![]() |
Popstars - The Big Poll
ik weet het, er is al een andere forum over popstars, maar ik wil ff zien voor wie de Scholieren.com bezoekers zijn...
Ik ben zelf voor Raffish :cool: |
Men2B natuurlijk :D !!
|
Muzikaal natuurlijk niet geweldig, maar ze blijven schattig.
Men2B dus... al kots ik over de naam en enkele bandleden. Mijn mening over alles staat in een paar vorige topics uitvoerig vermeld :d |
Nils... sexy!
Nils.. ego!! En verder is er niet veel bijzonders. Owja: Raffish is uhm.. dom!! ;) |
Men2B, niet omdat ze zo fantastisch zijn, maar omdat ze beter zijn dan Raffish :P
(En stiekem natuurlijk : Steven <3 ) |
oke als die poll tot woensdag zo blijft (1<--->14) hoef ik die single niet te kopen anders...... ;) :p
gestemd op men2b dus... (ik erger me echt dood aan die meiden) |
Citaat:
|
Men2B! Simpelweg omdat ze live veeeeel beter klinken dan Raffish, dat was echt vals (meerdere keren!)
|
ik ben voor de meiden, ik denk dat kleine kindjes ook meer naar iets wildere liedjes luisteren en niet zo serieus als de jongens, is mijn mening! eigenlijk is het best moeilijk, ehm... tjah maar bij de jongens worden de kleren er al af gescheurd tjah.... moeilijk.
|
Citaat:
|
gister stond 't nog Raffish 1, Men2B 10
En nu 19-21 :o |
Ik ben voor Raffish omdat ze hetzelfde geslachtsdeel als ik hebben.
|
Mark! (y)
|
Citaat:
|
Ik vind dat nr. van raffish beter. Alhoewel, het is beide bagger. Maargoed, ik gun het de jongens dan weer. Dus Men2b
|
De meiden samen zijn gewoon veel leuker... het zijn allemaal individuen die samen leuk met elkaar omgaan. Bij de jongens zie je echt groepjes. Eshan en Anno, Mark en Nils etc.
Het liedje van de meiden is ook leuker en ze zingen tenminste live:p |
Men2B.
Omdat t nummer leuker is. |
OMG straks moet ik die single nog kopen :o ;)
|
oh ik dacht dat het een poll was over wie je denkt dat er gaat winnen. Ik denk Men2B, omdat ze het beter spelen, zie ze veel vaker in de publiciteit dan Raffish.
|
Ben er nog niet helemaal uit, maar heb op Men2b gestemd. Men2b zingt beter, maar de meiden van raffish zijn leuker, spontaner. De meiden kunnen live niet zingen en hebben een kutclip.
Het liedje van raffish blijft wle beter in je hoofd zitten, ook wel leuk als je hem een paar keer hebt gehoord.:) |
Ik vind ze allebei bagger. Maar als ik de minst slechte moet kiezen dan denk ik Men2b, die zongen iig niet zo vreselijk vals live. (n)
|
Inderdaad, allebei is het zwaar klote, en draait het geen seconden om de muziek. Maar dat liedje an Raffish klinkt nog het minst erg. :)
|
Citaat:
|
Hm lastig... Ik vind de jongens als groep leuker (die meiden gillen alleen maar, en vind hun kledingstijl niet zo geweldig), maar vind het liedje van de meiden pakkender.
Eigenlijk boeit het me echt niet wie er wint :D |
Citaat:
maar anders worden het de jongens! Nils <3 :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf voor Raffish, niet omdat ze zo bol staan van het talent, maar omdat alles beter is dan die "jongens". Misschien ook wel omdat er iemand uit de buurt in zit, anders had ik het vast een nog achterlijker programma gevonden. :o |
Ik ben voor Raffish, omdat ik Men2B een ontzettend domme naam vind.
|
Citaat:
Maar ik vind sowieso de clip van raffish niets, en het nummer vind ik ook nogal vervelend. Niet dat dat van Men2b goed is, maar minder irritant dan die van raffish. |
Raffish, maar omdat ik dan een oliebol van een vriendin krijg. Zie men2be liever winnen:)
|
Toch maar door die heren gekozen omdat ik het nummer beter vind. Terwijl ik het allebei niks vind btw.
|
Citaat:
|
Geen van beide.
|
50% - 50% !!!! (y) :cool:
|
Raffish!!!!
Vind hun nummer erg leuk en ben benieuwd naar nieuwe nummers...verder benk vanaf dag 1 al wild van Eva ;)....Ze zijn een extra aanvulling op de groepen die er al zijn vind ik! En zij zijn tenminste gezellig, druk en debiel.......de jongens vind ik persoonlijk totaal niet opvallen....past echt precies in het rijtje boybands thuis dat er al geweest is...en die mark is me veel te fake met zn wannebe boybandlid gedrag ....."Kijkt heel sexy en stoer in de camera met gespleten oogjes"....Jaja, ik ben jaloers en blablabla.......boeien :) |
Jongens staan op één, meisjes op drie.
Morgen finale, ben benieuwd :) |
Citaat:
|
Hm moeilijk moeilijk, wie is het minst bagger :confused:
|
Zucht, men2b op 1 in de top40 en de pepsi chart...
Het gaat erom wie op 1 komt in de mega top 100... Ik heb nog hoop voor Raffish |
Ik vind Men2B het meest talentvolle denk ik... Het is wel een moeilijke keuze maar uiteindelijk trekken zij me toch meer aan.
Wat ik ook echt een minpunt vind is dat in Raffish Nora alle leadzang doet... |
ik kijk er niet naar dus die optie mis ik nog op de poll
(n) |
Citaat:
|
Ik vind het nummer van Men2B beter dan dat van Raffish. En ik vind die uit Raffish echt huppelkutjes. Men2B dus.
|
Jaaa, de poll had gelijk :) Men2B heeft gewonnen :)
|
zucht men2b :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
ik vond die kerstliedjes best leuk, zo met de afvallers... eerste klonk echt voor geen meter, daarna was t al best te doen maar regisha :eek: (hoe heeft ze ooit dat kinderen voor kinderen liedje ' zo goed' uit haar strot gekregen :| ) jose moet van mij solo rest kan me gestolen worden (ook leuk voor deborah (y) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |