![]() |
thema
hi
ik krijg op mijn werk bijna een personeels feestje! maar we moeten dan zelf met een voorstel komen zoals het thema.. maar ik zou niet weten wat voor thema... en het moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar zijn... hoop dat jullie leuke ideetjuh`s en tips hebben voor mij! al vast bedankt greetzzzz LittleLucille |
thanks voor jullie post`s :rolleyes:
|
uhm probeer horor night ofzo, hadden wij als theme enkele maanden trug... lazer wa fluorizerende spinnetjes op de grond... wa andere zooi da er eng uitziet en klaar...
suc-6 |
thema's?
is dat nu zo moeilijk? -Carribean --> Veel la cucaracha muziek, van die bloemenkettingen, limbo wedstrijdje enz. -Skihut --> Ff alle skihut ceedees draaien enz....veel hee hoo-en(ideaal voor de gemiddelde supermarkt denk ik zo:)) -70's of 80's --> Kleding uit die jaren en dan veel van die muziek, bijvoorbeeld Dire Straits Ik weet niet hoeveel mensen er gaan komen op dat feestje, maar misschien is het een idee om naar een klein cafe te gaan, dat af te huren(kan vaak wel gratis als je zorgt dat het vol zit en er veel gedronken wordt) en dan gewoon een leuk feest te houden zonder een thema. |
Army, had ik verzonnen voor ons schoolfeest, en toen van die camouflage netten opgehangen :) was erg koel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |