![]() |
De lama's
Voor 1x komen ze nog terug: de lama's!
Eindelijk :) Ik vind het echt geweldig:) Maar komen ze nog rond kerst of nieuwjaar? Ik weet het niet meer :$ en wil het eigenlijk wel graag weten, op de site van BNN kan ik het in ieder geval niet vinden.. En heeft toevallig iemand van jullie de dvd van de lama's? Kun je die alleen via een lidmaatschap van BNN krijgen? |
Stom programma :o
|
idd. 'k vind de lama's ook helemaal niks aan. wie boeit het nouw in hemelsnaam hoe een stelletje personen wat raar zitte te doen
het gaat helemaal nergens over vind ik tenminste maja, je moet zelf wete :s |
De lama's GEWELDIG!! het is geloof ik de laatste keer ja. De dvd kun je alleen krijgen als je lid bent van BNN :(
|
Dit lijkt mij meer Films, TV & Radio..
En ontopic: Ik vind het ergens wel iets hebben, het programma. Alleen is het enorm slecht uitgevoerd en hebben ze simpelweg niet de meest ideale personen ervoor uitgekozen. Ruben Nicolai is trouwens wel errug goed (Y) |
Leuk idee, vreselijk slecht gedaan. De manier waarop zei die oefeningen verkrachten is een belediging voor iedere zichzelf serieus nemende acteur.
Goed improviseren is iets anders dan telkens elkaar's spel blokkeren en als er niks te bedenken valt maar wat geks doen, en als dit succes heeft dit tot in het extreem vervelende doortrekken, schmieren noemt men dat (n) Dood aan de Lama's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij is er al 'n Lama's topic? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor echt goede improvisatie is De Vloer Op aan te raden, jammer dat dat er niet meer is. |
In het begin vond ik het wel vermakelijk en had ik de hoop dat het niveau omhoog zou gaan. Helaas is het altijd bij de flauwe, makkelijke grappen gebleven, met soms iets echt grappigs tussendoor. Heb het gister na 10 minuten dan ook af gezet.
|
vond t altijd erg leuk, gister vond ik het een stuk minder. jammer dat er 2 nieuwe lama's zijn, die vrouw was gewoon slecht (n)
ruben nicolai is :cool: jammer dat arie er niet was :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
DIe vrouw is idd slecht, niet grappig
|
Die vrouw was helemaal niks. Die andere Ruben heeft het op het eind nog een beetje goed gemaakt.
Die DVD is erg leuk!! Voor 10 euro moet je lid worden van BNN, dan krijg je hem. 10 euro voor een DVD is niks natuurlijk! |
Gister was echt grappig, alleen die vrouw was but.
|
Citaat:
|
Heel leuk programma! (y) :cool: Altijd leuk en grappig, ik hoop dat er nog meer afleveringen van komen want gister was de eerste keer dat ik het zag
|
Citaat:
|
De dvd is al een tijd te koop in de winkels voor 15 euro
Ik heb de kerstlama's niet gezien hoewel ik dit wel wilde doen. Vind het een geweldig porgramma en begin 2005 komt er een nieuw seizoen zonder de kale en die vrouw en 2 nieuwe! |
Citaat:
"De vloer op" is inderdaad briljant. Maar dan heb je het ook wel even over een paar hele goede acteurs. Bovendien is het daar de bedoeling dat je een paar minuten durende diepzinnige scène speelt, en niet dat je binnen 5 seconden een leuk "grappig" dingetje hebt gezegd. De hele formule van de programma's is gewoon zeer verschillend. Ik ben ook lid van BNN (don't ask me why :o) maar kan die dvd ook niet bemachtigen. Ach ja... misschien dat we 'm wel krijgen.. en zo graag hoef ik 'm nu ook weer niet :) |
Citaat:
|
Het is idd kut. Soms zitten er wel leuke stukjes tussen, maar dat is echt zeldzaam. De gasten zijn ook vaak niet leuk, en ze blijven ook gewoon uit hun rol. en ik vind het ook belachelijk dat ze steeds worden afgekapt. Het is gewoon een slap aftreksel van Op Sterk Water (andersom kan ook, ik heb daar geen verstand van, iig is het 1000 keer minder leuk dat Op sterk water)
|
Whose Line is it Anyway blijft ook vele malen beter. Ik ben overigens wel benieuwd naar De Vloer Op.
|
Volgens mij is het gebaseerd op "Whose line is it anyway". Neemt niet weg dat het kut is. En dan ook nog eens die domme Anita Witzier :(
|
f*ck off, Colin 0_o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Nanaki: Hehe. Overigens heb je gelijk dat de Lama's erop gebaseerd is. |
Citaat:
Eigenlijk vind ik de Lama's rampzalig, maar ergens vind ik het toch wel erg vermakelijk :o |
Lama's is wel een beetje een slap aftreksel(??) van Theatersport.
|
Citaat:
|
ik geloof dat die vrouw die er nu bij zat, er vanaf januari nieuw bij komt.... jammer (n)
|
Ik vond t wel geinig. Alleen na een paar afleveringen was het steeds allemaal van hetzelfde. WLIIA moet in Nederland uitgezonden worden (y)
|
Kon niet uitblijven dat iedereen weer over Whose Line is it Anyway gaat lullen.
|
Citaat:
|
Mn zus heeft haar vriend de dvd voor kerst gekeken, dus ik heb nu ook alles nog een keer gezien. :) En toch vind ik 't superleuk, maakt me niet uit hoe 't gejat is.
&Ik wil naar de opnames daarvan.. Lijkt me gaaf. |
Citaat:
naar de opnames lijkt me ook wel :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |