![]() |
[firefox en trillian]
Ik zal beginnen met forefox. Sinds een tijdje heb ik deze browser, maar hij zuigt heel veel cpu weg. Het is "normaal" dat hij 60-90 % van mijn cpu gebruikt en volgens mij hoort dit niet. Ik heb normaal 4 tabs open staan en in geen van die tabs draait een zwaar iets, alleen gewone websites. Wat kan ik hier aan doen?
Ten 2e: ik gebruik trillian pro 2 en normaal rename ik alle mensen die ik in mijn lijst heb staan, maar sinds kort is het zo dat als ik iemand rename en ik start trillian opnieuw op, dan is de persoon niet meer gerenamed. Ook is het zo dat als ik away-messages aanpas of nieuwe maak en ik start trillian opnieuw op, dan staat het gewoon weer op de oude manier. En de nieuwe mensen die in mijn lijst staan moet ik steeds opnieuw toevoegen als ik trillian opnieuw opstart. Ik krijg dan steeds die schermpjes van add user to contactlist. Opnieuw installeren helpt niet, wat moet/kan ik doen, want het is gruwelijk irritant om steeds alles opnieuw te moeten doen. M.v.g. Lammuh_Eikol |
Firefox: probeer eens om je profile te verwijderen en een nieuwe te beginnen. Wel even je bookmarks van te voren exporteren!
Zie ook: firefox -p. Trillian: heb je je user preferences opgeslagen in je Windows user directory, of in je Trillian user directory? Heb je toevallig zin om up te graden naar Trillian 3? Dat lost waarschijnlijk ook je probleem wel op. :) |
Firefox gebruikt bij mij echt amper CPU...
|
Citaat:
|
Heb je soms Firefox geupgrade zonder de oude te uninstallen? Dat is wel verplicht namelijk, lees de release notes eens. Nieuw profiel zou niet hoeven.
|
Vanaf 1.0 niet meer, toch? Dacht iig dat ze dat wel eens zouden fixen.
|
Ik heb net trillian pro 3 geïnstalleerd en de problemen met trillian zijn nu opgelost. Ik zit alleen nog met firefox. Ik heb inderdaad de nieuwe firefox geïnstalleerd zonder de oude te verwijderen, maar ik dacht dat dat wel kon omdat ik gewoon een update scherm kreeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |