![]() |
Tijdens de penetratie haar ook laten klaarkomen
Ja het gebeurt vaker toevallig dan met opzet.
Maar meiden vertel eens hoe moet een jongen dat nu aanpakken? Probeer wel eens andere bewegingen maar dat heeft vaak geen zin. |
Ik poste al iets, maar dat was fout :o Ik dacht dat je bedoelde tegelijk komen...
Maar goed, ik kom niet van puur alleen penetratie klaar, dat is gewoon te weinig stimulatie. Er moet een hand bij komen kijken, die van hem of die van mij. Dan werkt die penetratie wel versterkend voor het orgasme. |
Ow oke, eigenlijk best logisch (y)
|
Citaat:
|
Ja tegelijk is helemaal goed thx voor de tip :o
|
Citaat:
|
Citaat:
kusje |
Ik vind het wel vreselijk fijn wanneer we heel langzaam bezig zijn, heel fijn, maar klaarkomen doe ik er niet van... Geen idee wat er mist, 't voelt gewoon heel anders.
|
gewoon met die bigga anaconda die pola rammen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik drie weken lang en geen seks heb, en mezelf niet met een dildo of vingers bevredig, dan kan ik klaarkomen van alleen penetratie. Maar ja, dat zegt niks, want dan kan ik ook klaarkomen door alleen te fantaseren. ;) En helaas komt het nauwelijk voor dat ik drie weken geen seks heb en ook nog eens van mezelf 'af kan blijven'. Dus dan wordt 't toch of zelf vingeren, of gevingerd worden tijdens het neuken.
(Penetratie helpt wél om sneller te komen, zeker als hij ook bijna komt.) |
Voor mij is vooral nodig dat het niet korter duurt dan ik verwachtte... en het gaat makkelijker in standjes waarbij ik zelf beweeg, maar dat lijkt me logisch.
|
Als m'n vriendin bovenop me zit kan ze er wel van klaar komen. Maar dat ligt aan het meisje zelf dus je kan neuken wat je wil maar soms kan het gewoon niet.
|
Bovenop zitten idd, kan je wrijving creeen op de juiste plek.
|
Citaat:
verschilt gewoon per persoon |
Hm, niet te diep gaan. Dan heb je kans dat je tegen de baarmoedermond stoot en dan zit de concentratie meteen daar. Ze moet juist concentreren op de g-spot, die zit bij de ingang. Dus zorg voor genoeg wrijving bij de ingang (al zou ik ook niet weten hoe).
|
Citaat:
Ik kan wel klaarkomen door penetratie, al kan ik beter zeggen dat het wel eens gebeurd is, zo vaak komt het niet voor... Wel heb ik vaak door penetratie een soort gevoel van tegen klaarkomen aanzitten, das dan wel weer erg aangenaam. Het echte klaarkomen lukt dan niet door alleen penetratie. Meestal laat ik mezelf klaarkomen, al weet ik eigenlijk niet waarom. Ik vind dat fijner, of dan kom ik makkelijker. Mijn vriend doet het ook wel eens, en eigenlijk kom ik dan lekkerder... |
Ik heb een tijdje wat met een meid gehad die helemaal niet van handwerk hield. Ze kon alleen maar goed klaarkomen van penetratie, nou dat vond ik niet verkeerd. En ik kon ook heel gemakkelijk merken wanneer ze klaarkwam, want ze kreunde gigantisch, dus als het gekreun een ultimatum bereikte, wist ik dat het zover was en kon ik me ook laten gaan ;)
|
gaat makkelijk, tijdens de daad zelf wat stimuleren ;)
|
Ik kan ook heel goed klaarkomen door penetratie, lekkerder zelfs dan clitoraal. Voowaarde daarbij is over het algemeen wel dat ik boven of onderop lig, dus een houding waarbij er nauw lichaamscontact is met mijn partner. Enerzijds is dat iets gevoelsmatig (de band die je dan samen hebt en dat ik me daar aan over kan geven) en anderzijds is er op die manier toch ook iets van stimulatie van de clitoris, doordat onze onderlijven tegen elkaar aan schuiven. Wekt echt super bij mij. Andere standjes zijn leuk/lekker om op te warmen, maar ik kan dan niet klaarkomen.
Verder werkt het inderdaad niet altijd als er alleen maar flink op los geragd wordt (al kan dat soms ook heel lekker zijn als je erg geil bent :o (y)), maar gaat het meer om de subtiele beweging, die van binnen heel goed te voelen is. Waarbij het meisje zelf druk van binnen uit kan oefenen en haar bekken kan kantelen om een fijne vorm van stimulatie te vinden. Plus dat je ook moet leren om je aandacht op dat gevoel te richten, want dat vergt best nog enige aandacht en concentratie. Anders kan er immers niks opgebouwd worden. Kortom, zij zal er zelf ook veel aan moeten doen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |