![]() |
Wie controleert de FB's?
dat vraag ik me af aangezien ik soms het gevoel heb dat de fb's hun macht misbruiken.
|
Jon en Simon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een ban voor Rick Steiner, lijkt me zeer gewenst :) Zojuist dictatoriaal besloten.
|
*sigh* :rolleyes:
|
Eventueel zou je met voorbeelden kunnen komen ofzo.
|
Argumenten geven is niet echt je sterkste eigenschap he...?
(hmm... tweede reactie :o) |
Er worden meteen sancties uitgevoerd zonder vooraf eerst te waarschuwen. Discussie met fb's is onmogelijk. Als je ze even niet aanstaat heb je een ban te pakken. Fb's nemen je niet serieus.
Nog meer argumenten? |
En behandel de gewone leden niet alsof het kleine kinderen zijn.
|
Sommige sancties worden idd zonder voorafgaande waarschuwing uitgevoerd. Bepaalde leden hebben al genoeg waarschuwingen gehad en weten heel goed dat ze op hun tellen moeten passen. En soms worden er harde maatregelen genomen om bepaalde fora van een verpestende sfeer te ontdoen.
Maar normaal gezien gebeurt zoiets niet willekeurig, Discussie is zeer zeker mogelijk, we zijn allen via verschillende wegen te bereiken. Aan vriendjespolitiek of vijandjespolitiek wordt niet gedaan, tenminste, zo min mogelijk, er sluipt altijd een voorkeur of afkeur rond, we proberen dat niet te laten meespelen, maar vergeet niet dat we menselijk zijn. Waar haal je vandaan dat we leden niet serieus nemen? |
Kan ik even een lijst krijgen met 10 voorbeelden, als het zo vaak voorkomt moet dat niet al te moeilijk zijn en dan weten we gelijk waar we over praten.
|
Hij is gewoon pissig dat zijn fotoboek is uitgeschakeld wegens misbruik.
(Misbruik in de stijl van "Machiavelli-gate") |
Citaat:
2. Dus aan de hand van 1 voorbeeld :rolleyes: 3. Dat zal dan vast niet zonder reden zijn |
Citaat:
Verder heb je de groepsfb's. Dit zijn de fb+en, zoals je ziet hebben ze allemaal een groep. De beheerder staat daar weer boven. Je kan als je een klacht hebt over een bepaalde fb het op M&M of BZ posten, een pm naar de betreffende fb, de groepsfb aanspreken of naar de beheerder. Erg is geen speciale controle of zoiets die alles wat de fb's gedaan hebben langsloopt. Kan ook niet. Als je ergens een klacht over hebt kan je die duidelijk maken en dan wordt er naar gekeken. Overgens is het fotoboek niet echt een onderdeel van het forum zelf. Koen is daar de beheerder en hij heeft wat hulp van Tofke. Verder heeft niemand er echt iets mee te maken, alleen Jon kan natuurlijk ingrijpen. (Jon mag alles) |
Citaat:
|
Citaat:
En verder is dit/deze topic een beetje onzinnig naar mijn mening... |
Eigenlijk hè, vind ik dat de FB's hun werk juist goed doen. Discussies met Fb's is naar mijn mening erg goed mogelijk en nee, als ze in een hoekje gedreven worden smijten ze niet meteen met bans. Ik denk dat ze dan andere FB'ers roepen om ze te helpen, maar dat terzijde. Verder is mijn ervaring dat FB's je WEL serieus nemen en je NIET behandelen als klein kind.
Zet voortaan dus maar 'ik vind dat' in je posts. Grim |
Citaat:
:eek: Ik denk dat ik namens het hele team spreek als ik zeg: dank u zeer. Dit mogen wij maar weinig aanhoren... (y) |
Citaat:
|
Wees blij dat jezelf geen FB bent Rick Steiner. Je wilt niet weten hoeveel shit erop je afkomt. :) Het is niet zo makkelijk als het lijkt.
|
Ik controleer de forumbazen, want ik ben de forumführer.
Anyway, loop niet zo te zeiken, bans en waarschuwingen die hier uitgedeeld worden zijn meestal wel terecht, ook in mijn eigen geval (de mods zullen me nog wel kennen van m'n vorige nick, hihi :bloos: ). Kijk eerst maar eens of het probleem bij jezelf ligt, wat me het meest waarschijnlijk lijkt. |
Wat een gezeik, zeg. Overal zul je uiteindelijk iemand hebben die beslissingen neemt die niet gecontroleerd worden.
|
Citaat:
Slijmslijm, maar ik meen het wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit wordt ook geregeld gedaan als iemand de situatie anders ziet of meer uitleg wil hebben ofzo. |
Citaat:
|
De forumbazen hebben gewoon altijd gelijk, ze zijn tenslotte gekozen vanwege hun neutrale altijd eerlijke houding en hun kwaliteiten op andere vlakken. :)
|
Een forum zoals dit, in privé beheer, heeft het recht om een dictatatoriaal beleid te voeren. De Controlerende Macht ontbreekt hier simpelweg en de Uitvoerende en Rechterlijke Machten zijn dezelfde personen.
Ik vind dat het hier nog vrij democratisch aan toegaat over het algemeen. Klagen, zeuren, argumenten aangeven, etc. helpt in sommige gevallen. Zoals het TPF-incident. Niet zeuren Rick, je zat gewoon fout met je fotoboek. |
O m f g :d
|
Het topic lijkt me duidelijk. Fb's worden gecontroleerd door Fb+'s, de Fb+'s door Beheerders en die worden niet gecontroleerd, al zullen ze er echt wel wat van horen als de Fb's en Fb+'s het niet een zijn met hun beleid. ;)
Volgens mij is dit topic meer een kwestie van onvrede mbt dit topic, terwijl dat niks met forumbazen te maken heeft. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |