![]() |
muizen/ratten
weet niet echt of het hier hoort, maar ja er zat dus nu net een muis of rat op mijn kamer..... ik wil graag weten wat voor gif ik het beste kan halen en waar ik dat kan vinden.
|
diervriendelijke val vullen met pindakaas..
muizen zijn gek op pindakaas.. |
Citaat:
|
oldskool gif: op kaas smeren ofzo... en dan een grote bak met water ernaast....
het gif zorgt ervoor dat ze vette vette gruwelijke dorst krijgen en zichzelf dood drinken :) weet niet hoe het heet... maar dat kon je vroeger krijgen :) |
Citaat:
|
jah!! dat zeg ik toch!!
ik doe het zelf niet.. ik geef louter een voorbeeld van een gruwelijk gif wat ze vroeger gebruikten... ik heb een kat... das misschien ook bruut maar wel puur natuur... overrigens hoeft die kat niet 1 muis te vangen... zijn geur is genoeg in het huis... ow... en als die ratten/muizen zich dood drinken dan scheurt hun maag.... :eek: :s |
diervriendelijke vallen hebben ze bij de dierenwinkel :)
|
Alle gaten ook goed dicht stoppen. In oude huizen heb je vaak flinke kieren overal en overal gaatjes van pijpen enzo die er al lang neit meer zijn (da's hier het geval in iedergeval). Alles goed dicht stoppen, en dan ook echt goed (harde rotzooi waar ze neit doorheen komen ofzo) en dan zouden ze in iedergeval niet meer in je kamer moeten komen.
Overigens is het eignelijk doodnormaal dat er muizen leven in huizen, vooral in oudere. Tussen plafonds enzo. |
dubbelloops jachtgeweer
kogels vullen met water en in de vriezer zetten na een nactje schiet je die muizen aan flarden met ijs :evil: |
of je koopt natuurlijk gewoon kogels...
|
haha diervriendelijk vallen...... zo gruwelijk mogelijk afmaken ranzige beesten
|
Citaat:
|
ach...vang t beestje toch gewoon, geef m nieuw thuis (een rúim hok) en als je t helemaal goed doet koop je een maatje voor m...kunnen ze samen plannetjes gaan smeden 's nachts
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruik thalium, maakt niet uit of het een rat of een muis is, legt ie zoiezo wel het loodje ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |