![]() |
Drummer Leftover Crack overleden
Brandon of the band Leftover Crack (and formerly of Mothermania, a band on Drive-Thru Records when the label started 8 years ago) recently passed away on December 17th. You can read the official statement here: "at some point on the morning of friday, december 17th our friend & drummer brandon died in his sleep at a dallas, texas hotel after our show at the red blood club. there will be a funeral for him in n.j. on wednesday the 22nd. We will ask his blood-family if they want the location posted here for anybody who wishes to attend.
brandon was not only the most talented drummer we have ever played with, but anyone that knew him can tell you that he was one of nicest funny & caring people in the world. at a time when i became totally disillusioned & turned off from playing music he showed-up to completely inspire me & remind me about the fun & meaning of what it was that we were doing. We will miss him with all of hearts & minds until we meet our own ends. |
Yes boys 'n girls, doe maar goed pilletjes slikken (Y)
|
^ gheh, ik wilde ook zoiets posten.
|
Citaat:
|
teveel ....
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kut kut kut
nu wordt de kans dat ik ze ooit nog zou zien nog kleiner(n) erg verneukt, ik vind het echt een vette band het zal wel een o.d. geweest zijn idd |
Citaat:
de helft van die band is al door 'n overdosis gestorven, dus.. ;) |
Citaat:
|
Gewoon recyclen die grappen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonde, vette band...
maar ze zullen wel doorgaan lijkt me |
damn shame inderdaad... zitten er eigenlijk nog oude leden van choking victim in?
|
drux are good
|
damm wazig paar maanden geleden samen met die gast zijn andere band gespeeld en dag erna feestje gehad met hun. Hele nacht super gezellig en we zouden binnenkort ze opzoeken in NY. Is ie opeens dood.
En geloof niet eens dat het zo'n dopehead was, hij was 1 van de weinige die avond die niet helemaal van het padje was. Waar komen die verhalen eigenlijk vandaan zie nergens een doodsoorzaak staan hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, tering zonde..:( vette band, erg jammer idd. Had ze graag eens gezien.
Citaat:
Jep nog 2 toch? De drummer was toch niet uit CV? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou hij nog kliekjes achter hebben gelaten van zijn drugs?
|
Citaat:
|
jammerrr, naja moeten ze maar weer een andere vinden want ikw il ze nog wel weer een keer zien want ze zijn gaaf.
|
tegen een bepaald bedrag kom ik wel trommelen (y)
|
Trommelen :D
|
Citaat:
n roffeltje hier, n flam daar, mooi man, trommelen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |