![]() |
Witte vlekken
hey, ik heb sinds een paar dagen witte vlekken op mn handen... volgens een meisje uit mn klas komt dat omdat mn bloedvaten samen trekken door de kou, kan dat kloppen? ook heb ik allemaal witte schilfertjes op mn benen en in de buurt van die plekken op mn handen.. iemand enig idee wat het is/wat ik er tegen kan doen?
alvast bedankt! |
Als de vlekken een beetje schraal aanvoelen, kan het best zijn dat het schimmels zijn. Gewoon even naar de dokter gaan en daar kun je een zalfje ervoor krijgen...
|
Nee, t voelt hetzelfde als mn huid :(
|
als het schilfert zou het heel goed eczeem kunnen zij heb ik ook. Gewoon ff naar de dokter gan die heeft er wel iets voor.
|
uitgedroogd waarschijnlijk
test de dagcreme van je moeder maar schimmel kan ook.. vraag aan je ouders die weten misschien wel raad mee |
die schilfers heb ik met creme weggewerkt, bij die plekken lijkt het idd of er gewoon geen pigment zit... ze waren er gewoon opeens :S
|
Citaat:
jeukt t overigens? |
Zit het overal op je handen (op verschillende plekken)? Of bijv. alleen in de vingertoppen? En hoe voelt het? Jeukt het bijvoorbeeld?
|
Huidarts...........................
|
Citaat:
|
Over je hele handen of op je vingertoppen? Heb je ze ook op andere plaatsen als bijv. onder je oksel?
|
Ik heb dat ook wel eens, komt volgens mij gewoon door de kou en gaat vanzelf weer weg :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |