt van sion 28-05-2002 23:04

Citaat:

*InANna* schreef:
Hebben jullie nou ook niet zo'n behoefte aan een vriend (voor de jongens vriendin) als jullie weer vrijgezel zijn?? NOu ikkkke wel! Maar als je opzoek gaat vind je natuurlijk juist weer net niemand... snik.. is niet leuk! xxx my :D :cool:
Waarschijnlijk ben je te lelijk... Maar altijd maar denken: op elk potje past een dekseltje...

moenbase 28-05-2002 23:58

Citaat:

de abt van sion schreef:

Waarschijnlijk ben je te lelijk... Maar altijd maar denken: op elk potje past een dekseltje...

Et gezegde moet toch ergens vandaan komen?

M@TRIX 29-05-2002 01:02

ik had t wel n beetje... miste het hangen en lief doen tegen elkaar... en ik ben niet het persoon dat iedereen zoent dus dat miste ik ook wel...

MissBi@tch 29-05-2002 09:54

Citaat:

M@TRIX schreef:
ik had t wel n beetje... miste het hangen en lief doen tegen elkaar..
dat miste ik ook t meeste das zo lekker gewoon tegen elkaar aankruipen op de bank...of in bed...lekker warm :D

mara nu mis k niets meer hoor!

:D:D:D:D:D:D

nare man 29-05-2002 10:29

Citaat:

moenbase schreef:
Et gezegde moet toch ergens vandaan komen?
De meeste uitdrukkingen en gezegdes slaan wel ergens op, maar niet alle. 'Op elk potje past een dekseltje' is echt een uitdrukking de gebruikt werd om mensen die te lelijk waren om iemand te krijgen, een hart onder de riem te steken. Het is absoluut niet waar, er zijn genoeg mensen die hun hele leven lang vrijgezel blijven (iets wat overigens lang niet altijd met uiterlijk te maken heeft, want ik zie overal om me heen genoeg keilelijke mensen die toch een vriend(in) hebben opgeduikeld ergens...nouja, zolang ze maar aan elkaar zitten en niet aan mij *brr*)

~Dark Voice~ 29-05-2002 10:49

Citaat:

nare man schreef:

De meeste uitdrukkingen en gezegdes slaan wel ergens op, maar niet alle. 'Op elk potje past een dekseltje' is echt een uitdrukking de gebruikt werd om mensen die te lelijk waren om iemand te krijgen, een hart onder de riem te steken. Het is absoluut niet waar, er zijn genoeg mensen die hun hele leven lang vrijgezel blijven (iets wat overigens lang niet altijd met uiterlijk te maken heeft, want ik zie overal om me heen genoeg keilelijke mensen die toch een vriend(in) hebben opgeduikeld ergens...nouja, zolang ze maar aan elkaar zitten en niet aan mij *brr*)

Inderdaad, daar hadden we het laatst nog over.
Die uitdrukkingen zijn nergens op gebaseerd, er zijn namelijk ook nog zat mensen die alleen door het leven gaan ook al zouden ze keigraag iemand willen vinden van wie ze kunnen houden.
Ik denk dat deze uitdrukking daarom ook is verzonnen door iemand die dus inderdaad uiteindelijk iemand heeft gevonden. Duidelijk weer een voorbeeld van iemand die zo arrogant is om te denken dat zijn situatie zo "normaal" is dat het op iedereen van toepassing is.

the_conquer 29-05-2002 19:30

Citaat:

*InANna* schreef:
Je kunt ook gewoon mij effekes bellen als je een vriend wilt

;)

Maar goed oplossing 1 is dat

Maar ik heb het zelf ook alleen dan met een vriendin

martijn1985 29-05-2002 19:37

*herkenning* :(

Niet dat ik nou per sé dát meisje wil...maar gewoon 'iemand'

*InANna* 29-05-2002 20:22

Ach, mijn vorige 3 vriendjes vonde me wel knap hoor! dus zo erg zal hetdaar niet aan liggen! :D Maja, ik ga zaterdag gewoon weer ff rondkijken. :cool:

Spyker 29-05-2002 20:29

Citaat:

nare man schreef:
Ohja. Vervelend is dat. Je hebt niet echt je zinnen gezet op een bepaald persoon, maar je wilt gewoon de rust, de geborgenheid, de zekerheid van een vaste vriendin. Erg lastig, vooral als er zich geen gelegenheden voordoen. :(
Sinds wanneer denk jij zo?

Spyker 29-05-2002 20:33

Citaat:

stout! schreef:

En verder, ik heb het nu ook wel heel erg naar mijn zin zonder vriendje dus hij moet wel iets kunnen toevoegen qua geluk (of zeg ik nu weer iets heel raars?).

...probeer: 'regelmatige seks'

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.