![]() |
Wat voor soort scholier ben jij?
Zeg het maar :) .
|
de laatste
|
geen van alle
|
de werkende maar ook drukke scholier?
Over het algemeen word ik wel gezien als 'stuud' maar niet erg extreem, leer ook niet speciaal veel. eigenlijk hoor ik nergens bij :) een stomme giecheldoos wil ik zeker niet zijn |
Talk about hokjes.
*weigert te stemmen* |
laatste
|
Ik werk half-time en doe aan voltijdse school (y)
|
geen van het bovenstaande
|
de giecheldoos natuurlijk
|
Citaat:
|
Als het op lifestyle gesloten word ga je het hier maar proberen..
Ik kan een giecheldoos zijn, ik kan ook goed aan het werk zijn. Ik heb gestemd op drukke maar ook werkende scholier. Sommige mensen hier zitten niet meer op school, beste ilsetjuhhhh.. |
Citaat:
|
2e en laatste
krijg soms de slappe lach, zelfs tijdens toetsen, maar er zijn grenzen. |
-> School en Studie ?
|
Ik ben geen scholier :cool:
|
Citaat:
|
Daar moet je niet fier op zijn grut!
|
|
Citaat:
Scholieren-en-mensen-die-nog-een-opleiding-hebben.com |
de werkende maar soms ook drukke scholier.
|
De werkende maar soms ook drukke scholier
Ik weet niet precies wat je met werkende bedoeld, maar ach. Ik maak nooit huiswerk. Als ik iets doe, dan doe ik het op school, tijdens de les over het algemeen. Ik heb een bijbaantje en dat vind ik belangrijker dan school, maar het is prima te combineren. (y) Ik spijbel nooit, ik meld me altijd ziek en doe dan zielig en alsof ik echt ziek ben. (Wees nou eerlijk, je meldt je toch liever ziek dan dat je spijbelt en uren moet in halen.) :o Ik klets de laatste tijd niet meer zo vaak als de leraar uitlegt, goed hé? :p |
wat een rare keuzemogelijkheden. 'werkende maar drukke scholier'. Dat slaat toch als een lul op het spreekwoordelijke drumstel.
|
nouja ik volg wel braaf mijn lessen, spijbel nooit, maar voer verder geen zak uit
|
Wat ik bedoel met ''de werkende maar soms ook drukke scholier'', dat je wel gewoon werkt in de lessen, maar dat je soms ook druk kan zijn in de lessen.
|
de totaal niet gemotiveerde luie.
|
De spijbelaar :o
|
Citaat:
|
Geen van die.
De scholier die het niet gaat redden :o |
Citaat:
|
De scholier waarvan men denkt dat hij wel veel doet, maar in werkelijkheid tot hij absoluut niets. Hij spijbelt erop los, zonder enig schuldgevoel.
|
Citaat:
|
Joy to the world, the Lord is come.
|
de scholier die het altijd haalt met de minst mogelijke moeite (y) (maar ik spijbelde nooit/niet vaak(trots)
|
ik ben de scholier die school haat en toch goede punten haalt zonder heel veel inspanning :o :p
|
Citaat:
|
Ik ben vrij "braaf", maar dat komt omdat ik alleen spijbel als ik er voordeel aan heb. Dus als de straf lager is dan de winst.
Ik word dit jaar gezien als stuud door mijn cijfers, maar aangezien ik maar 2 uur huiswerk per week doet ben ik dat ook niet echt. Nou giechelen doe ik ook weleens maar met mate. Word met de werkende maar drukke scholier bedoelt iemand die wel werkt maar wel redelijk druk is in de klas? Dat ben ik dan ook weer niet ik werk en ben in de klas druk alleen thuis dan super hyperactief. Omdat ik bij school zo mijn best moet doen om mezelf te beheersen. |
Mijn optie staat er niet bij.
|
Citaat:
|
Eerst de giecheldoos en de laatste paar jaar de spijbelaar. :o
|
de scholier die leraren de stomste lui van de wereld vind wanneer ze irritant zijn en die geen donder uitvoert doch nooit spijbelt omdat onze hyperactieve afdelingsleider daar toch wel achter komt en voor de rest vooral lui is en altijd lol wil maken
|
Ik stem niet. Omdat mijn 'categorie' er niet bij staat en omdat het wel heel erg hokjes is.
Ik doe gewoon mijn werk, maar ik ben zeker geen stuud. Ik hou mijn kop in de les, niet omdat ik braaf wil zijn maar omdat ik anderen niet wil irriteren zoals zij mij irriteren wanneer ze praten. Buiten de lessen om heb ik erg veel lol met mijn vrienden. Ik hoor in het selecte groepje, dat de meeste pubers betitelen als vreemd, maar die ik alleen maar prima vind. Wat bijvoorbeeld niet erg goed viel, was rugby'en met een petflesje (bij gebrek aan rugbybal) op een grasveldje. Blijkbaar was dat kinderachtig. Maar het was niet kinderachtig om je rugbybal mee te nemen naar italie met het uitwisselingsproject. |
De werkende maar soms ook drukke scholier.
|
Citaat:
|
Geen van die, ik ben vreselijk lui, maar ook vreselijk braaf. M'n huiswerk heb ik nooit gemaakt, maar ik kwam er wel mee weg, omdat ik altijd zo goed oplette tijdens de les. Ik haalde goede cijfers, maar deed thuis geen zak aan school... maar leraren vonden me al leuk genoeg omdat ik als enige uit de klas uit mezelf een boek las en uit mezelf naar een museum ging. En ik ben ook wel een spijbelaar, maar weer... dat vinden ze niet eens erg :P Ik ben een heel semester niet naar Duits gegaan op de Havo, toen ik weer ging, deed de docente heel hartelijk en ik kreeg een hele leuke inhaal opdracht, 't maakte niemand iets uit, omdat ik toch m'n goede cijfers wel haalde :P
|
De spijbelaar + de student die het niet gaat redden.
Causuaal verband is niet uitgesloten. :) |
Denk van deze vier toch de giecheldoos aangezien mijn prof van anatomie al drie lessen dreigt om me eruit te zetten :o
|
Citaat:
|
de overintelligente lamme tak :P
(scholier WAS jij, overigens) |
Hmm, ik denk dat ik helaas toch wel onder de brave stuud val.
|
"De werkende maar soms ook drukke scholier"
Al weet ik niet precies wat je daar onder verstaat...ik ben btw ook wel een redelijk brave stuud (in de zin van dat ik altijd in de les ben en nog op tijd ook, als ik iets in moet leveren is het altijd op tijd af, enz.). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |