![]() |
Truie Britcomfans kijken naar THE OFFICE KERSTSPECIAL
Woensdagavond en donderdag op drie.
Geniaal dacht ik zo. |
(y)
|
:d
|
Ah leuk. Een paar keer gezien, maar nooit echt gevolgd. Het was wel hilarisch :)
|
Heb ik niet zo lang geleden nog geteept van de BBC.
Hij is erg goed. Vooral de videoclip :D If you don't know me by noooow, you will never ever ever know me, oooooooooooooh |
(y) Iets om naar uit te kijken.
Eén van de echte nieuwe klassiekers, zoals The League of Gentlemen. |
Leuke aflevering, alleen jammer dat ze em in stukken hebben gehakt. Nu mis ik het morgen vast.
|
Citaat:
Hij was wel weer briljant natuurlijk, met name het einde. 'I was already wet, so the joke's on her' :D (y) |
Briljant. En oh-oh, wat een verrassing dat het einde zo cheesy is ;)
|
true britcomfans hebben dat allang op de bbc gezien.
kijk naar grumpy old men of little britain ofzo |
Deel 2 vond ik één van de beste dingen die ik de afgelopen tijd gezien heb. Ik aanbid het, ondanks het cheesy einde (en een beetje dankzij, want ik was hoe dan ook dolblij met hoe het afliep met Tim en Dawn).
Ander hoogtepunt vond ik Keith en Tim in gesprek over vrouwen. |
"ey, is mn man binnen?"
"Thank god for that, I was waiting for my blind date - and thought it was you!" muwahahahaha, euh, dat was wel even heel grappig... |
Citaat:
'Hello! Is Monkey inside?' 'Oh yeah. Phew.' 'Is there something wrong?' 'No nothing, I was waiting for a blind date and I was worried it was you. O, no...' Dikke vrouw loop weg, David doet een geweldige blik in de camera. (y) |
Die blik was echt geniaal ja.. :D
|
Citaat:
|
heb em op dvd.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Maar deze keer niet. Een nieuwe band om te koesteren erbij Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Ik vind trouwens dat de tweede aflevering beter had kunnen eindigen op het moment dat Dawn's taxi het beeld uitrijd, nadat ze het pakje opengemaakt had. Mooi stuk. Dat kazige einde vond ik toch minder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |