![]() |
je liefst gekregen smsje vd afgelopen 2 weken
Kunne we ze gaan vergelijken :p
If a big man creeps into your room one nightand stuffs you in a bag, don't worry ... I told santa I want you for christmas. Van een hele lieve jongen :p |
u heeft 2 nieuwe voicemail berichten
|
Wat een verschrikkelijk geslijm.
Overigens, ik doe niet aan SMS. |
Iets in de trant van, de 25 smsjes worden in februari gecrediteert :confused:
|
Mijn mobiel is al twee weken naar de kloten, dus geen. En ik krijg nauwelijks smsjes, laat staan lieve.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ik hier niet ga posten :)
|
Bericht van een vriendin die zich zorgen om me maakte, was wel lief :)
|
Neen.
|
Citaat:
|
Mijn laatste 'lieve' (laten we zeggen lief bedoelde) smsje was in augustus, van een egyptische sukkel.
|
Citaat:
|
Ik krijg dus nooit SMS... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruik mijn mobiel verder eigenlijk nooit, mensen die mij mogen bereiken weten waar ze dat kunnen, en als ik niet bereikbaar ben dan heb ik daar een reden voor. Dus zou mijn mobiel dan ook uit staan. |
ik krijg ook niet echt vaak sms behalve die van mij moeder > San waar ben je? waar ze 10 min over doet :D
|
Citaat:
|
ik heb geen mobiel
|
Citaat:
Ik heb maar 1 smsje gehad in de afgelopen 2 weken en daar stond in "bel me ff".. |
pff ik zou het niet weten
|
Gewoon, iemand die me speciaal sms't om me te kunnen bedanken (y)
En vergelijk wat je wilt, voor mij was hij belangrijk en dus ook de liefste. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik maakte geen opmerking over jou. Eerder over mezelf. |
Citaat:
|
Een lief sms'je is, imo een sms'je speciaal voor mij, niet van internet geplukt dus. Ik hou niet van die rare zoete nep-gedichtjes. Maar goed, ik heb m'n telefoon al zeker een maand uitstaan, dus geen sms'jes voor mij.
(Liefste ooit was van m'n vriend, hij zei dat hij niet stil wilde staan, maar hard wilde rennen. Vanaf toen gingen we samen hard verder, zonder twijfels en zorgen :) ) |
Hahaha. Ik krijg nooit SMS.
|
Ik zou het niet weten en heb ook geen zin om het op te zoeken.
|
Citaat:
|
Ik krijg altijd lieve smsjes.
|
Eens kijken.
'Yay, interview hoeft niet opnieuw, mag het uit mijn hoofd analyseren" Van mijn vriend. Omdat ik het lief vind dat hij het nodig acht om dergelijke dingen onmiddelijk aan mij te melden :) |
"Vanavond zuipen op mijn kosten"
Dat zou het SMSje zijn dat ik het liefst gekregen zou hebben de afgelopen twee weken. Het mocht helaas niet zo zijn. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
van een vriendin waarin ze sorry zei dat ze er niet voor me was en dat ze aan me dacht en dat ik mijn best moest doen op mn examen :D
|
Citaat:
|
Er waren meerdere lieve smsjes, waaronder enkele van m'n vriend.. en eentje van een goede vriendin van me,wat er precies in stond tsja.. waarom ik dan toch reageer? werkelijk, geen idee..:p verveling oa :o
|
sorry ik had je niet meer gezien! maar we hebben wel samen gedanst, leuk he! :-)
|
eentje van mijn vriend. Maar ik ga niet zeggen wat daarin staat:).
|
ik krijg nooit lieve smsjes :(
|
Citaat:
Edit: Oh kut, die's van 5 december, da's meer dan 2 weken terug. :p Dan deze: Citaat:
|
Ik krijg nooit sms-jes. :)
|
Nee, die ga ik hier niet neerzetten:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bel je me even?
van mijn ex. |
Geen, ik ben anti-sms-en. Ik zet trouwens mijn telefoon ook maar 1 keer per maand aan, dus misschien heb ik wel wat ontvangen, maar ik gok van niet.
|
Ik heb de afgelopen 2 weken geen smsjes gehad
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |