![]() |
Hoi,
Vorig jaar hadden vijf A&N'ers (waaronder Dystopia, nare man en ik) een meeting in Utrecht. Zou het niet wat zijn om de eerste zaterdag in juli nog een meeting te houden? En zo ja, wie komt er en in welke plaats moet de meeting dan worden gehouden? [edit: waaromniet?] zie ook http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=33 [/edit: waaromniet?] |
En ik, Joostje, Rollo Tomasi, *PrimRose*, autodropje, Tampert, waaromniet?, Doc, Unexplained.
Halverwege de meeting was ik de enige niet-forumbaas. :p |
Maar goed, ik kom. ;) :)
|
Ik bedoelde de meeting van 7 juli vorig jaar. Als het goed is, moeten die berichten met bijbehorende foto's nog op te roepen zijn.
Dan hebben we iig twee personen die wat voelen voor een meeting. Ik heb het liefste Utrecht, omdat dat vanuit Apeldoorn en Groningen het makkelijkst te bereiken is (ik verhuis deze zomer - als ik slaag - naar Groningen en naar Amsterdam gaat van daaruit een stoptrein en voor zo'n afstand is dat super-irritant). |
Helaas, toch niet op te roepen. Maar goed, laten we ontopic blijven: wie voelt wat voor een meeting op 6 juli en waar moet de meeting gehouden worden?
|
6 juli lijkt me op zich geen probleem. Hoewel ik misschien niet de hele dag aanwezig zal zijn. Utrecht vind ik ook best (lekker makkelijk :p), maar de laatste 2 A&N meetings waren ook al in Utrecht....
|
Citaat:
Maarre... als ik kan, dan kan ik. |
Citaat:
Wacht, laat ik het in m'n agenda zetten, anders vergeet ik het *weer*. |
leuk, dan kom ik ook
:evil: |
GEWIJZIGDE Tussenstand:
-MH -Fleet Admiral -waaromniet? -iotje -Rollo Tomasi -internationalist -tox -joostje -unexplained voorkeur: 6 juli, Utrecht. Dit zijn dus al 9 mensen!!! Dit gaat goed! Morgen gelijk even vrij vragen voor 6/7. |
Citaat:
|
Ik ken wel niemand, maar ik twijfel misschien om toch te komen. Is wel kewl hier.
|
klinkt wel ok
|
Internationalist en ik komen ook waarschijnlijk.
Groningen is leuk maar dat zal niet mogelijk of iig niet handig zijn (hoewel het zeer leuk kan zijn0, Utrecht is leuk, Amsterdam ook wel maar absoluut niet op vrijdag of zaterdag (veel te druk). Iig een heel leuk idee!!! (y) :cool: :) :cool: (y) |
Citaat:
|
Ik kom ook wel, denk ik.
Maar 30 juni hebben we sowieso de meeting in Scheveningen nog! Daar is uiteraard ook iederen welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel komen! :)
Hey Joostje dan kan je gelijk dat boek lenen ;) |
Citaat:
Kan ik weer als enige de invasie van Irak gaan verdedigen... :p ;) |
Ik kom ook wel (ik = autodropje)
|
Nieuwe tussenstand:
-MH -Fleet Admiral -waaromniet? -iotje -Rollo Tomasi -internationalist -tox -joostje -unexplained -autodropje -suze 02 voorkeur: 6 juli, Utrecht. |
Citaat:
|
Een meeting van mensen met niveau. Kijk daar heb ik wel zin in :p maar ff kijken want het is nogal een stuk reizen enzo en dat kost nogal wat.
|
|
OK, dan zijn er minstens 10 die komen. Nu moet ik zelf nog even vrij vragen voor die dag.
|
Ik wil in principe wel. Ik moet alleen ff kijken of ik dan niet op vakantie ga, maar anders kom ik.
|
Citaat:
|
Wat valt er in hemelsnaam te doen op zo'n meeting???
|
Citaat:
|
Citaat:
Oeps gala met school ik dus nie |
The comebackkid wil ook wel komen.
Will you ever........come......will you ever come back? |
Wil wel komen, maar ik woon bij Enschede in de buurt, in een klein kutdorpje, en mijn ouders hebben vast geen zin om me te brengen. Ik kan met de trein, maar dat mag vast niet (n)
Kan er ook een keer een meting in Deventer komen ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
utrecht is gewoon het meest centraal, als je het in Deventer houd komen er weer andere mensen niet omdat dat voor hen te ver is. |
Hoe laat zullen we beginnen? Gewoon weer om 14.00?
|
Perseus, McCaine, Koen, MH, nare man: er staat een meeting-Oost in de koelkast... :o
Klaar voor na de vakantie... ;) Datum krijgt u later te horen. ;) |
Citaat:
Niettemin reis ik vaak genoeg per trein, en wil dus best komen. Geen bezwaar, zolang ik maar niet iets anders heb op die datum. Btw: willen beide meeting-organisatoren wel een beetje opschieten met de datum? Naarmate de tijd vordert, raken iedereen's agenda's natuurlijk vol. Bvd. |
Ik kan toch wel, ik zal eens kijken.
|
Citaat:
Ah :) |
Citaat:
6 juli :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meeting lijkt me eemn aardig idee
|
ik wil wel komen, maar ik heb geen vervoer dus ik kies voor den bosch in brabamt ofzo :D
|
Citaat:
|
ik wíl wel maar heb andere verplichtingen... dussss
|
Citaat:
|
Citaat:
eehm... neen mijnheer waaromniet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |