![]() |
pijn aan ballen
Ik heb sinds vanmiddag pijn aan me ballen,
ik was bij me vriendin gweest, we hadden seks gehad maar ik was niet klaargekomen. ik heb hier eerder een topic over gezien, maar die kon ik niet vinden het was zo dat je pijn kreeg als je wel heel geil was geworden maar niet was klaargekomen. Maar nu vraag ik me af wat ik er dus ana kan doen, want ik moet straks trainen, maar in deze staat kan ik amper lopen :s wie kan me helpen |
trekken haha :D
|
kan me voorstellen dat het vervelend is..
misschien morgen eens bellen in telefonisch spreek uur bij je huisarts.. want als je bijna niet meer kunt lopen.. is dat een teken dat het niet goed gaat.. paracitamol is misschien wel fijn tegen de pijn.. |
paracetamol ??
getrokken had ik al gedaan, kwam ongeveer 3 keer zoveel uit als normaal :bloos: |
Citaat:
En @ LittleLucille; lang niet elke huisarts houdt een telefonisch spreekuur hoor. |
rukken en een half uur wachten (y)
|
Citaat:
maar nog wel pijn |
Citaat:
|
Blauwe ballluH!!!!
|
Citaat:
|
DEaarom moet je ook gewoon klaarkomen tijdens de seks... :)
Vraag op seksualiteit: Hoort klaarkomen bij de seks? JA, wel voor de man. Dat heb je nu zelf meegemaakt:evil: |
ze zijn zeker ook 'blauw'?
dan heb je blauwe ballen --> 'geneesmiddel': een orgasme krijgen, dus rukken of neuken en wel klaarkomen etc. Use your imagination :D |
|
Het hoeft er natuurlijk niet aan te liggen dat je niet gekomen bent... een te strakke (onder)broek kan ook veel pijn bezorgen. Kijk het nog even aan en slik een iburprofen. Bel anders de dokter even voor de zekerheid, sterkte :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |