![]() |
Het Grimme Commentaartopic
Ja, komt u maar.
|
laten we het dan in ieder geval netjes beginnen zeg...
|
Men was aangenaam verrast door mijn nieuwe shoppingaankopen.
|
wouter van der goes ligt te slapen :o :bloos:
ik ga stiekem naast hem liggen en dan ga ik hem kusjes geven :o omfg ik ben pervers en ik geil op bejaarden :s morgen maar weer een klasgenoot pimpen dan. oh en vandaag zag niemand dat iki mijn haar geverfd had dus dat was een gebrek aan commentaar. maar ze zagen wel dat ik maar aan 1 hand nepnagels had. |
|
eriskaldemetalbal :(
|
Citaat:
|
Citaat:
nou doeii en kussjee |
Citaat:
|
donderdag vond iemand me leuk en toen werd hij lid bij amnesty hihi
|
Ik vind je haar niet leuk maar als 't los is, je lijkt net een poedel.
Je ziet er helemaal niet sip uit.. Wat zie jij dr stoer uit vandaag |
een vriendin zei dat mn haar leuk zat maar t zat juist echt verschrikkelijk.
:nono: |
bart, je lijkt net een retarded neanderthaler
twas niet als compliment bedoeld |
'he debieltje..' oh :confused:
je haar is veel leuker zo zonder dreads, en dat een keer of 5. |
"je ziet er stoer uit"
aldus de moeder van een vriendin |
Oeeeeeh, je haar is zo geil!
Alweer. *p0se* |
* Wat zie je bleek
ik heb verdomme net een week koorts gehad trol |
'Wat zie je er vandaag, eeh, verschikkelijk vreemd uit!'
nou, sorry hoor |
Mijn homovriendje heeft me een liefdesbrief van 3 A4 geschreven met alleen maar complimentjes, ha.
|
' haaai je hedde weer rooie lippen!'
een meisje van school die eerst naar me toekwam met ' hee... ehhh... je lippen zijn rood!' :D |
Citaat:
|
je ziet eruit alsof je enorme hoofdpijn hebt, en 3 dagen niet geslapen hebt..maar toch zie je er nog beter uit dan haar daar!
:cool: |
'goh this koud he?' zegt een leraar
tja had dan ook die %^)#* deur 20 minuten eerder opengedaan in plaats van ons buiten te laten wachten terwijl jullie koffie met gebak zitten te bikken in de leerarenkamer :mad: |
Citaat:
En commentaar, ja, d'r was een kerel en die heeft een kwartierlang over mij en m'n 'dinnies zitten ijlen. Hoewel het wel heel grappig was. > "Tuig! Dat zijn jullie!" < "Jup. Van de bovenste plank." > "Ja! Hey! Waarom ben je het me eens? Zie je wel! Dat is het teken! Schorem! Schorriemorrie! Wat moeten je grootouders d'r van denken?" < "Mijn grootouders zijn dood." > "Aha! Dat bewijst het! TUIG! Echt!" < "Klopt." Enzovoort, enzovoort. En dat terwijl we gewoon op de bus aan het wachten waren. Wtf :D |
Vandaag kreeg ik drie keer te horen:'Wat zit je haar leuk!' maar ik had er niets aan gedaan en ga nota bene morgen naar de kapper. :o
|
'Je loopt op je broek.'
'Je jas heeft een staart.' 'Je haar zit voor je ogen.' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Hey cowgirl' :cool:..Aldus een vriendinnie die doelde op mijn cowgirl outfit.
|
'je bent toch niet zo dom als je eruit ziet' de pcnerd van de school die t verwonderlijk vond dat ik een schakeling in elkaar kon zetten en het snapte
|
Citaat:
|
"wat heb jij een aparte broek vandaag aan"
"heb je een nieuwe broek?" tis datk deze broek (relakz die met ruitjesding) al ruim half jaar heb en ook vaak aanheb.. ? : ( |
'Je kan ook gaan kamperen ofzo'
Geit in de Zara van Brugge,omdat ik me echt niet goed voelde en even ging zitten bij oerlelijke schoenen die toch niemand wil zien duss ik zat niet in de weg. Voor de minuut dat ik daar zat. :rolleyes: |
Daarstraks zei iemand dat ik geen vrienden had en dat niemand van me houdt! Daarna zei hij dat mijn haar er niet uitzag.
Wat is hij toch leuk <3 :). Ik heb ook goede complimentjes gehad hoor ! - dat mijn haar wel cool was - dat die broek cool was - dat ik stijl had - dat ik die hoed moest kopen omdat ik er dan extra sexy uitzag ... :bloos: :o :D |
ik heb vandaag gehoord dat ik er ziekelijk brak uitzag
en dat mag best met veel te veel bier in je lichaam en 3 uur slaap |
"oh.. maar als je dit figuur blijft houden zou ik je best doen hoor :o "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er werd naar me gegromd omdat ik mn zus dr panterjasje aanhad
Meisje uit mn klas zei 'wat zie je dr leuk uit zonder veel make-up en je haar zit ook leuk zo'. En een andere vond mn jasje leuk. En ze vond me lief. En zo'n jongen vond me schattig. En mn schoenen cool. |
Citaat:
|
Al het vrouwelijk grut wat ik tegen ben gekomen tijdens mijn vakantie vond me knap, gelijk hebben ze.
|
mn ma zei: je ziet er niet uut !
|
"mag ik een foto van je maken, je ziet er zo cool uit"- gozer in de stad.
"soooow tering tjek die heks dan, teeeeeeeering"- andere gozer in de stad. heks :confused: |
Da k een leuke glitterok had :bloos:
|
dat mijn tight jeans met gaten cool was :bloos:
|
woar zate die goate ;)
|
ga nou eens douchen mens
mijn ma net, ik zit nog steeds in mn pyjama, duck it, vakantie |
Citaat:
had wel meer dan alleen stijve tepeltjes :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |