![]() |
Rekenmachine
:) Hallo,
Kan er iemand mij helpen? Ik zou spelletjes willen om mijn rekenmachine ( een TI-84 plus ) Maar ik weet nie hoe het moet. Ik heb al gekeken op de hulp pagina hier maar voor TI-84 plus staat het er niet op. Greeeeetz Angietjeuh XXXXXXXXXXXXXXx |
Handleiding?
Heb je een kabeltje om je GR te verbinden met je PC? Anders moet je het óf zelf programmeren óf via een andere GR overnemen. |
Hou je GR gewoon om te rekenen.
|
precies, GR is handig om grafiekjes op te tekenen en om moeilijke rekensommen uit te rekenen.
Niet om spelletjes op te spelen. Maar je hebt dus idd een kabeltje nodig. |
Programmeer ze zelf, die Ti-83 programmeertaal was best eenvoudig (y).
|
welk spelletje wil je?? dan leg ik t je uit...
|
heb zelf ook een TI 84+
|
Je hebt er normaal een cd en kabeltjes bijgekrege. Als je geen kabel hebt, moet je dat best kopen. De uitleg is EXACT hetzelfde als voor TI-83, maar het staat allemaal omschreven in je handleiding en op die cd.
Als je het toch niet ziet: 1. driver installere 2. rekenmachien verbinden 3. rechtsklikke op het programmabestand dat op je pc staat, en 'Send to TI Device' kieze, de rest wijst zichzelf uit volgens mij |
Zijn ze nou al bij #84? De tij vliegt... :p
|
www.linkkabel.nl denk dat je daar wel alles vind met je spelletjes
|
Spelletjes op je GR is vet cool.
|
Citaat:
|
Nja ik had 2 player snake shit ofzo. En dat was vet heftig om tegen andere te spelen via linkkabel. En me mentor in de 4e wou altijd DrugWars spelen :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |