![]() |
[wedstrijd] Graffiti ontwerp tekenen
Het werd een beetje een rommeltje op dit topic dus maak ik even een nieuw topic met de regels erin.
|
de regels:
1. Maak een grafitti met het woord ARTS 2. Wees origineel, dus geen jatwerk. 3. Geen standaard computer programmaatjes die grafitti kunnen maken zoals dit. veel plezier :cool: |
ohjee
|
nee
|
Dus over een paar dagen zijn alle muren bespoten. :|
|
allemaal ja
|
Citaat:
ff beginnen edit: schetsje is klaar , nu nog inkleuren , maar heb alleen shitstiften grr |
Citaat:
|
met chroom en tectyl
|
iemand: geef mij copic stiften
met beetje cheapass stiften getekend waardoor alles beetje sketchy is geworden :o http://www.xs4all.nl/~itjen/misc/piece.jpg |
:eek: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://img74.exs.cx/img74/576/arts2.jpg
Sorry vr de kutkwaliteit maar m'n scanner is te ouderwets en kan windows xp niet aan (vndaar dan maar met digitale camera getrokken) 't Is wel nog niet af maar zou graag enkele reacties hebben want het is lang geleden dat ik nog graffiti gedaan heb |
ten eerste kloppen de letters niet. letters bestaat uit vlakken, het rechterdeel van de A bijvoorbeeld klopt niet(de lijn moet denkbeeldig door kunnen lopen)
ten tweede is het helemaal niet erg om te laten zien dat het uit losse letters bestaat, 1 geheel hoeft niet mooi te zijn, wel als de letters bij elkaar passen qua stijl en verhoudingen verder moet je ook oppassen met het gebruik van dikke en dunne delen van je letters, onjuiste combinaties kunnen het een stuk lelijker maken. en je R kan net zo goed een B zijn als je het pootje verbindt aan de stok ik hoop dat mijn kritiek 'opbouwend' genoeg is, ik zeik je niet af iig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de reacties, zal het veranderen.
|
Citaat:
|
waarschijnlijk doet ie zelf ergens mee met een wedstrijdje waar je arts moet maken......en vraagt hij t op zijn beurt aan ons.......ik kan wel een tag maken maar ik ga me tuurlijk niet verlagen tot zo een woordje als arts :o hij gebruikt ons gewoon omdat ie arts ergens voor nodig heeft
|
Citaat:
maar om een PIECE TOY |
t gaat om de story aboob ya en dan kan jij wel baad gaan zitten doen met je djonko bij die picca's maar je ziet dr uit als een djoeka waar waarschijnlijk geeneens chronic in zit.Je bent gewoon een dil en je moet niet zo djaffen ga gewoon ploesa en ga dosselen als je wat te jangen hebt joeka.
|
Citaat:
Nu ondertiteling svp :) |
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
gaat weer lekker nergens over ;p
|
Citaat:
trutje :rolleyes: |
er is altijd 1 persoon zeer sterk aanwezig als het gaat om graffiti
|
nee idd t was niet zijn idee, t was t idee van een ander... dat is het hele punt HOER
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens, er is een wedstrijdje georganiseerd, dan is er nu de keuze: doe mee en doe constructief, of houd je bek in dit topic. Ik wil geen gezeik over en weer of twijfel aan bedoelingen. Gewoon een vriendelijke wedstrijd moet altijd kunnen. En als je dat niet kan, dan wil ik je avatar en nickname hier NIET zien. GESNOPEN?! |
woef
|
mou....ik dacht laat ik ook eens mee doen, toch geen sodemieter tedoen, en kan nie slapen dus tja! :D
ff een snelle pen schets gemaakt, zon 15 min, was wel weer ff wennuh, al hele tijd geleden dak dit gedaan heb! http://www.andalusier-pre.nl/arts_small.jpg c&c appreciated |
Citaat:
niet helemaal mijn ding maar wel gekke stijl die 's' is cool :p volgens mij als je hem 3d geeft en inkleurd is ie best ziek :) |
Ja ben er ook nie egt dol op maar goed, misschien vandaag ff kijken of ik er nog een echte uit kan persen! :P je weet tenslotte maar nooit, maar iig bedankt! :P
|
posten muddy!
|
Citaat:
voor de rest issie echt vet. |
respect voor R zn dope king scene
edit-> :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
jou schets ook :bye:
|
Citaat:
|
:D negers weten
|
Citaat:
|
Citaat:
jij hebt weinig te zoeken in dit topic |
Had ik hier niet al iets gezegd mensen?
Hej, ik ben niet een persoon die graag boos wordt, relaxed is altijd beter... maar jullie lijken het er wel om te doen... (zoals dat 'woef' van je R, lekker rebels... :rolleyes: ) Is het nou echt zo moeilijk? SERIEUS meedoen, of NIET meedoen. Simpele keuze. En nu wil ik dat jullie die keuze maken... vanaf hier serieus verder, het alternatief is een slot. En dan verzieken jullie het voor iedereen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |