Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   hoe scheer ik mijn bikinilijn goed? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=104942)

karinkruiswijk 25-05-2002 21:21

hoe scheer ik mijn bikinilijn goed?

ikj heb een klein probleempje. als ik mijn vagina scheer heb ik na een paar uur allemaal rooie bultjes. en dat vind ik zelf erg lelijk.
bij het scheren gebruik ik wel scheerschuin ( waar ik niet allergies voor ben ofzow) dus daar kan het niet aan liggen.
ik dacht er misschien aan om ontharingscreme te gebruiken. weet iemand of dat goed helpt??

Andijvie 25-05-2002 21:28

Ontharingscreme werkt bij mij niet erg goed bij m'n schaamhaar..
Maar je kan wel wat doen tegen die rode bultjes:

Ga eerst warm douchen, zodat je huid en haar soepel zijn geworden. Scheer dan met veel scheerschuim vooral met de haren me. Daarna géén zalfjes of lotions erover smeren.

Bij mij helpt dat wel...

karinkruiswijk 25-05-2002 21:31

Citaat:

Andijvie schreef:
Ontharingscreme werkt bij mij niet erg goed bij m'n schaamhaar..
Maar je kan wel wat doen tegen die rode bultjes:

Ga eerst warm douchen, zodat je huid en haar soepel zijn geworden. Scheer dan met veel scheerschuim vooral met de haren me. Daarna géén zalfjes of lotions erover smeren.

Bij mij helpt dat wel...

tnx. ik zal het proberen

heldin 26-05-2002 12:51

ik had dat ook, maar met ontharingscreme heb ik nergens last van. en het werkt bij mij wel goed. let er wel op dat je speciaal ontharingscreme voor je bikinilijn gebruikt.

Andijvie 26-05-2002 16:13

Citaat:

mijsje schreef:
ik had dat ook, maar met ontharingscreme heb ik nergens last van. en het werkt bij mij wel goed. let er wel op dat je speciaal ontharingscreme voor je bikinilijn gebruikt.
Die had ik ja, hielp echt voor geen meter :(
Maar misschien helpt het bij anderen wel :)

Genesis 28-05-2002 19:02

haai

Ik zwem bijna elke dag dus moet mijn bikinilijn ook vaak bij houden. In het begin had ik ook altiijd rode pukkeltje maar toen kreeg ik een tip dat je niet tegen de haartjes in moet scheren, dus alleen met de haar richting mee scheren!! Bij mij helpt het!!
Doegie liefs van een zwemmertje, succes (y)

Darkwell 28-05-2002 19:23

ik krijg ook van die rooie bultjes, maar niet meteen na het sheren, pas als ze weer gaan groeien. Dus het maakt bij mij nix uit of ik me scheer of dat ik ze er een voor een uittrek met een pinset (bij bikinilijn is dat nog te doen) of ontharingscreme. Het wil niet helpen :(

jollie17 28-05-2002 20:56

ik had eerst ook rode bultjes,maar nu scheer ik met een ladyshave en ik heb nergens meer last van en dat doet ook geen pijn.Dus je zou dat kunnen proberen.

MissBi@tch 29-05-2002 11:32

Citaat:

jollie17 schreef:
ik had eerst ook rode bultjes,maar nu scheer ik met een ladyshave en ik heb nergens meer last van en dat doet ook geen pijn.Dus je zou dat kunnen proberen.
hek ook gemerkt als ik met ladyshave doe dat k er dan minder last van heb maar k krijg t niet helemala weg dan :(
maar t is wel beter tegen bultjes idd

snoopy 01-06-2002 23:07

maar als je met de richting mee scheert, krijg ik het niet mooi glad... :S

Joyce-b 01-06-2002 23:55

Hmmz, met de richting meescheren is nog altijd het beste, en dan misschien voorzichtig tegen de richting in, maar ervoorz orgen dat je geen huis raakt of hard daarover heen gaan..

Freyja 02-06-2002 19:26

Citaat:

jollie17 schreef:
Moet je wel een ladyshave hebben :S

StefanLovertje 02-06-2002 20:59

hey,

ik heb ontharingscreme gekocht.. maar ehm het werkt van geen meter :( je moet het er 8 tot 10 min in late werken ofzo.. en het moet er af zijn voor 15 min. dus ik haal het er na 11 min. af... maar het haar laat helemaal niet los... :confused: ik heb ook weer geen verstand van die troep... maar waarom werkt het niet???

reageer hier please ff op... het heeft niet veel zin om een andere topic te openen...

Mark 02-06-2002 21:37

Citaat:

Morgan schreef:

Moet je wel een ladyshave hebben :S

Wanneer ben je jarig? :p

AnneSofie__ 12-08-2009 15:05

Ik scheer 1 keer in de maand mijn vagina,
ik wil dat het mooi glad is,
en dat lukt mij nooit,
er zijn altijd wel een klein beetje stoppels!(n)
weet iemand hoe je dat doet?

Pluis 12-08-2009 16:49

Een topic uit 2002 uppen is niet de bedoeling.
Als je de zoekfunctie gebruikt met als zoekterm "bikinilijn scheren", krijg je genoeg recente topics met tips om goed te scheren. Mocht jouw antwoord er dan toch niet tussenstaan, mag je een nieuwe topic openen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.